Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Tilasin tänään iltapäivällä Bemariini osia täältä http://www.boonstraparts.com
    ja ihmettelin miten nopeasti paketti lähti matkaan ilman mitään kiirehtimisiä.

    Tällä tahdilla tämä on varteenotettava vaihtoehto moneen tarpeeseen. Olen joskus
    aikaisemminkin jotain tilannut samoin kokemuksin, mutta nyt ahdisti jo kehuihin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  2. #2
    Katsoin, että olisi Apriliaan uudet peilit kohtuuhintaan, mutta rahti...
    DHL: Express (€ 44,95)
    DHL: Parcel (€ 29,95)
    DHL: Europlus (€ 24,95)
    Sitä on vaan nettiaikana tottunut liian hyvälle, eli halpaan rahtiin.

    Tilasin silti peilit, koska olen miettinyt niiden tilaamista jo muutaman vuoden.
    Lisäksi maksaminen maksaa 1,82€

    Ps. Möivät Cagivaan uutta bensapumpua 99,55€. Ihan hyvä, mutta saman pumpun saa uutena 50€ Biltemasta...
  3. #3
    Joo ,samoin ajatuksin katselin rahti ja maksutapakuluja..Ehkäpä sitä tosiaan on tottunut
    liian hyvälle kun pizzan kotiinkuljetuksen hinnalla tulee paketti ovelle ties miten kaukaa
    Eikä tämä todellakaan koske Suomen postia

    Sain hyvin positiivisen kuvan yrityksen palvelusta kun halusin tarkempia kuvia ja lisäkysymyksiä
    verkkokaupan tietoihin kun katteita olin tilaamassa. Asiallisen ystävällinen vastaus tuli nopsaan.
    Näiden kanssa tulee tarkaksi kun toiminta on välillä päinvastaista..
  4. #4
    Olen myös kerran tilannut tavaraa tuolta Boonstralta ja ainakin silloin paketti tuli ripeästi ja osat olivat sitä mitä pitikin.

    Mitä nyt muuten mielenkiinnosta selailin osatarjontaa, niin hinnoissa tuntui olevan hajontaa aika paljon. Osa vaikutti melko suolaisesti hinnoitelluilta, osa taas hyvinkin edullisilta. Mutta jos löytyy tarvittavaa palikkaa mieleiseen hintaan, niin muuten tuota kyllä uskaltaa suositella.
    Arttu
  5. #5
    Tilasinkin sitten vahingossa väärän vuosimallin tavarat -virhe on meikän!

    Palautin osat eikä siinä ollut mitään "voimistelua", luonnollisesti postin palautuskulut
    mun piikkiin mutta tavaroista tuli rahat takas normisti.
  6. #6
    Lainaa bemari-ari kirjoitti Katso viesti
    Tilasinkin sitten vahingossa väärän vuosimallin tavarat -virhe on meikän!

    Palautin osat eikä siinä ollut mitään "voimistelua", luonnollisesti postin palautuskulut
    mun piikkiin mutta tavaroista tuli rahat takas normisti.
    Tähän sitten vielä semmoinen vinkki että Paypalilla kun maksaa saa palautuskulut sitä kautta takas.
    Lajin halpuus viehättää.
  7. #7
    Lainaa Kötöstelijä kirjoitti Katso viesti
    Tähän sitten vielä semmoinen vinkki että Paypalilla kun maksaa saa palautuskulut sitä kautta takas.
    Kiitos vinkistä , enpä ole asiaa tiennyt. Näköjään 12 krt vuodessa voi käyttää palautuskulupalvelua.
  8. #8
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Katsoin, että olisi Apriliaan uudet peilit kohtuuhintaan, mutta rahti...
    DHL: Express (€ 44,95)
    DHL: Parcel (€ 29,95)
    DHL: Europlus (€ 24,95)
    Sitä on vaan nettiaikana tottunut liian hyvälle, eli halpaan rahtiin.

    Tilasin silti peilit, koska olen miettinyt niiden tilaamista jo muutaman vuoden.
    Lisäksi maksaminen maksaa 1,82€

    Ps. Möivät Cagivaan uutta bensapumpua 99,55€. Ihan hyvä, mutta saman pumpun saa uutena 50€ Biltemasta...
    Miule tuli Aprilia MOTO65:sen alkuperäiset uudet peilit tehtaan paketeissa hintaan 16€/kpl, joten pidän hinnoittelua lähes ilmaiseksi antamisena...Toki se rahti tuntuu edelleen kalliilta.
    Tavara tuli viikossa, joka on minulle riittävän nopea aika.
  9. #9
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti

    Ps. Möivät Cagivaan uutta bensapumpua 99,55€. Ihan hyvä, mutta saman pumpun saa uutena 50€ Biltemasta...
    900ie:n ulkoinen pumppu? Laitatko Biltsun osanumeron, olen moneen hommaan haaveillut sitä Cagivan pikkuista pumppua.
  10. #10
  11. #11
  12. #12
    044-pumppu on aika överi vakioon moottoripyörään. Sen lisäksi että se on iso ja tehokas, se myös haukkaa virtaa melkoisesti mikä saattaa aiheuttaa ongelmia mopoissa missä ei laturin teho välttämättä päätä huimaa.
  13. #13
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    044-pumppu on aika överi vakioon moottoripyörään. Sen lisäksi että se on iso ja tehokas, se myös haukkaa virtaa melkoisesti mikä saattaa aiheuttaa ongelmia mopoissa missä ei laturin teho välttämättä päätä huimaa.
    Lisäksi tulee tarve paineen säätimelle
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  14.  
  15. #14
    Pitäisi tilata Triumph Thunderbirdiin oikeanpuoleinen änkkäri. Onko €125,- paljon vai vähän...
    Durty Nelly's Boys