Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Iltasanomista luin ja iski ajatusta......

Ooonhan tuosta Legendaarisesta Raatteentiestä puhetta ollutkin jo aiemmin, lähes kaikkien jutaajien keskuudessa, vaan eipä ole vielä ollut ohjelmassa. Vaan olisikos nyt sitten syksyllä`?

Perjantaina saapuminen, suoraan saunaan ja syömään, ja sitten punkkaamaan. Tukikohtana Raatteen Guest House Karelia, jonka sijainti onkin sopivasti siinä rajanpinnassa, (entinen rajavartioasema kun on!), ja siitä sitten ajokierrokset käyntiin runsaan aamiaisen jälkeen....

Varovainen aloitus vartiomuseolta vyöhykepuomille....mutta sitten tiätty taistelupaikkakierrokset, sinne, tänne ja tonne, ja lauantaipäivän päätös Raatteenportin museolle.

Eli yhden yön mehuretki, ilman telttaromppeita.

Jatkoon vaiko ei?

It´s Up to You....

Mukana.
    Tästä naapurista katsottuna onnistuu myös päiväretkenä, jos työnantajalla on jotain vastaväitteitä.

Edit: Hyvin joutaa pelipaikalle jo perjantaina, joten mukana ollaan.
    Viimeksi muokannut: lario; 13.07.2019 klo 15:48.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan
    Check...
    AVJ #98
    Super 10
    GR

"Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
    Joko sie varasit koko tukikohdan...

Kiinnostaa.
    Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > Sekalaisia päristimiä > yli 20v.taukoa > XT600Z > r1100gs savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > r850gs (pappamopo), peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.
    Kovasti kiinnostaa. Laitoin jo työnantajalle viestiä etten tule töihin.
    GSX750F, VFR800FI, CBR1100XX, R1200GSA
    Siellä voi myös harrastaa extreme-luontoretkeilyä. Kun yöpyy teltassa ja paistaa kaloja nuotiolla, luontoelämyksiä alka kertyä heti joskus kello 20 jälkeen illalla.

https://yle.fi/uutiset/3-10871862
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
    no, kun noin lähellä, niin kyllä osallistun jos tommonen järjestetään.
    Kyllä kiinnostaa
    BMW R1200GS
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    luontoelämyksiä alka kertyä heti joskus kello 20 jälkeen illalla.
    https://yle.fi/uutiset/3-10871862
    Huom... Ne ei oo mitään nallekarhuja, vaan oikein villikarhuja. Riippumattoyöpyjähän olisi villikarhulle kivasti pakattu makupalaelämys

Kyllä tuollainen retki tavallansa kiinnostaa, mutta yksi päivä tuossa olisi pakosti otettava vapaaksi. On noilla kulmilla tullut käytyä Kainuun Rastiviikon tiimoilta.
    Honda Shadow 750 ACE (vm 2001) - vaimo (mun vuoro varmaa seuraavaks?)
    Suzuki GSF 600 s bandit (vm 2002) -mä
    Yamaha XV250 Virago (vm 2000) - vaimo
  11.  
    Kyllä vaan kiinnostaa.
    Vielä ehtii