Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 165:sta
  1. #31
    Lainaa carr kirjoitti Katso viesti
    Sinne lähti jutausalokkaan ilmoittautuminen.
    Oikiaa meininkiä tuollane! Että vieläpä oma "tst-pari" völöjyssä !


    Täysi 10 jo letkassa!

  2. #32
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Oikiaa meininkiä tuollane! Että vieläpä oma "tst-pari" völöjyssä !


    Täysi 10 jo letkassa!

    Olin jo naputtelemassa sähköpostia, kun tuli mieleen kysäistä. Ei tarvinnut kauheasti suostutella
    GSX750F, VFR800FI, CBR1100XX, R1200GSA
  3. #33
    Hallituksen puheenjohtajalla jälleen kerran 30-vuotissynttärit 29.9. Onko jutausveljillä ehdotuksia, kuinka asia hoidetaan? "Et kai sinä ole reissuillas Minun syntymäpäivien aikaan?!!!!"
    Juke

    - - - - - -
    BMW R1250 GS 2019 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
  4. #34
    Eikös sitä voisi ehdottaa, että lähtee mukaan reissuun viettämään tavallisuudesta poikkevaa 30-vuotispäivää?
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  5. #35
    Maahantuoja kutsui salaiseen Hondan koeajoon ?
    Vielä ehtii
  6. #36
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    Hallituksen puheenjohtajalla jälleen kerran 30-vuotissynttärit 29.9. Onko jutausveljillä ehdotuksia, kuinka asia hoidetaan? "Et kai sinä ole reissuillas Minun syntymäpäivien aikaan?!!!!"
    Voithan ehottaa hallituksen puheenjohtajalle, jotta pääsee pitämään synttärinsä parraiden kaveriensa kanssa, ilman hankalaa miesseuraa?
    Tunturi Sport > Monkey > GT125 > CB350T > yli 20v.taukoa > XT600Z > R1100GS savuna ilmaan, tuhopolttaja iski, > R850GS (pappamopo), lastutettuna, pörinäputkella ja hieman näpelöitynä peräti tältä vuosituhannelta (2001). AV-jutaaja 35.
  7. #37
    Ilmoittautuminen lähetetty s-postilla. Pakko päästä testaamaan pyörää!
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  8. #38
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    Hallituksen puheenjohtajalla jälleen kerran 30-vuotissynttärit 29.9. Onko jutausveljillä ehdotuksia, kuinka asia hoidetaan?
    Paha rasti - kuten suunnistuspiireissä on tapana sanoa!

    Mutta: 29.9. on sunnuntai ja oikeastaan jutaus päättyy jo lauantaina 28.9. mahdollisesti puolen päivän aikaan. Sieltä teillepäin ajelee reilussa viidessä tunnissa, joten olet kotona jo hyvissä ajoin, niin että kerkiät kahvit keittelemään ja tarjoamaan aamusella kaurapuuron kera vuoteeseen. Kai sieltä raatteentien maisemista jotain syyskimppuakin voisi keräillä viemisiksi...? Ja suklaarasia on kovaa valuuttaa myös.

    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  9. #39
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    Hallituksen puheenjohtajalla jälleen kerran 30-vuotissynttärit 29.9. Onko jutausveljillä ehdotuksia, kuinka asia hoidetaan? "Et kai sinä ole reissuillas Minun syntymäpäivien aikaan?!!!!"
    Syntymäpäivälahjaksi käy oikein hyvin Runsas aamiainen entisellä rajavartioasemalla, jossa pääsee vartiotorniinkin vaikka silmät sidottuna!!



    Hyvin ootte taas ilimoittautuneet- suurkiitos tästä! .....ku letkassa täys kakskymmentä!
  10. #40
    Ja huom! JOS olette tuumailleet jäädä tukikohtaan, eli Raatteen Guest House Kareliaan vielä toiseksikin yöksi, niin varmasti siellä ompi teille seuraa, koska monet Jutaajat ovatkin jo varanneet sen, ja kertoneet näin tekevänsä!

    Hinta pysyy samana, (40e) Runsaine aamiaisineen!
  11. #41
    Kaksikymmentä seitsemän ompi jo tst- ja muonavahvuudessa mukana! ISO PEUKKU TÄHÄN...ja lisää tulee......!!
  12. #42
    Puolustusvoimien katsaus, (kalustoesittelyä).

  13. #43
    Raatejutaukseen tulemme saamaan emännän lupaaman vyöhykeluvan. Tämä lupa oikeuttaa meidät johdettuun käyntiin aivan viimeiselle puomille asti, lauantaina, aamiaisen jälkeen, MUTTA, sen takia, rajaviranomaiset tarvitsevat jokaiselta vyöhykkeelle aikovalta seuraavat tiedot etukäteen:

    - Nimi täydellisenä:
    - Hetu:
    - Osoite:

    Eli mikäli haluat päästä viimeiselle puomille asti ilmoita tietosi: marjaelisa.valimaki( ät) gmail.com Kiitos!

    Toki tuon rastin voi jättää väliin, jos arkailet!
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  14. #44
    Ihan vain varmuuden vuoksi kysyn, että pitääkö passi olla mukana? Nykyään kun ajokortti ei kaikkialla kelpaa.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  15. #45
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Ihan vain varmuuden vuoksi kysyn, että pitääkö passi olla mukana? Nykyään kun ajokortti ei kaikkialla kelpaa.
    Ei tarvi, suomen rajojen sisäpuolella pysytään
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  16. #46
    Juu, ei me sen enempi matkustusasiakirjoja tarvita matkassa!


    30 Jutaajaa jo letkassa.....
  17. #47
    Ja sitten sitä Raatteentien alustavaa programmia.... (LUONNOS)


    Perjantai 27.09.2019

    Saapuminen neli,- kaks,- tai kuitenkin johonki tahtiin, Raatteen ex- rajavartioaseman tukikohtaan.

    - Jutauspärrä parkkiin ojennukseen, (pystyasento suotava, ympäristön suojelu & vihreät arvot, you know!).
    - Ilmoittautuminen emännälle, joka luovuttaa huoneen avaimen.
    - Tervetulojutauskaffeet & makkarat & leivät & käntyt grillikatoksessa.
    - Sauna ennen tai / ja päivällisruokailun jälkeen.
    - Jutauspäivällinen: 3:n ruokalajin päivällinen & jälkiruoka & talon omat kaffeet seisovasta pöydästä, aina iltamyähäseen asti.
    - Vartiotorniin nousu 5 ylös- ja alas, täydellä vatsalla- kisa, tai sitten ei.....


    Lauantai 28.09.2019

    - Mahdollinen herääminen....ilman aamu-uintia.
    - Runsas aamiainen klo 07:00 alkaen, jatkuen klo 08:50:een asti.
    - Siirtyminen venäjän rajalle, viimeiselle puomille klo 09:00, vyöhykeluvan & viranomaisten turvin.
    - Paikallisen oppaan, (Teuvo Saharisen), Raatteen tien taistelupaikkojen esittelykierrokset
    - Tutustuminen Raatteenportin talvisotamuseoon, (vapaaehtoinen), jossa mahdolliset kaffeet.
    - Paluu Raatteen tukikohtaan, jossa 3:n ruokalajin lounasruokailu & jälkkäri & kaffeet, (n. klo 13:00).
    - Paluu omiin kotitukikohtiinsa, n klo 14:00 alkaen, (tai sitten päivä jatkuu oman ohjelman mukaan).


    Jotta tämmöstä.....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  18. #48
    Jos oiken ymmärsin, niin taitaa Raatteentiellä tarvita enemmän kunnon vaelluskenkiä kuin ajokenkiä...
  19. #49
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos oiken ymmärsin, niin taitaa Raatteentiellä tarvita enemmän kunnon vaelluskenkiä kuin ajokenkiä...
    Kui? Eikäkös net Ukrainalaiset pörränny kaikki vain tienvarressa, koeihäne osannu ees hiihtää....

    ..ite ainaki pysyttelen tienvarres....
  20. #50
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    - Paikallisen oppaan, (Teuvo Saharisen), Raatteen tien taistelupaikkojen esittelykierrokset
    Tuosta tuli vaan mieleen, että jos on vähänkin kosteaa, pehmeää ja liukasta, niin kunnon kengillä saa enemmän irti aiheesta.
  21. #51
    Raatteenportin "RaateJutaustarjous" pitää sisällään:

    - Ryhmähinta 7e, (norm. 10e)
    - Samalla lipulla, pääsy myös sunnuntaina, 29.09, jos ja mikäli katselukierros jää kesken, tms. muutoin haluaa palata seuraavana päivänä uudelleen!

    - Kahvi & munkki 5e.

    ..........
  22. #52
    https://youtu.be/YTgycAeOn3o

    Siinäpä soratien pätkä Raatteenportilta Vartio museolle, jos joku ei oo käyny
  23. #53
    Vaikka saammekin Raatteen tielle paikallisen oppaan, Teuvo Saharisen, niin paljon enemmän Legendaarisista tapahtumapaikoista saa, jos lukaisee jonkun kirjasen....

    ...vaikkapa vain tämän:



    "..konekiväärimme laulaneet vuorokauden yhtäjaksoisesti. Taistelun melske kesti klo 6.15 asti. Aamun valjettua aukeni valtava näky, maantie kilometrien pituudelta täynnä ryssän jälkeensä jättämää kuormastoa tykistöä, h-vaunuja, traktoreita, panssariautoja, autoja, hevosia, kk-rejä, kenttäkeittiöitä, kärryjä, y.m. y.m. Koko ryssän divisioonan kuormasto tykistöineen joutui haltuumme...."

    "...Tänään saatiin vankeja useita satoja, vangit olivat huonossa kunnossa, kertoivat etteivät olleet syöneet neljään päivään. Antaessamme ruokaa yrittivät vangit itkien suudella käsiä, edelleen olivat vangit ihmeissään saamastaan kohtelusta m.m lausuivat yhteen ääneen, että jos olisivat tienneet, ettei heitä tapeta olisivat tulleet suurissa laumoissa, sillä heille oli teroitettu, ettei saa antautua vangiksi, sillä suomalaiset rääkkäävät hirveästi, ja lopuksi tappavat..."
  24. #54
    Kirjanurkkauksen toinen suositus.


    Keskisarjan teos kaivautuu talvisodan kinoksiin uudesta kulmasta. Kuva on rosoisempi kuin kenraalien strategialle ja kansakunnan yhteishengelle omistetuissa hymistyksissä. Antony Beevorin ja Peter Englundin laduilla Keskisarja kumoaa sotahistorian kliseitä.
  25. #55
    Ja jo "perinteiseen tapaan", eräs "Arto"-Jutaajamme on hoitanut paistomakkaratilauksen kondikseen, jotta sitäkin taas löytyy, että riittää!

  26. #56
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Vaikka saammekin Raatteen tielle paikallisen oppaan, Teuvo Saharisen, niin paljon enemmän Legendaarisista tapahtumapaikoista saa, jos lukaisee jonkun kirjasen....

    ...vaikkapa vain tämän:
    Vähän samanlainen, Kuljun "Raatteen tie - jäätynyt helvetti" taisi olla Raatteenportin kuppilassa myynnissä kun käväisin. Oli siellä paljon muutakin rekvisiittaa aiheeseen liittyen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27. #57
    Lupa "anomus" valmisteilla..
    [
  28. #58
    Lainaa VKO kirjoitti Katso viesti
    Lupa "anomus" valmisteilla..
    Oikiaa meininkiä! Ja jos ei muuten, niin käyttämättömät sairaslomapäivät käyttöön!


    Ja sitten HUOMIO!

    RaateJutauksemme tkk:n emäntä, Marja, soitteli tänään ja hoputteli nyt jutaajia ilmoittamaan hlö.tunnuksensa, jos kenellä on aikomusta käydä viimeisellä puomilla asti! Rajaviranomaisille kun on oma prosessinsa, (1-2 vko), noiden vyöhykelupien käsittelyyn, eli ne kun ei valmistu heti-mulle- ja nyt!

    joten: "hopi-hopi", jos keneltä vielä ilmoitus puuttuu!
  29. #59
    Toivottavasti ilmotukset on menneet perille kun vastausta olen odotellut. No näkee sitten paikan päällä.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  30.  
  31. #60
    Ilmoitettu on - mutta tosiaan mitään kuittausta en ole asiasta saanut.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen