Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Elikkäs haussa ois näppärän kokoset bluetooth nappikuulokkeet, jotka mahtuu kypärän alle. Varsinainen kypäräpuhelin ei tuu kysymykseen. Lähinnä siihen tarkotukseen, että sais puhelimen navigaattorin ohjeita kuunneltua ajon aikana tai vaikkapa musiikkia yms, eikä niinkään puheluita varten.

    Onko teillä kokemuksia vastaavasta menettelystä, toimiiko hyvin ja oisko suosituksia tähän käyttöön sopivista bt-kuulokkeista?
  2. #2
    Näillä kuuntelen musan ja navin. Puhelutkin kuuluvat, mutta oma puhe ei kuulu vastapuolelle. Mikrofoni on kuulokkeessa itsessään.https://www.mytrendyphone.fi/shop/no...w.google.fi%2F
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  3. #3
    Ihan perusnappikuulokkeet. Nykyään on johdolliset joka ei oo ongelma. Puhelin povariin ja spotify soimaan.

    Tekstarin tai tulevan puhelun kuulee ja vastaa sitten kun on tilanne jolloin voi vastata/soitaa takas.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  4. #4
    Lainaa Kawa LTD kirjoitti Katso viesti
    Ihan perusnappikuulokkeet. Nykyään on johdolliset joka ei oo ongelma. Puhelin povariin ja spotify soimaan.

    Tekstarin tai tulevan puhelun kuulee ja vastaa sitten kun on tilanne jolloin voi vastata/soitaa takas.
    Sama homma tällä. Kuulokkeina Creative EP-630 ja ei anakaan itsellä ole painanut korvia tms.
  5. #5
    Lainaa AWass kirjoitti Katso viesti
    Varsinainen kypäräpuhelin ei tuu kysymykseen.
    Miksi ei?

    BT kypäräpuhelin maksaa kiinasta nappikuulokkeiden verran, kuulee musiikit ja navin komennukset ja voi tarvittaessa kimitää mikkiin jos joku soittaa. Akku kestää helposti ajopäivän ja on vesitiiviitä, kännykän voi tuoda taskusta vaikkapa ohjaustankoon mistä voi myös visuaalisesti katsoa navireittiä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  6. #6
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Miksi ei?

    BT kypäräpuhelin maksaa kiinasta nappikuulokkeiden verran, kuulee musiikit ja navin komennukset ja voi tarvittaessa kimitää mikkiin jos joku soittaa. Akku kestää helposti ajopäivän ja on vesitiiviitä, kännykän voi tuoda taskusta vaikkapa ohjaustankoon mistä voi myös visuaalisesti katsoa navireittiä.

    Ex-tempore ajoreissu suunnitteilla tähän lähitulevaisuuteen, ja nyt tähän hätään ei oo aikaa oottaa kiinasta pakettia kuukausi kaupalla. Toki kypäräpuhelimen hankinta ois järkevämpi/käytännöllisempi valinta, mutta se jääköön tuleville ajoreissuille ja nappikuulokkeet saa ajaa asiansa nyt tällä kertaa.
  7. #7
    Nyt selkis, napeissa on vielä se etu että vaimentaa hieman melua. Joskus kokeilin nappi ja tulppakuulokkeita eikä kumpikaan toiminut mun kypärässä, painoi korvaa vaikka miten yritti asetella.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  8. #8
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivusto-, jäsen- ja kauppavaravastaava oskarik:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi May 2018
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Cardo + filtteri tulpat on tähän asti ollut paras. Alkuun ostin kaikenlaisia nappikuulokkeita mutta oli vaikea löytää kypärän alle istuvia. Lopulta kaapista löyty jotkut vanhat puhelimen mukana tulleet missä oli olematon profiili eikä tullut juurikaan korvan ulkopuolelle mitään.
    Suzuki GSX-R 600 ´01 Kilvetön
    ex - Triumph Sprint ST 1050 ABS ´10
    ex - Suzuki GSF 650 S Bandit ´07
  9. #9
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Näillä kuuntelen musan ja navin. Puhelutkin kuuluvat, mutta oma puhe ei kuulu vastapuolelle. Mikrofoni on kuulokkeessa itsessään.https://www.mytrendyphone.fi/shop/no...w.google.fi%2F
    Pystyykö noihin vaihtamaan tuon pallon tämän tämän tyyliseen?
  10. #10
    Ei pysty. Vaihdettavissa vain kumiosa, joka on joka kuulokkeessa tavallinen. Paketin mukana tulee kolme eri kokoa.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  11. #11
    Mulla on nämä :
    https://www.samsung.com/fi/wearables...M-R170NZKANEE/
    Nuo tuli kaupantekijäisinä puhelimen kanssa.
    S10

    Mahtuu ainakin mun kypärän sisään ja jaksaa kuunnella sen 6h.
    Puheluita en ole kokeillut hoitaa, mutta musapuoli pelaa hienosti.

    Kuusikumit käy ainakin jostain kos kuulokkeista. Nuo motosafet ei taida olla purettavia.


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  12. #12
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Ei pysty. Vaihdettavissa vain kumiosa, joka on joka kuulokkeessa tavallinen. Paketin mukana tulee kolme eri kokoa.
    Oon siis vaihdellut kyllä nappikuulokkeisiin noita Alpineita noiden pyöreiden pallojen tilalle ? Taitaa olla joku standardi kun tähän mennessä on sopinut kaikkiin.

    Lainaa ktv kirjoitti Katso viesti
    Mulla on nämä :
    https://www.samsung.com/fi/wearables...M-R170NZKANEE/
    Nuo tuli kaupantekijäisinä puhelimen kanssa.
    S10

    Mahtuu ainakin mun kypärän sisään ja jaksaa kuunnella sen 6h.
    Puheluita en ole kokeillut hoitaa, mutta musapuoli pelaa hienosti.

    Kuusikumit käy ainakin jostain kos kuulokkeista. Nuo motosafet ei taida olla purettavia.
    En ole koittanut Motoilla, mutta Worksafet ainakin oli ja mun mielestä ne on identtiset vaikka eri nimellä.
  13.  
  14. #13
    Tulipa testattua olisiko vastamelunapeista iloa ajaessa, kun halvalla sai. Amazonista tilasin Taotronicsin TT-BH094 (https://www.taotronics.com/products/...oth-headphones) napit ja parin koeajon jälkeen voin sanoa, että ainakaan minun käytössä vastamelutoiminto ei pelaa kyprässä. 50-60km/h ylöspäin tuntuu vastameluäly menevän sekaisin ja tulee ehkä jopa pahempi melu kypärään. Kypärähupun kanssa napit menee oikein mukavasti kypärän alle ja luultavasti niiden kanssa olisi pystynyt ajamaan pidempäänkin.
    Muussa käytössä nuo toimivat oikein mukavasti ja luultavasti käyttöä löytyy muuten noille. Vastamelutoimintokin tuntuu toimivan hyvin peittäen ilmastoinnin huminan tai autossa rengasmelun yms.
    <br /><br type="_moz" />