Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Moro

    Mulla on käytössä kyseinen Kypäräpuhelin. Nyt on ilmennyt sellainen ongelma, että meikäläisen puheesta ei saa selvää. Ja on varmistettu, että johtuu äänen rikkoutumisesta eikä omasta puheominaisuudesta🤣 onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Mikki on ollut aina samassa paikassa ja on aikaisemmin toiminut. Itselle toisen puhe kuuluu selvästi. Ja jos mikki pitää vaihtaa, niin mahtaakohan sopia jokin muukin kuin valmistajan oma kapine. Uudelle olisi tarve aikalailla pian jos näin on.
  2. #2
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ritke kirjoitti Katso viesti
    Moro

    Mulla on käytössä kyseinen Kypäräpuhelin. Nyt on ilmennyt sellainen ongelma, että meikäläisen puheesta ei saa selvää. Ja on varmistettu, että johtuu äänen rikkoutumisesta eikä omasta puheominaisuudesta藍 onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Mikki on ollut aina samassa paikassa ja on aikaisemmin toiminut. Itselle toisen puhe kuuluu selvästi. Ja jos mikki pitää vaihtaa, niin mahtaakohan sopia jokin muukin kuin valmistajan oma kapine. Uudelle olisi tarve aikalailla pian jos näin on.
    Mulla ois ylimääräisenä, käyttämätön, puomimikrofooni ko vehkeeseen.
    Voin lahjoittaa, ihan ilmatteeks.

    Löytyy Helsingist.
    Tiistaina voin ottaa mukaan Ahvenistolle, ORG:n ratapäivälle.
    Voin myös postittaa, postimakua vastaan?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  3.  
  4. #3
    Lainaa Ritke kirjoitti Katso viesti
    Moro

    Mulla on käytössä kyseinen Kypäräpuhelin. Nyt on ilmennyt sellainen ongelma, että meikäläisen puheesta ei saa selvää. Ja on varmistettu, että johtuu äänen rikkoutumisesta eikä omasta puheominaisuudesta藍 onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Mikki on ollut aina samassa paikassa ja on aikaisemmin toiminut. Itselle toisen puhe kuuluu selvästi. Ja jos mikki pitää vaihtaa, niin mahtaakohan sopia jokin muukin kuin valmistajan oma kapine. Uudelle olisi tarve aikalailla pian jos näin on.
    Tarkista miltä pinnit näyttää sekä itse "mokkulassa" että kypärän telakassa, kannattaa myös tarkistaa mikrofonin liitin. Itsellä Q3 nimittäin tekee samaa aina kaatosateella kun vettä pääsee väliin tai jos pidempään seissyt ja kosketuspinnat hieman hapettuu.

    OT: Ei tule kyllä enää saman merkkistä, yksi Q2 ja yksi Q3 jo hajonnu kunnon sateen jälkeen ja toki sopivasti takuuajan päätyttyä (ikää 3-4 vuotta). Valmistajan kanta on lähinnä: voi, voi, näitä joskus sattuu mutta emme voi tehdä mitään.