Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tuli tossa toukokuun lopussa käytyä taas Virossa. Tällä kertaa oli tarkoitus tsekkailla paikkoja Hiiumaalla ja Saarenmaalla. Ihan kaikkia tunnetuimpia mestoja ei tullu tsekattua mutta kuitenkin edes jotain.
    Säät suosi ja hieno reissu oli!
    Lue blogi täältä (Rallienklantia).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Hieno matkakertomus. Vaikka itse olen monta kertaa käynyt Saarenmaalla ja Hiiumaalla niin taas löytyi uutta mielenkiintoista !
    ------------
    Nyxät
    Aprilia Tuareg 660
    Honda CRF 300L


    Exät:
    Suzuki GR 650
    Suzuki GSX 750
    Honda Firestorm x 2
    Honda CBR 1000F
    Triumph Trophy 1200
    Yamaha TTR 600
    BMW R1200 GS
  3. #3
    Mikä ton Saarenmaan Guesthousen nimi on misää olitte?

    Oon kyllä varannu jo Jurna Recration Farmista mestan ens kuussa kun en oo Saarenmaalla käyny.
    T7
  4. #4
    Lainaa LLv24Max kirjoitti Katso viesti
    olen monta kertaa käynyt Saarenmaalla ja Hiiumaalla niin taas löytyi uutta mielenkiintoista !
    Saarenmaa on mullekin vähän tuntematon vielä. Toi Hiiumaa on nyt aikalailla koluttu. Sääre Tirp oli kyllä hieno kokemus!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Lainaa Maza kirjoitti Katso viesti
    Mikä ton Saarenmaan Guesthousen nimi on misää olitte?
    Mä harrastan Booking.comia enimmäkseen ja sieltä bongasin Ovelia majutus -nimisen paikan. Oli iso huone ja mainio aamiainen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6.  
  7. #6
    Joo..Bookingista pääsääntöisesti kaikki majoitukset tullut otettua. Otin muuten talven skimbausreissulle lennot Mynsseniin Luffen omalta saitilta suorana 179€. Etin kaikista hakukoneista sopivia lentoja enkä löytänyt sopivaa settiä. Just äsken katoin Bookingin kautta LENNOT niin pomppas ekana silmille samat lennot 139€. Heh..nettimaailma on ihmeellinen.

    Hyvä brekumainos tehoaa kyl meikäläiseen..
    T7