Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 128:sta
  1. #1
    No niin
    Kausi pärähti käyntiin tänään motoparkissa.
    Näkikö kukaan missään minkäänlaista mainosta tapahtumasta?
    Löysikö kukaan mistään lähtöluetteloa? Osallistujalistaa?
    (Muutamaa mopoa rataa kiertämässä ei jaksa lähteä katsomaan)
    Aikataulu alustavana oli SRRA n sivulla.
    Itse en ainakaan löytänyt mistään oikestaan mitään muuta tietoa tapahtumasta.

    Live seurantaa tai yleensäkään tulos seurantaa onkohan sitä?

    Mielestäni ei näin jos halutaan lajille näkyvyyttä.
    PS kaikki ei oo siellä vasepuukissa.........

    --- Lisätietoa ao. linkeistä ---

    Sarjan viralliset sivut: https://www.roadracingsm.fi/
    Sarjan facebook sivut: https://www.facebook.com/FinnishSuperbike/
    Sarjan youtube kanava: https://www.youtube.com/channel/UC-6...uOTRI2vfuDwBNA

    Sarjan sivuilta löytyy linkit myös kuskien omiin sivuihin, jos haluaa seurata tiettyä kuskia tarkemmin.

    Seuraava osakilpailu ajetaan kesäkuun viimeisenä viikonloppuna Kemoralla. Alustava aikataulu täällä: https://www.roadracingsm.fi/dz/docum...ulu_YLEISO.pdf
    Viimeksi muokannut: suopo; 10.06.2019 klo 13:52. Syy: Lisätty Linkit ketjun aloitusvestiin
  2. #2
    Se on varikolla mukavampi ajella, kun ei ole tungosta. Tuli kyllä ihan puskista tämä kauden aloitus, sikäli kun se on edes alkanut.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #3
    Lainaa carrillo kirjoitti Katso viesti
    No niin
    Kausi pärähti käyntiin tänään motoparkissa.
    Näkikö kukaan missään minkäänlaista mainosta tapahtumasta?
    Löysikö kukaan mistään lähtöluetteloa? Osallistujalistaa?
    (Muutamaa mopoa rataa kiertämässä ei jaksa lähteä katsomaan)
    Aikataulu alustavana oli SRRA n sivulla.
    Itse en ainakaan löytänyt mistään oikestaan mitään muuta tietoa tapahtumasta.

    Live seurantaa tai yleensäkään tulos seurantaa onkohan sitä?

    Mielestäni ei näin jos halutaan lajille näkyvyyttä.
    PS kaikki ei oo siellä vasepuukissa.........
    A) No mutku näin on aina ennenkin tehty!
    B) Mikä sinä olet mitään sanomaan!
    C) Tee itse paremmin!
    D) Känädä!
    Plussapallona:
    E) Facessa yks kuski mainitsi että on tulosseuranta, ja sitten etsin sen netistä ihan itte: https://www.race-monitor.com/Live/Race/83840
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #4
    Lainaa carrillo kirjoitti Katso viesti
    No niin
    Kausi pärähti käyntiin tänään motoparkissa.
    Näkikö kukaan missään minkäänlaista mainosta tapahtumasta?
    Löysikö kukaan mistään lähtöluetteloa? Osallistujalistaa?
    (Muutamaa mopoa rataa kiertämässä ei jaksa lähteä katsomaan)
    Aikataulu alustavana oli SRRA n sivulla.
    Itse en ainakaan löytänyt mistään oikestaan mitään muuta tietoa tapahtumasta.

    Live seurantaa tai yleensäkään tulos seurantaa onkohan sitä?

    Mielestäni ei näin jos halutaan lajille näkyvyyttä.
    PS kaikki ei oo siellä vasepuukissa.........
    Toisaalta jos olisit kirjoittanut ihmesivu-geehen taikasanat sm road racing niin ensimmäinen linkki olisi vienyt sinut sivulle josta olisi löytynyt aika moneen kysymykseen vastaus. mut onhan se niin vaikeaa nykyään.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  5. #5
    ...Road Racing Promotion Finland Oy...

    Good jaaaab...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #6
    Näkeehän googlesta senkin, milloin on Citymarketissa kahvipaketti tarjouksessa. Tästä huolimatta suuremman asiakaskunnan tavoittaa niin, että mainostaa tilaisuutta itse. Ei välttämättä kovalla rahalla, vaan jotenkin niin, että asia tulee laajemman yleisön tietoisuuteen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  7. #7
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Näkeehän googlesta senkin, milloin on Citymarketissa kahvipaketti tarjouksessa. Tästä huolimatta suuremman asiakaskunnan tavoittaa niin, että mainostaa tilaisuutta itse. Ei välttämättä kovalla rahalla, vaan jotenkin niin, että asia tulee laajemman yleisön tietoisuuteen.
    Sitten ei tarvita kuin se gurunomainen tieto siitä, että miten se mainonta tapahtuu?

    Ja koska täällä tuntuu olevan näitä mainonnan guruja niin pyytäisin, että otatte välittömästi yhteyttä kisojen järjestäjiin ja kerrotte sen miten kustannustehokkaasti mainonta täytyy tehdä.

    Sillä mainostettu on. MM. yksi kisajärjestäjistä mainosti teeveessä, kuljetti katsoia tilausbuseilla radalle ja ym. ym. kisapaikallä tämä ei kuitenkaan näkynyt eli ei katsojia. Kyseinen kerho on nyt konkurssissa.

    Kertokaa nyt ihmeessä mitenkä se "jotenkin" on, että paikalle saataisiin katsojia. Olen ollut tavalla tai toisella kisajärjestelyissä mukana jo 80-luvulta lähtien ja aina on mainostettu, mutta aina myös tuloksetta eli lopputulema on "väärin mainostettu".

    Ainoa tehokkaaksi koettu keino oli kun paikalle saatiin MM-mitalisteja niin kyseiset kuskit selkeästi sai katsojat liikkeelle.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  8. #8
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Näkeehän googlesta senkin, milloin on Citymarketissa kahvipaketti tarjouksessa. Tästä huolimatta suuremman asiakaskunnan tavoittaa niin, että mainostaa tilaisuutta itse. Ei välttämättä kovalla rahalla, vaan jotenkin niin, että asia tulee laajemman yleisön tietoisuuteen.
    Kyse olikin siitä ettei eräs kirjoittaja ollut löytänyt tietoa tapahtumasta ja mun mielestä kaikki tarvittava tieto olisi löytynyt jos olisi edes etsinyt.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  9. #9
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Sitten ei tarvita kuin se gurunomainen tieto siitä, että miten se mainonta tapahtuu?

    Ja koska täällä tuntuu olevan näitä mainonnan guruja niin pyytäisin, että otatte välittömästi yhteyttä kisojen järjestäjiin ja kerrotte sen miten kustannustehokkaasti mainonta täytyy tehdä.

    Sillä mainostettu on. MM. yksi kisajärjestäjistä mainosti teeveessä, kuljetti katsoia tilausbuseilla radalle ja ym. ym. kisapaikallä tämä ei kuitenkaan näkynyt eli ei katsojia. Kyseinen kerho on nyt konkurssissa.

    Kertokaa nyt ihmeessä mitenkä se "jotenkin" on, että paikalle saataisiin katsojia. Olen ollut tavalla tai toisella kisajärjestelyissä mukana jo 80-luvulta lähtien ja aina on mainostettu, mutta aina myös tuloksetta eli lopputulema on "väärin mainostettu".

    Ainoa tehokkaaksi koettu keino oli kun paikalle saatiin MM-mitalisteja niin kyseiset kuskit selkeästi sai katsojat liikkeelle.
    Eli Bee ja Cee...
    B) Mikä sinä olet mitään sanomaan!
    C) Tee itse paremmin!

    Huom: Road Racing Promotion Finland Oy...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #10
    Tais osua arkaan paikkaan

    Ottakaa mallia vaikka tuosta: Yksikään juttu ei maksa penniäkään ja palstatilaa ja näkyvyyttä saa

    https://www.iltalehti.fi
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  11. #11
    Vapaalippuja voisi lähiseudun kouluissa esim. jaella oppilaille .... en usko että hirveen moni ilmaisesta tiketistä ottaisi nokkiinsa.

    Eikä niitä tartte 300kpl jakaa, kun edes vaik 50kpl... siitä se pikkuhiljaa lähtisi...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #12
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Tais osua arkaan paikkaan

    Ottakaa mallia vaikka tuosta: Yksikään juttu ei maksa penniäkään ja palstatilaa ja näkyvyyttä saa

    https://www.iltalehti.fi
    Jos minua tarkoitat niin osui arkaan paikkaan. En tosin enää ole mukana järjestelytoiminnassa, mutta olen sitä niin kauan nähnyt ja seurannut, että tiedän mistä on kyse.
    Ja aina on löytynyt uusia tietäjiä joiden neuvot on sitten lässähtäneet tasolle nolla kun olen kysynyt, että mitä ne teot mitä pitäisi tehdä lajin kehittämiseksi ovat olleet.

    Kuten tälläkin kertaa "ottakaa mallia iltalehdestä"

    Pelkkää lässynläätä!

    Ei vittu eikö teillä ole muuta tekemistä kuin lätistä netissä helteisenä lauantai-iltana?
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  13. #13
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Sitten ei tarvita kuin se gurunomainen tieto siitä, että miten se mainonta tapahtuu?

    Ja koska täällä tuntuu olevan näitä mainonnan guruja niin pyytäisin, että otatte välittömästi yhteyttä kisojen järjestäjiin ja kerrotte sen miten kustannustehokkaasti mainonta täytyy tehdä.
    En koe asiakseni lähteä neuvomaan, mutta ihmettelenpä vaan ääneen, että eipä ole osunut silmään minkäänlaista tapahtumailmoitusta esimerkiksi tällä foorumilla. Täällä käy kuitenkin tilastojen valossa päivittäin tuhansia moottoripyöräilystä kiinnostuneita käyttäjiä, joissa varmasti olisi myös potentiaalisia katsojia. Tulkinnasta hieman riippuen mielestäni tuosta ei tarvitsisi edes maksaa mitään, ja yhdistys tuskin muutenkaan perisi kohtuutonta maksua vaikka mainos katsottaisiinkin kaupalliseksi.
  14. #14
    Joopati joo
    Kaikki ei ole facessa niin kuin kirjoitin. Esim mistä kukaan lajin ulkopuolinen tietää mitään jostain rrpromotion sivuista??
    Kuukkelilla haeskelin kaikenmaaillman rr sm virtasalmi yms moottoriliiton motit my lapsit sivuista jne jne
    eipä helpolla löytynyt mitään
    Hyvä että on kaikenosaavia bittinikkareita jotka löytänät tietoa. Jakakaa sitä älkääkä vetäkö sieraimia tukkoon.
    Jos markkinointi ja mainostaminen on tällä tasolla hyvää,,,,niin kannattaa jatkaa samaan malliin
  15. #15
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    A) No mutku näin on aina ennenkin tehty!
    B) Mikä sinä olet mitään sanomaan!
    C) Tee itse paremmin!
    D) Känädä!
    Plussapallona:
    E) Facessa yks kuski mainitsi että on tulosseuranta, ja sitten etsin sen netistä ihan itte: https://www.race-monitor.com/Live/Race/83840
    Ja miten nämä liittyy kysymyksiini?
    Känädän ymmärrän kun joskus siellä käynyt mustaa kumilimppua lätkimässä vaikka en tps hasvatti olekkaan.
  16. #16
    Lainaa carrillo kirjoitti Katso viesti
    Ja miten nämä liittyy kysymyksiini?
    Känädän ymmärrän kun joskus siellä käynyt mustaa kumilimppua lätkimässä vaikka en tps hasvatti olekkaan.
    Ennakoin tulevia vastauksia/ ks viesti #10.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #17
    No tulipa käytyä kisoissa tänään. Kuskeja viivalla mukavasti. Yleisöä takakaarteessa noin 75 kappaletta. Yleinen keskustelu lähiympäristössä oli kilpailusta tietäminen. Paikallisväestöä juvalta.....kertoilivat ettei mitään infoa lähiseudulla.
    Takakaarteen kioskilta sai pullaa sämpylää kahvia. Ei rallimakkaraa? Rilli rikki. Kuulutus varsin hiljaisella
    Tuo liveseuranta jäi minulta löytymättä kun se ei ollutkaan roadracingin alla vaan motorcycle osion alla.
    Hienoa oli kuitenkin ottä suberbikessä ja stocissa oli kuskeja.
    Yksi kummastuttava asia oli yleisön keski-ikä. Missä nuoret motoristit.
    Eikä tästä tarvi vetää räntää kaasariin. Kertoilin vain havaintoja.
  18. #18

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Alla olevasta linkistä löytyy sarjan nettisivut, jossa on kilpailujen päivämäärät, sekä infoa eri luokkien kuskeista.

    https://www.roadracingsm.fi/html/fi/rrsm/

    Tänään oli taas hyvää vääntöä useassa luokassa lipulle asti. Ja kyllä live aina Eurosportin voittaa.
    ---
  19. #19
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Viime vkl siis ajettiin ensimmäinen osakilpailu Motoparkissa. Tulokset yms. löytyy täältä: https://www.roadracingsm.fi/html/fi/.../osakilpailut/

    Sarjan viralliset sivut: https://www.roadracingsm.fi/
    Sarjan facebook sivut: https://www.facebook.com/FinnishSuperbike/
    Sarjan youtube kanava: https://www.youtube.com/channel/UC-6...uOTRI2vfuDwBNA

    Sarjan sivuilta löytyy linkit myös kuskien omiin sivuihin, jos haluaa seurata tiettyä kuskia tarkemmin.

    Seuraava osakilpailu ajetaan kesäkuun viimeisenä viikonloppuna Kemoralla. Alustava aikataulu täällä: https://www.roadracingsm.fi/dz/docum...ulu_YLEISO.pdf
    Superbike #7
  20. #20
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti tulis seuraavista kisoista ees pari minuuttia videotaki itse kisoista eikä vaa montagee + pari haastista...

    Tää videoinnin puute Suomalaisissa sarjoissa on se kaikkein pahin antisome-myrkky mistä laji kärsii.

    Ja talkootyönähän ei Suomessa kukaan suostu tekemään yhtään mitään

    Viime kesäksi yritin saada kuvausryhmää kasaan, mutta paitsi pari tyyppiä jänisti siinä vaiheessa ku ois oikeesti pitäny alkaa jotain tekemään, ni myöski videokameroiden omistaja veti puoli vuotta "ehkä juu öh ääh tottakai en tiiä ööh ääh" ja sit jäi kalustojen käyttölupa vahvistamatta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  21. #21
    Lainaa carrillo kirjoitti Katso viesti
    Kuulutus varsin hiljaisella
    Oon valittanu tästä eri tahoille vuodesta 2014 asti, eikä vieläkää näy korjausta asiaan.
    Kun rata on tyhjä ni selostus kuuluu, mutta yksiki pyörä ajaa ees läheltä ni herra selostaja voi vaik veivata varvit suorassa lähetyksessä eikä kukaan tiiä asiasta mitään.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  22. #22
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ...eipä ole osunut silmään minkäänlaista tapahtumailmoitusta esimerkiksi tällä foorumilla...
    Uutisia tulee, mutta ne kun ovat pelkkää tekstiä, niin itse huomaan ne aina myöhässä, enkä samana päivänä kun ne ilmestyvät (alla esimerkki). Mikäli niissä olisi kuva (vaikka UUSIMMAT KUVAT kokoinen), niin sen huomaisi heti, että tässähän on jotain uutta.

    Uutiset-kohta on tietysti tarkoitettu vain .org-toimintaan liittyvään materiaaliin, mutta josko voisi veteen piirtää viivan ja kertoa, ketkä .org-aktiiveista on viivalla ja onko .org vaikka pitämässä telttaa pystyssä varikon reunalla ja kertomassa kiinnostuneille lajin saloista.

    Otsikkoon SM Road Racing KILPAILU (tai osakilpailu) ja sit yleistekstiä.

    RR-kisoihin on haastava saada porukkaa, kun ovat niin pitkän matkan päässä. Tottakai Jyväksylän ralli-EK:tkin ovat sekä päitsin pätkät, mutta niiden maine tuo porukkaa automaattisesti. En usko, että syömisten ja juomisten perässä kansa vaeltaa. Bensan haju, kilpapyörien äänet ja vauhdin huuma on se, mikä vetää katsojia.

    Imatran vetovoima, nimen lisäksi, on ehdottomasti radan viertä kulkevat katsomo-alueet. Voisiko radan varteen tehdä pienen katsomo-alueen, mikä olisi niin lähellä rataa kuin mahdollista (tietysti turvallisesti). Se voisi kiinnostaa joitakin?


    Koeajomahdollisuus? KVR + Husqvarnat?

    Iltalehteä mietin, mutta se ei taida olla kovinkaan mahdollinen. Miksi siellä ei näy yhtään kisamainosta jokkiksesta, ammunnasta, suunnistuksesta, koira-agilitystä, uinneista, tenniksestä, painista, kiipeilystä... Eiköhän kaikilla ole sama ongelma.

    Turun Sanomissa sen sijaan tuntuu olevan hyvinkin aktiivinen moottoriurheiluporukka. Josko heiltä saisi apua? Turku kun on hyvän etäisyyden päästä Alastarosta, niin ainakin siihen kisaan liittyen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  23. #23
    Kelkkapuolella on kahtena edellisenä talvena saatu kiitettävästi näkyvyyttä ALFA tv kanavan kautta. Olisikohan siinä mahdolllinen yhteistyökumppani näille rr promo ryhmille ja liitolle. Aattelin vaan kun kelkkakisatkin osittain on sml alaisia kisoja.
  24. #24
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Onkos se Alfalla vai millä, kun tulee kartingin SM:ää ja muuta motorsporttia?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #25
    Nyt viikonloppuna kemorassa pärähtää Roadracingsm.fi
  26. #26
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Nyt viikonloppuna kemorassa pärähtää Roadracingsm.fi
    Oisin tullu kattomaan paikan päälle mutta ku rahat loppui eikä oo rahaa bensaan
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  27. #27
    Ja tulevana viikonloppuna Pärnussa, tiedote:

    Road Racing Pärnun SM-osakilpailu - Luvassa kovaa vääntöä kärkisijoista
    Ratamoottoripyöräilyn SM-sarja ohittaa puolimatkan krouvin vieraillessaan Pärnun Auto24Ringillä
    Virossa, jossa ajetaan kauden 3/5 SM-osakilpailu tulevana viikonloppuna eli 13.-14. heinäkuuta.
    Teksti: Road Racingin SM-sarja, tiedotus
    Ratamoottoripyöräilyn SM-sarjan lähestyessä puoliväliä ollaan siinä tilanteessa, että pistekärjessä olevilla
    kuljettajilla ei ole yhtään varaa löysätä vauhtia, mutta toisaalta kärkeä kiinni kurovien on yritettävä 110
    prosentin vauhdilla, jos mielivät nousta luokkiensa mestaruuskamppailuihin vielä mukaan. Kun siihen
    lisätään, että osalle kärkikuskeista tulevan viikonlopun rata on entuudestaan vieras, niin tapahtumia ja
    tilanteita ei radalta varmasti tule puuttumaan. Tärkeintä sekä kuljettajille että katsojille on tietysti se, että
    kilpailut tulevat varmasti olemaan huipputasaisia lähdöstä ruutulipulle asti.
    Kun SM-sarjasta on ajettu kaksi osakilpailua, Motopark ja Kemora, on Superbike-luokassa pisteille
    noussut 18 eri kuljettajaa. Superstock 600 -luokassa pisteitä on 21 eri kuljettajalla ja Jokamiesluokassa
    peräti 22 kuljettajalla. Kilpailua ja taistelutilanteita radalla siis riittää, kun lähtöruudut ovat tällä kaudella
    näinkin täynnä. Pärnussa sijaitseva Auto24Ring on Viron ainoa sekä autoille että moottoripyörille
    tarkoitettu moottorirata. Sitä voidaan ajaa eri pituisina versioina ja pisin rataprofiili on pituudeltaan 3200
    metriä. Rataennätys on Hannes Soomerin 1.14,185 ja se on ajettu kaudella 2017.


    SM-pistetilanteet luokittain Pärnun osakilpailuun lähdettäessä (2/5 osakilpailua ajettu)
    SM Superbike
    1. Eeki Kuparinen 95p
    2. Niko Mäkinen 72p
    3. Juha Kallio 50p
    4. Ville Valtonen 45p
    5. Lasse Kärki 39p
    Eeki Kuparinen johtaa Superbike-luokan SM-pisteissä ajettuaan aikaisemmissa osakilpailuissa kolme
    kertaa ykköseksi ja otettuaan yhden kakkossijan. Niko Mäkisen saldona tähän mennessä on kaksi
    kakkossijaa ja kaksi kolmossijaa, jotka oikeuttavat pisteissä kakkossijaan. Kolmantena olevan Juha
    Kallion niskaan hengittää Ville Valtonen, jonka 45 pistettä on kerätty kaikki kauden avauskisasta
    Motoparkista. Kemoran kisan Valtonen joutui jättämään väliin kilpaillessaan samaan aikaan Alpe Adria -
    sarjan osakilpailussa. Valtonen on Superbiken hallitseva Suomenmestari kaudelta 2018. Pistekärjessä
    olevalle kaksikolle Kuparinen-Mäkinen Pärnun Auto24Ring on kokonaan uusi tuttavuus, mikä lisää
    entisestään kisan mielenkiintoa.


    Superstock 600
    1. Kimi Patova 82p
    2. Felix Nässi 70p
    3. Pauli Pekkanen 53p
    4. Niko Tanskanen 48p
    5. Peter Paloranta 44p
    Kimi Patova on aloittanut kauden vahvasti ajaessaan kauden kaikissa tähänastisissa neljässä
    kilpailulähdössä podiumille. Kaksi kolmossijaa ja kaksi ykkössijaa nostavat hänet pistekärkeen kahden
    kisaviikonlopun jälkeen. Felix Nässi on luokan suuri ennakkosuosikki, jonka pistetiliä rasittaa Kemoran
    kisan viimeisen mutkan kaatumisen seurauksena tullut nollatulos. Muista kolmesta kisalähdöstä Nässillä
    on plakkarissa komeat kaksi ykköstilaa ja yksi kakkossija. Imatran IRRC-katuratakisoissa loistanut ja
    urakoinut Pauli Pekkanen on pisteissä kolmantena. Tällä kaudella nähtiin Superstock 600 -luokan
    tuloksissa sellainen hieno tilanne, että koko podiumkolmikko oli alle 18-vuotiaita. Suomalaisen
    ratamoottoripyöräilyn tulevaisuus on siis turvattu.


    Cup luokat

    Sivuvaunut
    1. Timo Kallio / Jere Nuppola 85p
    2. Tero Manninen / Joni Manninen 75p
    3. Markku Artiola / guest star 52p
    Sivuvaunuluokan kärkikahinoissa vuosia viihtynyt Markku Artiola on tänä vuonna saanut kovia haastajia,
    kun pari Timo Kallio / Jere Nuppola on panostanut tosissaan niin ajamiseen kuin kalustoonkin. Kallio-
    Nuppola johtavatkin tässä vaiheessa kautta pisteissä. Pari Tero Manninen / Joni Manninen on voittanut
    ajetusta neljästä lähdöstä kolme, mutta yksi nollatulos tiputtaa parin kakkoseksi. Markku Artiolalla ei tänä
    vuonna ole vakituista purkkiorjaa, mutta siitä huolimatta Artiola on taistellut hienosti podiumille kolmessa
    kilpailulähdössä.


    MiniGP
    1. Alexandr Kyriakou 115p
    2. Hugo-Brent Freimann 100p
    3. Nooa Mälkiä 86p
    100-kuutioisilla Honda NSF100 -nelitahtipyörillä ajettava MiniGP-luokka on ehtinyt tällä kaudella kilpailla
    jo kolme viikonloppua ja kuusi kilpailulähtöä. Luokan kilpailijoiden alaikäraja on kahdeksan vuotta ja
    luokassa kilpailemista voi jatkaa 14-vuotiaaksi asti. Kolmen kärki on tiivis ja pisteitä yhä jaossa paljon,
    joten mitään ei ole vielä ratkaistu mestaruuden suhteen. Pärnun osakilpaussa radalla nähdään kaikkien
    aikojen ennätysmäärä kuskeja, sillä ennakkoon ion ilmoittautunut 17 kisailijaa tähän juniorilähtöön.


    Kansalliset luokat

    Kansallisena luokkana ajettavan Moriwaki Cupin kärjessä on Akseli Putkonen.
    Supersport 300 -luokasta odotetaan meilläkin kovaa ponnahduslautaa, sillä luokassa kilpaillaan aina MM-
    tasolla asti. Supersport 300 -luokan alkukausi on sujunut Juho Kantolan heiluttaessa tahtipuikkoa.
    Kantola on voittanut kaikki ajetut neljä kisalähtöä ja johtaa siis täysin pistein. Supersport 300 luokan
    kilpailuun Pärnuun on ilmoittautunut tuplamäärä kilpailijoita kauden aikaisempiin osakilpailuihin
    verrattuna, jokohan Juho Kantola pystytään haastamaan?


    Retro Superbike -luokassa kilpaillaan vuoden 1999 ja sitä vanhemmilla pyörillä. Keijo Pietilä on tässä
    vaiheessa kautta pisteissä ykkösenä.


    Jokamiesluokan ykköspyssy tähän mennessä on ollut Heikki Mannila.


    Lisätietoa ratamoottoripyöräilyn SM-sarjasta: www.roadracingsm.fi
    Lisätietoa Pärnun Auto24Ring -moottoriradasta: www.auto24ring.ee

    Pärnun osakilpailun jälkeen Road Racingin SM-sarja jatkuu Alastaron Moottoriradalla 27.-28. heinäkuuta
    ajettavalla osakilpailulla, joka on myös Viron sarjan osakilpailu Pärnun tapaan. Odotettavissa on kauden
    ennätysmäärä kuskeja.

    SM-sarjan päätösosakilpailu ajetaan Motoparkissa, Virtasalmella 17.-18. elokuuta.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  28. #28
    Niki on näköjään tulossa, ainakin lehtitietojen perusteella, Alastaroon Sm:ään.
    Nyt katsomaan kuinka ajetaan oikeaa kovaa
  29. #29
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Niki on näköjään tulossa, ainakin lehtitietojen perusteella, Alastaroon Sm:ään.
    Nyt katsomaan kuinka ajetaan oikeaa kovaa
    Ja lisäksi jos nyt ei mainos foorumilla osu silmään, on joko adpblock päällä tai näössä jotain vikaa.

    Veikkaan, että 1:16 puolelle mennään, mutta kuinka paljon, on kysymysmerkki.
    Superbike #7
  30.  
  31. #30
    Jokos ne katsomot tuli takasin staroon? Vai tartteeko pilkkijakkaran sunnuntaina?
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen