Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Lueskelin eilen matkakertomuksia ja joku oli törmänny mm. Timmelsjochin maksuportilla sellaiseen ongelmaan että mopo ei käynnistyny vaan mopo oli työnnettävä kauemmaksi portilta jonkun voimakkaan radiolähettimen sotkiessa mopon hälyä/ajonestolaitetta. Kuulemma tuolloin (en nyt muista milloin tuo kertomus oli kirjoitettu, saattoi olla n. 5v sitten) oli aika yleinen ongelma. Mikäs on tilanne nykyään noilla porteilla?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #2
    Ei ainakaan FJR:llä ole ollut mitään ongelmia Passo Rombossa ( Timmelssjoch), Gerlosissa, Grosslocknerissa, Nockalmstrassella eikä Felbertauernissa. Loput on olleetkin ilmaisia. Jospa kyseessä on ollut joku jälkiasennus hälytin tms.
  3. #3
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Ei ainakaan FJR:llä ole ollut mitään ongelmia Passo Rombossa ( Timmelssjoch), Gerlosissa, Grosslocknerissa, Nockalmstrassella eikä Felbertauernissa. Loput on olleetkin ilmaisia. Jospa kyseessä on ollut joku jälkiasennus hälytin tms.
    OK, hyvä. En nyt muista mikä mopo ja häly oli kyseessä kun lähinnä silmäilin tuota kertomusta. Ei siis ehkä syytä huoleen omalla elokuun reissulla.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  4. #4
    Löysin sen reissulertomuksen, jossa oli esiintynyt tuo ongelma (https://reissu.org/2012/alppireissu-2012/). Kyseessä oli HD sportster joka ei startannu Timmelsjochin portin läheisyydessä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #5
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Löysin sen reissulertomuksen, jossa oli esiintynyt tuo ongelma (https://reissu.org/2012/alppireissu-2012/). Kyseessä oli HD sportster joka ei startannu Timmelsjochin portin läheisyydessä.
    Mukana olleena voin vahvistaa tämän, ystävällinen henkilökuntaan kuuluva henkilö opasti laskettelemaan palan matkaa pois portilta niin homma toimi sen jälkeen normaalisti.
    Suzuki V-Strom 1050XT
  6. #6
    Lainaa Juha v kirjoitti Katso viesti
    Mukana olleena voin vahvistaa tämän, ystävällinen henkilökuntaan kuuluva henkilö opasti laskettelemaan palan matkaa pois portilta niin homma toimi sen jälkeen normaalisti.
    Ei siis taida kuitenkaan olla hirveän yleinen ongelma. Itse oon menossa tonne elokuussa ja kyllähän siinä kylmä hiki vois tulla jos oma mopo ei sitten käynnistykään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #7
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Itse oon menossa tonne elokuussa ja kyllähän siinä kylmä hiki vois tulla jos oma mopo ei sitten käynnistykään.
    S1000R:llä olen siitä läpi ajanut ilman ongelmia. Pyöriä oli kaikkiaan 11 eikä kellään muullakaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8.  
  9. #8
    Ok, kiitos tiedosta. Ei munkaan mopon pitäis sitten hyytyä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12