Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mistä löytyisi perinteinen Brando mallinen laadukas prätkätakki?
    brando-leather-motorcycle-jacket-black-size-60-4624-p.jpg
  2. #2
    Lainaa Rocco- kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyisi perinteinen Brando mallinen laadukas prätkätakki?
    brando-leather-motorcycle-jacket-black-size-60-4624-p.jpg
    Olisko tuo ?

    https://www.hanx.fi/tuote/hanx-marlo...hkatakki/4901/

    Mulla on toisenmallinen perinnetyylinen Hanxin nahkarotsi eikä ainakaan siitä ole mitään pahaa sanottavaa.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  3. #3
    Nowiisi
    Lainaa Rocco- kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyisi perinteinen Brando mallinen laadukas prätkätakki?
    brando-leather-motorcycle-jacket-black-size-60-4624-p.jpg
    Leather Heaven verkkokaupasta, tai myymälästä Somerolta. Ainakin saman tyylisiä löytyy.
  4. #4
    Lainaa Rocco- kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyisi perinteinen Brando mallinen laadukas prätkätakki?
    brando-leather-motorcycle-jacket-black-size-60-4624-p.jpg
    Minulla olisi ylimääräinen Schott 618 koossa US44 (XL). Todella vähän käytetty, sisäänajo vasta aluillaan. Laadukas se ainakin on ja ehta - se alkuperäinen - prätkätakki, mutta esim. suojille ei ole paikkoja. Helsingissä sovitettavissa. Sähköpostilla tavoittaa hyvin esa.ha.mikkonen(at)gmail.com
    Honda CB750 SevenFifty 1994
    ex Harley-Davidson XL 883C 2007
    ex Triumph Street Triple 2010
  5. #5
    Mulla kiinnostais kans. Ja mielellään semmoinen joka tekee miesten kokoja (Rukka 60 on sopiva).

    Leatherheaven ei oikein vakuuta syystä tai toisesta. Hanx:lla ei ollut kokoja.

    Jos jollain on käytetty, Dainesen (koko 58) vähän modernimman näköisen voin antaa vaihdossa. Kutistui kaapissa talven aikana.

    janne
    XX
  6.  
  7. #6
    Lainaa janne_s kirjoitti Katso viesti
    Mulla kiinnostais kans. Ja mielellään semmoinen joka tekee miesten kokoja (Rukka 60 on sopiva).

    Leatherheaven ei oikein vakuuta syystä tai toisesta. Hanx:lla ei ollut kokoja.

    Jos jollain on käytetty, Dainesen (koko 58) vähän modernimman näköisen voin antaa vaihdossa. Kutistui kaapissa talven aikana.

    janne
    Mikä Dainese ja mihin mittaiselle? Olisin ehkä kiinnostunut. 194cm/110kg elikkä saattaa olla pieni?