Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Oonko ainut kellä noi hiertää kyynerpään punaseks?

    Just ostin ensimmäisen nahkatakin alpinestarsilta suojat istuu paikalleen kyllä oikeille kohille, mutta jostain syystä kyynersuoja hiertää ihan älyttömästi, mikä avuksi..

    Vai voiko olla, että ei hierrä ajoasennossa?

    En oo vielä lenkille uutta takkia vienyt. Hihat leikattu tässä ajoasentoon
    Viimeksi muokannut: merkkiviiva; 25.05.2019 klo 22:28.
  2. #2
    Ei sitä tiedä ennen ajoa miltä takki todellisuudessa tuntuu. Minulla ainakin nahkatakki tuntui aika ikävältä olkapäissä kun käveli ympäri kämppää mutta ajossa on al'dente. Nahka myös muotoutuu hieman kun menet vähän helteellä ajelemaan.

    Rohkeasti kokeilemaan vaan.
  3. #3
    Miula on semmoinen suojatakki vai miksi sitä nyt kutsutaankaan.
    Niin vasen kyynärtaive hankaa, joten alusasuna pitää olla joku pitkähihainen paita, niin vähän helpottaa.
    Monta kertaa olen ko. asun tutkinut ja mitään erikoista en sieltä ole löytänyt.
    Kun en muuta keksinyt. niin leikkasin pitkähihaisesta puuvillapaidasta hihan irti ja laitan sen vasempaan käsivarteen pitkähihaisen teknisen alusasun jälkeen, niin suojatakki tuntuu melko siedettävältä.

    Joten miun kroppa ja se se suojatakki ja miun vasen käsivarsi ei ole yhteen sopivat.
  4. #4
    Lainaa _Make kirjoitti Katso viesti
    Ei sitä tiedä ennen ajoa miltä takki todellisuudessa tuntuu. Minulla ainakin nahkatakki tuntui aika ikävältä olkapäissä kun käveli ympäri kämppää mutta ajossa on al'dente. Nahka myös muotoutuu hieman kun menet vähän helteellä ajelemaan.

    Rohkeasti kokeilemaan vaan.
    Sitä hellettä odotellessa... 10 astetta ja sataa ku esterinp
  5.  
  6. #5
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Miula on semmoinen suojatakki vai miksi sitä nyt kutsutaankaan.
    Niin vasen kyynärtaive hankaa, joten alusasuna pitää olla joku pitkähihainen paita, niin vähän helpottaa.
    Monta kertaa olen ko. asun tutkinut ja mitään erikoista en sieltä ole löytänyt.
    Kun en muuta keksinyt. niin leikkasin pitkähihaisesta puuvillapaidasta hihan irti ja laitan sen vasempaan käsivarteen pitkähihaisen teknisen alusasun jälkeen, niin suojatakki tuntuu melko siedettävältä.

    Joten miun kroppa ja se se suojatakki ja miun vasen käsivarsi ei ole yhteen sopivat.
    Aivan No pitää katella, uskon kyllä että joko a. totun b. tuo muotoutuu tuosta tai voi tosissaan olla, että mukavampi pyörän päällä leikatuilla hihoilla.

    Jos ei parane niin pitää joku paidan palanen leikata tuohon suojaan kiinni