Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Toi Tom Tom Raider 400 sammuilee ajon aikana ja johdot on tarkistettu ikää rupeaa kuitenkin olemaan navilla 5v eli olisko jo aika vaihtaa uudempaan
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  2. #2
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on 410 ilman telinettä. Tahdotko ostaa?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #3
    Vika todennäköisesti lataustelineessä. Mulla oli sama vika takuuaikana. Sain uuden telineen takuuna.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  4. #4
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mulla on 410 ilman telinettä. Tahdotko ostaa?
    Eipä hyödytä jos vika on telineessä taidan vaan ostaa uuden
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  5. #5
    Tompan XL:ssä antautui 12v-laturi. Vika ilmeni juuri niin, että alkoi pätkiä virransyöttöä, jonka jälkeen virran loputtua akusta Tomppa pimeni. Orginaaliosa olisi ollut vanhan navin arvoon nähden sikakallis, joten korvasin mutikan tavallisella usb-päällä ja 5V-yleislaturilla.
  6. #6
    Toi minun Tomppa saattaa toimia pitkäänkin ihan hyvin mutt sit kun rupeaa temppuilemaan niin se alkaa sammuilemaan ja sit taas toimii ja käynnistyy itekseen ei kai siinä mitään isoavikaa ole mutta hommasin Zumon ja kokeilen tuota Tomppaa autossa
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  7. #7
    Garminissa telakan kontaktipinnien putsaus auttoi pätkimiseen. Omassa mallissa pinnit on sään armoilla silloin kun navi ei ole kiinni. En tunnu ko. mallia, mutta putsaus ei paljoa maksa.
  8. #8
    Mulla tärisi Tompassa aikanaan se mini USB irti painopiirilevystä. Syötön sain kolvattua kiinni mutta dataliittimet oli niin rikki ettei saanut. Eli siinä vehkeessä on sitten ne kartat mitkä on. Ei enää käytössä kuitenkaan
    FJR -17
  9. #9
    Tom Tomin telakkapinta putsattiin ensimmäisenä mutta pätkiminen jatkui Raider mitä mieltä olet Carminista tosin tämän olisin voinnut kysyä ennen ostopäätöstä mutta olisi kiva tietää käyttäjän mielipide
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  10. #10
    Zumo 396lmt-s on nyt hankittu ja vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä myös käyttöopas on selkee Olisko jotain mitä pitäisi huomioida
    Tuon käytön kanssa
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  11. #11
    Zumo 590:ssä tuntuu olevan varsin yleisenä vikana taas akun liittimen kontaktien väsähtäminen, jolloin akku ei lataudu kunnolla. Mun 590:ssä vika ilmeni n. 2v jälkeen. Liitin oli kuitenkin suht helppo korjata ite.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  12. #12
    Tais olla tällä foorumilla kun luin tuosta akun korjaus menetelmästä
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  13.  
  14. #13
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Zumo 396lmt-s on nyt hankittu ja vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä myös käyttöopas on selkee Olisko jotain mitä pitäisi huomioida
    Tuon käytön kanssa
    Pakko nyt sitten kysyä, että mikä on ensivaikutelma näytön maksimikirkkaudesta? Tosin viime päivinä ei ole tainnut päästä kirkasta auringonpaistetta vielä testaamaan...