Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Moi,

    Ilmeisesti viime viikonloppuna oli joltakulta jäänyt aamulääkkeet ottamatta meidän taloyhtiössä.

    Pyörä on ollut minulla parkkeerattuna pyörävaraston ja pensasaidan väliin jäävään koloon jo viime kesästä. Ei tuo nyt ihan virallinen parkkipaikka ole, mutta ei se siinä kyllä kenenkään tiellä ole. Aamulla olikin sitten mukava ylläri kun bensatankin korki päälle oli rikottu kananmuna. Oli vielä se avainreiän päällä oleva lipare avattu.

    Pienen vitutuksen kera töihin. Jäin kuitenkin miettimään, kun näiden hullujen kanssa ei varmaan kovin järkevään keskusteluunkaan pääse, että miten tuommoiselta olette suojautuneet. Peitteen ostaminen ei liene huono idea, tai sitten annan periksi ja parkkeeraan kadun varteen, mikä ei kyllä hirveästi houkuta.

    Jotain pitäis kuitenkin keksiä ennenkuin se avohoitopotilas keksii ostaa pikaliimaa lähikaupasta.

    janne
    XX
  2. #2
    Sellainen peite jonka saa lukittua alapuolelta. Lisäksi hälytin jossa hälytys tulee myös kaukosäätimeen sisätiloissa.
    Näet heti kenellä ei ole kaikki muumit laaksossa. Voit vaikka itse antaa pari kananmunaa takaisin parvekkeelta ja kiittää lainasta
  3. #3
    Hyviä vinkkejä tähän, ja miltei mihin tahansa ongelmaan löytyy youtubesta. Niitä ei tietenkään saa käyttää, vaan ilkivallasta tai varkaudesta on tehtävä netti-ilmoitus poliisille.

    https://www.youtube.com/watch?v=6SFNCvN0kJI
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #4
    Ilkivaltailmoitus vaan. Joskus aikanaan kun olin vielä taloyhtiön asukki, kävi niin että talon asukkaan omaan ruutuunsa parkkeeraaman moottoripyörän päälle alkoi talon pikkugangsterit kiipeämään. Väärältä puolelta ja mopo kaatui päälle, pikkugangsteri sai hieman kipeää.

    Tästäpä tämän tomera äiti suuttui ja alkoi puuhaamaan liikettä jossa mokomat vaaralliset kiipeilytelineet kiellettäisiin kokonaan taloyhtiön parkkiruuduissa. Tuli kyllä kovasti yllätyksenä kyseiselle äidille, että mp:n pysäköiminen on laillista ja lasten kiipeily pysäköityjen ajoneuvojen päällä taas ei. Ja että siitä pääsikin ihan maksumiehen rooliin.

    Itse kun olin taloyhtiön hallituksessa, sai samalla ihan tuelta "vittuilla" yhdelle kuutamolla olevalle äitihahmolle ja terävöittää koko taloyhtiön asukkaille että ei, parkkipaikka ei ole leikkipaikka ja sen valvominen on piltin oman vanhemman vastuulla.

    Osa ihmisistä on niin sekaisin, että oma-aloitteista kyttäämistä ja riitelyä en jaksaisi käydä. Ilkivalta on kuitenkin kiellettyä, poliisi ei sitä tutki mutta ilmoituksen kun tekee ja tapahtuneesta kun taloyhtiön hallitusta sekä kiinteistöhuoltoa informoi, eiköhän tuosta paimenkirjeen saa aikaiseksi. Tarpeeksi mielenvikaiseen sekään ei auta, mutta jos toistuu jatkossa, saa selville tekijän jne, voi sysätä asian jonkun muun ongelmaksi.

    Lentopallomailojen heiluttelulla kun nyky-Suomessa tulee aina ongelmia.
    vuoristoatleetti
  5. #5
    osta honda deauville, sitä ei kukaan häiritse. Aseistariisuva ulkonäkö.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Ilkivaltailmoitus vaan. Joskus aikanaan kun olin vielä taloyhtiön asukki, kävi niin että talon asukkaan omaan ruutuunsa parkkeeraaman moottoripyörän päälle alkoi talon pikkugangsterit kiipeämään. Väärältä puolelta ja mopo kaatui päälle, pikkugangsteri sai hieman kipeää.

    Tästäpä tämän tomera äiti suuttui ja alkoi puuhaamaan liikettä jossa mokomat vaaralliset kiipeilytelineet kiellettäisiin kokonaan taloyhtiön parkkiruuduissa. Tuli kyllä kovasti yllätyksenä kyseiselle äidille, että mp:n pysäköiminen on laillista ja lasten kiipeily pysäköityjen ajoneuvojen päällä taas ei. Ja että siitä pääsikin ihan maksumiehen rooliin.

    Itse kun olin taloyhtiön hallituksessa, sai samalla ihan tuelta "vittuilla" yhdelle kuutamolla olevalle äitihahmolle ja terävöittää koko taloyhtiön asukkaille että ei, parkkipaikka ei ole leikkipaikka ja sen valvominen on piltin oman vanhemman vastuulla.

    Osa ihmisistä on niin sekaisin, että oma-aloitteista kyttäämistä ja riitelyä en jaksaisi käydä. Ilkivalta on kuitenkin kiellettyä, poliisi ei sitä tutki mutta ilmoituksen kun tekee ja tapahtuneesta kun taloyhtiön hallitusta sekä kiinteistöhuoltoa informoi, eiköhän tuosta paimenkirjeen saa aikaiseksi. Tarpeeksi mielenvikaiseen sekään ei auta, mutta jos toistuu jatkossa, saa selville tekijän jne, voi sysätä asian jonkun muun ongelmaksi.

    Lentopallomailojen heiluttelulla kun nyky-Suomessa tulee aina ongelmia.
    Näinpä se taitaa olla. Taidan ajella kotiin Bilteman kautta ja hakea sieltä sen peitteen ensihätään. Tässä omassa tapauksessa ongelma lienee tuo parkkeeraus.

    janne
    XX
  7. #7
    Parkkiruutuun vaan, jos olis mulkumpi avohoitopotilas ollut olisi voinut soittaa sakottajan paikalle.
  8. #8
    Missä niin hyvä palvelu on, että soittamalla saa jonkun sakottamaan väärästä pysäköinnistä?
  9. #9
    Käsittääkseni yksittäinen ihminen ei voi pyytää paikalle, pitää olla isännöitsijä.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  10. #10
    Mulla on tommonen Steelmate toiminut jo monta vuotta. Helppo asentaa vaikka itse. Alkaa hälyyttää tarvittaessa pienestäkin täräyksestä.

    Kerran reissussa olin hotellin kolmannessa kerroksessa, kun hälytin alkoi huutaa. Menin ikkunaan katsomaan. Ilmeisesti äidin sylissä ollut taapero oli potkaissut takalaukkuun, mikä sai hälyttimen huutamaan.

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4822...P-varashalytin

    Oho, sen hinta on vain 35 €!
  11. #11
    Isännöitsijän saa paikalle ilmoittamalla väärästä pysäköinnistä. Ehkä lappu ensin ilmoituksena, jos jatkuu niin sakko.

    Vamma se on asennevammakin.
  12. #12
    Lämmin autotalli johon mahtuu auto ja pyörä. Trafille tietojen luovutuskielto ja salattu puhelinnumero. Toiminut hyvin jo vuosia..kaikella tapaa
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  13. #13
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Lämmin autotalli johon mahtuu auto ja pyörä. Trafille tietojen luovutuskielto ja salattu puhelinnumero. Toiminut hyvin jo vuosia..kaikella tapaa
    Jokasen kerros- ja rivariasujan ykkösvalinta...
  14. #14
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jokasen kerros- ja rivariasujan ykkösvalinta...
    -Tai toteutumaton toive.....?
    Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

    Myytävää; https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  15. #15
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Missä niin hyvä palvelu on, että soittamalla saa jonkun sakottamaan väärästä pysäköinnistä?
    Melkein kaikkialla missä yksityinen pysäköinninvalvontafirma hoitaa piha-alueen valvonnan.

    Esim. Espoossa Q-parkille tuli useinkin ilmoiteltua luvattomista pysäköinnistä. Tulivat jopa keskellä yötä "sakottamaan".


    Onkohan janne_s:n mopossa laittomat mökäputket, jotka provosoisivat heikkohermoisimpia naapureita...
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  16. #16
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Lämmin autotalli johon mahtuu auto ja pyörä. Trafille tietojen luovutuskielto ja salattu puhelinnumero. Toiminut hyvin jo vuosia..kaikella tapaa
    Itsellä oli krs.talossa jo talli ja vasta sitten tuli ensipyörä. Tosin autohan tuonne koppiin ei sitten ikinä mahtunutkaan, loppu tallitila kun toimi enempi varastona Ja sen ekan kerran kun satuin unohtamaan pyörän tallin luiskalle yöksi, niin johan oli joku nisti ruuvarilla virtalukkoa yrittänyt ja kun ei onnistunut, niin piti v...ssaan tankkiin tempasta sillä ruuvarilla syvä lommo

    Nykypyörä onkin sitten senverta ns. kellekään kelpaamatonta mallia, jotta ihan on rauhassa saanut pihallakin olla, kuka tervejärkinen piripäissäänkään nyt mihinkään maxi-skodeen sentään sekoaisi
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  17. #17
    Äitienpäivän aamuna, rivarin katoksessa.

    No keskustelua pihassa asiasta ja KAIKKIEN lasten vanhemmat :että ei ainakaan meidän lapset..


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  18.  
  19. #18
    Muistakaa maksaa myös parkkimaksut, vaikka omistaisittekin parkkipaikan:

    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5...9-dbd04b6d2673

    Parkkipaikan ja sakkojen hinnalla saisi muutaman hehtaarin mäkitupalaistilan ja vielä Panigalen kaupan päälle. Valintakysymyksiä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.