Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Terve!
    Hyvät ihmiset, ne ketkä haluavat ladatkaa “REVER: motorcycle maps & gps” Apple store tai Google store. Sieltä löytyy meikäläinen ” A Matu” nimellä ja ryhmäni ”BroBack Finland” . Liittykää mukaan niin voidan jakaa keskenä reittejä/ suunnitella reittejä / halutessa nähdä missä kaverit mene. Reitit voi suunnitella sekä koneella että puhelimella.
    Jos on syntynyt kysymyksiä antakaa tulla vaan.
    Ystävällisin terveisin
    Ale
    4 lives so far
  2. #2
    Kokeiltu ja todettu että erittäin hankala käytettävyydeltään tämä Rever.
    Toivottavasti saat ryhmääsi lisää jäseniä kuitenkin!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #3
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kokeiltu ja todettu että erittäin hankala käytettävyydeltään tämä Rever.
    Toivottavasti saat ryhmääsi lisää jäseniä kuitenkin!
    Kiitos!
    Milloin viimeksi kokeilit?
    4 lives so far
  4. #4
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kokeiltu ja todettu että erittäin hankala käytettävyydeltään tämä Rever.
    Toivottavasti saat ryhmääsi lisää jäseniä kuitenkin!
    Mitkä jutut koit hankalaksi? Itse latasin appin eilen enkä itse ole vielä tehnyt sillä suunnittelua. Samaan aikaan otin kokeiluun myös calimoton.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  5. #5
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noitahan rupee olleen ku sieniä sateella. My RouteApp mm. yx noiden lisäksi. Se on noiden Tyren tekijöiden viritys. Ihan hyvä sekin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  6.  
  7. #6
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Noitahan rupee olleen ku sieniä sateella. My RouteApp mm. yx noiden lisäksi. Se on noiden Tyren tekijöiden viritys. Ihan hyvä sekin.
    Pitää kurkata sitä jossain vaiheessa. Itse testasin tänään calimotoa ja reittisuunnittelu helppoa, mutta navigointi on kyllä syvältä. Ei näytä kaistoja eikä tienumeroita. Lisäksi isoilla teillä välillä outoja käännöksiä nuolissa ja kartta näyttää suoraan. Plussaa siitä että näyttää kameratolpat.
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790