Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Motonetin outlet-puolelta saa uutta varustetta usein halvalla. Niitä täytyy vaan kattoo sitten aina että missä tavaratalossa on mitäkin saatavilla, ja mahdollisesti tilata tavaratalosta toiseen, kanta-asiakkuus helpottaa.
    Itse maksoin esimerkiksi kolmikerroksisista Richan Camarque-housuista 40 euroa uutena. Yokon Flemari-handut 30 euroa, ihan jees. Tuohon tyyliin. Jos kypärä jo on, niin loput saat uutena about parilla sadalla yhteensä, kun vähän näet vaivaa. Ajokenkiä liikkuu tämänkin foorumin myyntipuolella aika paljon hyväkuntoisia käytettyjä.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  2. #32
    Päivitystä asiaan.

    Kortti tuli 2vk takaperin, teoria ja inssi jopa ekalla läpi!

    Kortin saamisesta seuraavana päivänä olikin jo prätkä alla, mutta millainen, se yllätti itsenikin. Ehtisi tuossa kuitenkin pari kuukautta katsomaan ja lueskelemaan kaikennäköistä. Loppupeleissä aloin myös miettimään missä sitä ihan oikeasti tulisi ajeltua, tarvitseeko soratielle ominaisuuksia? Riittääkö pienempi esim: 500cc vai ehkäpä menisikö suoraan tonniseen?

    Sitten näin myyntikuvat Suzuki VX800:sta ja jokin siinä vain kolahti. Lähistöltä löytyi erittäin siistikuntoinen, viim. 10 vuoden ajan huoltohistorialtaan hyvä ja timmin näköinen pärrä. Spekseiltään ainoa mikä epäilytti oli paino, mutta ajattelin kuitenkin käydä katsomassa, kun lähelläkin oli. Kortin saatuani siskonmies mukaan ja mentiin katsomaan ja oli niinkuin kuvissakin. Kaikin puolin siisti, joten koeajolle siis. Pyörä tuntui heti alussa erittäin mukavalta vrt. autokoulun Aprilia Shiveriin. Kone meni kivasti niin pienillä kuin isommillakin kierroksilla ja tehoa oli nyt sen verran, että eteenpäin pääsi. Mukavan jämäkkä ja paino toi mielestäni vakautta ajoon. Eipä siinä sen enempää tarvinnut miettiä kuin hierottiin hinta kohdilleen ja tehtiin kaupat.

    Yhtäkkiä olin Suzuki VX800 -91, 64tkm ajetun moottoripyörän omistaja ja eikun baanalle! Kahden viikon aikana kilometrejä tullut noin 700, ja ainakin vielä olen erittäin tyytyväinen ostokseen.

    Varusteet tuli tilattua XLmotosta, jotkut halvat Courset. Tulivat jo perille ja on ihan ok äkkiseltään. Hinta/laatu ainakin. Bootsit puuttuu vielä, mutta haku päällä koko ajan. Hanskat tulivat myös XLmotosta ja varusteisiin meni sen 130€ tähän mennessä.

    Tänään sateen uhan vallitessa taidan kiinnittää takaboxin kiinni ja katsella paljon siihen saa tavaraa mahdollista kesäreissua varten. Lomalla voisi jonkun ~1000km reissun tuupata jos peffa kestää.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Mama; 26.06.2019 klo 14:27. Syy: Kuva Lisätty.
  3. #33
    VX kokemuksia vuosien takaa ja maininta siitä perästä.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...800-kokemuksia
  4. #34
    Mä löysin parikertaa käytetyt nahkahousut ja kengät, maksoin niistä reilun satasen. Ja ne näyttää uusilta. Sain pyörän mukana nahkarotsin jo oli mulle vähän iso myin sen satasella. Nahkatakki löytyi aletangosta. Kypärä ja satasen hanskat sitten maksoi rahaa. Olin ehkä kärppänä kyselemässä kun tavaraa tuli myyntiin.

    Mä haaveilin HDstä tietysti. Kävin kattomassa muutamaa jotka olivat vähä pommeja. Mm öljynpaine valo ei toiminut yms.. no sitten huomasin japanin kustomin, kaveri joka oli lähimaastossa kävi kattomassa ja seuraavana päivänä olin 750 mopon omistaja. HD negatiivisia puolia on selkeesti tuplahinta ja epävarma tekniikka. Joku sanoikin että sillä pitää ajaa 30 km kun ne yleensä laukeaa siinä ajassa. Eipä siltä mun pieni ropaaja sielu olis ehkä sittenkin ostanut sen HDn. ;) Ropaaminen on rentouttavaa ja kivaa touhua. Mulla on siihen tarpeeksi tilaa.
    Viimeksi muokannut: Heksu; 26.06.2019 klo 16:54.
  5. #35
    Lainaa Mama kirjoitti Katso viesti
    Päivitystä asiaan.

    Kortti tuli 2vk takaperin, teoria ja inssi jopa ekalla läpi!

    Yhtäkkiä olin Suzuki VX800 -91, 64tkm ajetun moottoripyörän omistaja ja eikun baanalle! Kahden viikon aikana kilometrejä tullut noin 700, ja ainakin vielä olen erittäin tyytyväinen ostokseen.

    Varusteet tuli tilattua XLmotosta, jotkut halvat Courset. Tulivat jo perille ja on ihan ok äkkiseltään. Hinta/laatu ainakin. Bootsit puuttuu vielä, mutta haku päällä koko ajan. Hanskat tulivat myös XLmotosta ja varusteisiin meni sen 130€ tähän mennessä.

    Tänään sateen uhan vallitessa taidan kiinnittää takaboxin kiinni ja katsella paljon siihen saa tavaraa mahdollista kesäreissua varten. Lomalla voisi jonkun ~1000km reissun tuupata jos peffa kestää.
    Onneksi olkoon uudelle motoristille.

    VX800, ja V2 kone, mikä ettei. Kardaani, ei ketjuhuoltoja, mutta perän öljyt vaihtaa aikanaan ni no problem.
    Ihan kiva ekapyörä, ja äänet on mukavat.

    Varusteista sen verran että jopa halvatkin varusteet on sata kertaa paremmat ku T-paita ja farkut/verkkarit. Ei eka kypärä esim. tartte olla 1000 egen potta.

    Hommaa vielä kypäräpuhelin, joku interphone tms. Seurassa ajaessa matkan joutumista ei juuri edes huomaa aikaisempaan verrattuna. Merkittävä vaikutus matkan rasittavuuteen mielestäni.
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  6. #36
    Lainaa Mama kirjoitti Katso viesti
    varusteisiin meni sen 130€ tähän mennessä.
    Onnea uudelle motoristille ja edullisille ajovarusteille!

    Täytyykin käydä kurkkaamassa, olisiko XL-motossa hyviä tarjouksia
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  7.  
  8. #37
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    VX kokemuksia vuosien takaa ja maininta siitä perästä.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...800-kokemuksia
    Tuon luinkin jo ennen ostoa. Myyjänä oli toiminimellä moottoripyörä/ajoneuvokauppaa käyvä SM-tason motoristi. Kyselin perästä ja ennen kuin menin katsomaan oli tsekannut perän ja vaihtanut perä + moottoriöljyt. Sanoi että oli ihan kondiksessa, ja alkaa kuulemma ajossa huomaamaan ilmeisesti tuon välyksen jos on jotain vialla. Vaikutti kuitenkin ihan kunnon kauppiaalta eikä miltään jobbarilta niin kai se sitten kunnossa on.

    Olen Heksun kanssa kyllä samaa mieltä, että HD:ssa on kyllä ihan liikaa merkkilisää hinnassa. Toisaalta kaverilla sportsteri niin nyt kun on sen tuunannu kuntoon ja hienoksi niin onhan se aika räyheä peli. Ite ei vielä taivu kustomi, ehkä sitten vanhempana..

    Ja Miikamille tiedoksi, siellä XL-motossa vaihtuu aika tiuhaan tahtiin ne hinnat. Niitä kannattaa seurailla, kun esimerkiksi tuo puku minkä ostin pyöri 100-150€ haarukassa muutaman viikon sisällä.
    Suzuki VX800
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12