Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 32:een 32:sta
    Lainaa Mama kirjoitti Katso viesti
    Ajovarusteita tosiaan yrittnyt kytettyn katsella jo tovin, mutta aika heikosti tuntuu olevan. Olisiko muuta paikkaa suositella kuin tori.fi mist voisi katsella?
    Samaa itse alkuun ihmettelin kun ekoja olin ostamassa. Moni hoki ett "kytettyn lytyy helposti!" mutta en vaan lytnyt, lopulta kvin ostamassa stormista kaiken kerralla. Nyt huomannut ett kyll niit kytettyn lyt kun on syksy, talvi ja kevt aikaa katsella ja vahtia toria, mutta ei sit sillon kevll kun kortti oli jo miltein taskussa ja aikaa oli vain kuukausi etsi kamat niin sopivia kokoja lytnyt milln. Eik sit lopulta tietnyt niist vaatteista mitn, jotkut myy ties mink kuntosta millkin hinnalla.

Jos uutena pdyt ostamaan, niin ainakin omalla kohdalla ji vhn harmittamaan kun stormin myyj kehotti ottamaan tix-texit "vhn isompana" ett alle mahtuu kylmll enemmn vaatteita. No ei sinne kylmll niin hirvesti tarvii mitn alle laittaa jos ajatuksella valitsee, ni nyt on sitte vhn liian isot kledjut.
    Suzuki GSF 650 S Bandit 07
  2.  
    Liittyi Sep 2017
    Reissun jlkeen, on poutas
    Motonetin outlet-puolelta saa uutta varustetta usein halvalla. Niit tytyy vaan kattoo sitten aina ett miss tavaratalossa on mitkin saatavilla, ja mahdollisesti tilata tavaratalosta toiseen, kanta-asiakkuus helpottaa.
    Itse maksoin esimerkiksi kolmikerroksisista Richan Camarque-housuista 40 euroa uutena. Yokon Flemari-handut 30 euroa, ihan jees. Tuohon tyyliin. Jos kypr jo on, niin loput saat uutena about parilla sadalla yhteens, kun vhn net vaivaa. Ajokenki liikkuu tmnkin foorumin myyntipuolella aika paljon hyvkuntoisia kytettyj.
    Ext: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250N,CB400 N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2,CBR1000F,CBR 1100XX. Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500,GPZ900R(2),GPZ1000RX.

CBR1000F
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12