Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Vittu...

    Kuvajahdin jos muuttais mulkeroiden ja veneiden piirtelyksi, niin pitäiskö ajaa taas yks kesä katua?

    Oisko kahta eri kilikalia ihan tallissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Kyllä loppuisi spray-purkki aika nopeasti. Tietenkin jos ylijäämäkaupasta ostaisi 200 litran väritynnyrin, niin pääsisi jo monta kilometriä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #4
    Ei muuten mikään huono idea.... jeesustelijat ja siveyden sipulit takaisi sen että ei oo yhtäkää routamonttua kuukauden päästä jos jokaisen ympärillä on fallos.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #5
    Jep. Ei reikää mikä ei mene mulkulla umpeen.
    Supermoto
  6. #6
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Hieman saian vierestä, mutta...
    Oon itse asiassa kelannut, että pitäis ottaa aina ajaessaan pullo räikeän väristä plastidippiä reppuun (tai sivulaukkuun) ja jos näkee kamera-auton, käydä merkkaamassa se riittävän selkeästi.

    Tietenkään ketään en kehota näin toimimaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  7. #7
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Hieman saian vierestä, mutta...
    Oon itse asiassa kelannut, että pitäis ottaa aina ajaessaan pullo räikeän väristä plastidippiä reppuun (tai sivulaukkuun) ja jos näkee kamera-auton, käydä merkkaamassa se riittävän selkeästi.

    Tietenkään ketään en kehota näin toimimaan.
    Useammallekin kiinteälle kameralle nähnyt näin käyneen. Niissä ne merkatut linssit oli vaihdettu hyvinkin ripeästi, joten toiveita olisi että nuo reiätkin voitaisiin paikata yhtälaisella innolla.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  8. #8
    Kameroita ei saa kiusata. Muista: Tarkkaile naapuriasi ja ilmoita poikkeavuuksista!
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  9. #9
    Tästä tuli mieleen kun aikoinaan olin Saudi Arabiassa töissä ja lähtiessäni jouduin kiertämään Jeddan kaikki poliisiasemat. Siellä oli seinillä kuvia siitä mitä tolkuton ylinopeus saa aikaan. Eli ukkoja läskit ja suolet levällään pitkin teitä. Jos sellaisia kuvia olisi esim. noissa isoissa tienvarsimainoksissa voisi se ehkä hillitä monenkin kaasujalkaa/kaasukättä.
    Transalp->Varadero->GSA
  10.  
  11. #10
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Hieman saian vierestä, mutta...
    Oon itse asiassa kelannut, että pitäis ottaa aina ajaessaan pullo räikeän väristä plastidippiä reppuun (tai sivulaukkuun) ja jos näkee kamera-auton, käydä merkkaamassa se riittävän selkeästi.

    Tietenkään ketään en kehota näin toimimaan.
    ei taida olla pokkaa, niissä kamera-autoissa istuu ukko järkkärin kanssa sisällä ja räpsii kuvia myös sillä , jäät heti kiinni

    ottavat mopoista kuvan myös takaapäin,joten lappu tulee kotio
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout