Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 51:sta
  1. #1
    Ennakkoon jo kaikki 750 yksilöä myyty, syksymmällä tod.näk. esittelevät karvalakimman version aiheesta, nyt alkuun vain tuunattu TFC, hinta 39.500 €

    https://www.bike.fi/triumph-rocket-3...a-julkistettu/
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  2. #2
    Olihan se entinen jotenkin pienellä koneella, joten joutihan siihenkin tehdä ruohon leikkurin moottorin sijaan kunnon pata. Huh huh.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  3. #3
    Melko vaikuttava laite kyllä.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  4. #4
    On kyllä hieno, onneksi ei ole suhteita pankinjohtajiin.
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  5. #5
    Ja jos joltain on mennyt ohi niin Triumph julkaisi TFC:n lisäksi myös ne "karvalakkikansan" versiot, eli Rocket 3 R ja GT.

    R-mallin hinnaksi on veikkailtu ~32000€ ja GT-mallille ehkä n. 1000€ enemmän.
  6. #6
    https://youtu.be/abEH8A0MEKw

    Ekat tosi elämän koeajot alkaneet.

    Lisää tulee varmaan lähiaikoina. Tähän asti vaan mainospuheissa kehuttu laitetta nyt tulee kunnon perstuntumaa.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  7. #7
    Ei kyllä varsinaisesti iskenyt mikään informaatioähky tosta ekasta videosta, kovin oli lyhyt ja ytimekäs.

    No eiköhän sieltä ole Visordowniltakin hieman kattavampi juttu tuloillaan.

    Sinällään myös ihan positiivinen ylläri, että hinnat olivat hieman noita ennakkokaavailuja pienemmät (29500/30800€).

    Edit. Biketeamin hinnat onnäköjään ennakkotilaajille, onkohan normaalia hintaa vielä kerrottu missään.
  8. #8
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  9. #9
    800px-BSA_Rocket_3_motorcycle.jpg, siinäpä oikea Rocket III tai Triumphin versio samasta asiasta300px-Triumph_Trident_T150_(1969)_-_14499517602.jpg
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: 57pannu; 19.11.2019 klo 18:58.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  10. #10
    https://youtu.be/eP9JglKe8zM

    Pidempi raportti Rocketista. Ajettavuus uudella tasolla. Massaa toki on reippaasti mutta kunnon jarruvarustus. Gt mallissa kengät kuluu kaarteissa. Kulutuslukemat ei eco luokkaa lähemmäs 8l sadalla tietää tankkausta usein.
    Itse pidän ulkonäöstä ja moottorista. Tosin kiihdyttäessä kuulostaa lähinnä auton moottorilta.
    Luonteikkaan tuntuinen mp ja varmasti saisi tuntemuksia aikaan ajaessa mikä mp harrastuksessa on tärkeää.
    Pyörä jota pitää kääntyä vielä poispäin kävellessä katsomaan.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  11. #11
    Jokos näitä uusia on nähty liikenteessä? Kelitkin ainakin täällä etelässä alkaa olemaan piakkoin kohdillaan. Itse en ole vielä bongannut kertaakaan muutakuin liikkeessä.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  12. #12
    Rocket pikaisesti testattu Vantaalla. Ei voi kun kehua fiiliksiä kokemuksesta.
    Laadukas tuntuma hallintalaitteissa. Helposti käsiteltävä ja kokoisekseen ketterä. Mahtava moottori ja erinomaiset jarrut. Ehdottomasti paras ajamani custom tyyppinen powercruiser. R malli ajoasento itselleni hyvä. Ehdottomasti koeajoa suosittelen. Pyöriä myymättä vielä maahantuojalla. Ilm reilu 50 on maahan tulossa. Näitähän pyörii kohta kaikilla kulmilla.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  13. #13
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Rocket pikaisesti testattu Vantaalla. Ei voi kun kehua fiiliksiä kokemuksesta.
    Laadukas tuntuma hallintalaitteissa. Helposti käsiteltävä ja kokoisekseen ketterä. Mahtava moottori ja erinomaiset jarrut. Ehdottomasti paras ajamani custom tyyppinen powercruiser. R malli ajoasento itselleni hyvä. Ehdottomasti koeajoa suosittelen. Pyöriä myymättä vielä maahantuojalla. Ilm reilu 50 on maahan tulossa. Näitähän pyörii kohta kaikilla kulmilla.
    Nyt olen 2 viikkoa ajanut uudella Rocketilla ja mittariin on kertynyt kilometrejä reilu 500km. Olen aikaisemmin omistanut myös vanhemman Rocketin ja Triplen joten uskallan eroja hieman käydä lävitse.

    Ulkonäkö: Tykkään kummastakin mutta eihän tämä uusi mikään customi oikein enää ole, eikä kai se yritääkkään olla. Jossain foorumilla joku sanoi, että tämä on Speedtriplen ja Rocketin avioton stereodeilla höystetty äpärälapsi. Allekirjoitan tuon.

    Ajoasento: on itselleni parempi tässä R mallissa kuin vanhassa roketissa tai GT:ssä. Vanhassa roketissa oli mielestäni kyllä hieman parempi satula ja varsinkin kyyditettävä istuin oli vanhassa huomattavasti parempi/mukavampi. Totta puhuen pitkiä yhtäjaksoisia siirtymiä en ole vielä tehnyt joten on vähän mustatuntuu tietoa tämän uuden kohdalla.

    Tekniikka ja kilkkeet: Quickshifter on ihan ehdoton, koska voi ilman kytkintä vaihtaa vaihteita (=kiihdytykset). Muutenkin vaihteet toimivat huomattavasti paremmin kuin vanhassa roksussa. Mun mielestäni vaihtamisen pehmeydessä ei ole eroja esim. Hayabusaan. Äänet ovat yllättävän muhkeat vakioputkilla. Ei tarvitse "offroad" putkia laittaa....ainakaan äänien takia. Mittaristo ja sen kilkkeet on nykyaikaa...4 eri modea millä ajaa, freecom yhdistyy järjestelmään hienosti, puheluihin voi vastata suoraan pyörän oman käyttöliittymän kautta ja musiikkia kuunnella/hallita. Avaimeton käynnistys on milestäni hieman hazardi...Toimii siis hyvin ei siinä mitään mutta mitäs kun sen avaimen kadottaa....Näitä "etäavaimia" kun tulee yksi vain mukana...sitten on niitä "saattomuistilla" varustettuja parikappaletta joidenka toimivuus on vähän mitä sattuu... Peilit ovat todella hyvät. Kerrankin niistä näkee eikä ne hirveesti resonoi. Tarvitseeko koneesta sanoa mitään...se on pelkoa herättävä (itsessä) ja upea. Taidan olla vanha, koska kahvalämppärit oli hieman kylmemmillä keleillä ehdottomat (en ole koskaan ennen omistanut). Samoin epäilin vakionopeuden säätimen hyödyllisyyttä mutta kyllä siihenkin vain tottuu... Brembon jarrut on yksinkertaisesti hyvät. Tupakin sytytin/USB lataus on integrotu mittarin taakse eli kännykkään tai naviin saa virrat suhteellisen helposti.

    Vakiolaukkuihin en ole kovinkaan tyytyväinen. Ne on aika pienet ja vähän jotenkin rimpulan oloiset. Nopeesti ne saa pois ja takaisin sekä laukkuraudat kääntyy nätisti piiloon (irroitus/kiinnitys 3-5 sekunttia per laukku). Laukut olisivat voineet olla hieman laadukkaammat...Ei ne nyt mitään katastofeja ole mutta kuitenkin...Aika varmaan näyttää paremmin laukkujen toimivuuden.

    Kauniit kelit jatkuu ja pian pääsee taasen ajamaan! HD miehen sanoin: Rait to haart, haar to rait.

    Triumph.jpg
    Viimeksi muokannut: jukkamv; 08.05.2020 klo 11:42.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  14. #14
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Ilm reilu 50 on maahan tulossa. Näitähän pyörii kohta kaikilla kulmilla.
    Yllättävän iso määrä. Mutta R3 on ollut suht menestynyt tuote Suomessa ja kun joitain päivityksiä lukuunottamatta tämä on eka iso uudistus sitten mallin esittelyn -04, niin kaipa on laskettu että rakettimiehet lähtee nyt suurena massana kaupoille.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  15. #15
    ORG-valistus alkaa pikkuhiljaa puremaan.
    Täällä kerrotaan kysyjälle, että kuutiot on tärkeä, ehkä tärkein osa osa moottoripyöräilyä...
  16. #16
    Downsizing on autoja varten. Kai minunkin on pakko jossain vaiheessa kasvattaa kuutiotilavuus ajan tasalle???
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  17. #17
    Himo, järjetön himo!

    Mulla oli joskus lainassa kaverin Rocketti viikon. Ei ois pitänyt - se vääntö
    Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)

    CB900F Hornet, '02 (ex)
    CB500, '97 (ex)
    CBF500, '04 (ex)
  18. #18
    Lainaa jukkamv kirjoitti Katso viesti
    Nyt olen 2 viikkoa ajanut uudella Rocketilla ja mittariin on kertynyt kilometrejä reilu 500km. Olen aikaisemmin omistanut myös vanhemman Rocketin ja Triplen joten uskallan eroja hieman käydä lävitse.

    .............

    Vakiolaukkuihin en ole kovinkaan tyytyväinen. Ne on aika pienet ja vähän jotenkin rimpulan oloiset. Nopeesti ne saa pois ja takaisin sekä laukkuraudat kääntyy nätisti piiloon (irroitus/kiinnitys 3-5 sekunttia per laukku). Laukut olisivat voineet olla hieman laadukkaammat...Ei ne nyt mitään katastofeja ole mutta kuitenkin...Aika varmaan näyttää paremmin laukkujen toimivuuden.

    Kauniit kelit jatkuu ja pian pääsee taasen ajamaan! HD miehen sanoin: Rait to haart, haar to rait.

    Triumph.jpg
    Nyt noin reilun 2000km kokemuksella kuulumiset. Pidempiä matkoja en valitettavasti viime kesänä ajellut. Lähinnä tuollaisia alle 200km mutkapätkiä tuli kierrettyä. Ongelmia ei ole Rocketin kanssa vielä ollut oikeastaan mitään. Avaimen patterin olen vaihtanut. Ne taitaa lähtökohtaisesti huonolla tuurilla olla vanhat tehtaalta lähtiessä. Olen oppinut vara-avaimien avulla (saattomuistillisia) pyörän käynnistämisen. On aika tarkka kohdasta mihin avaimella pitää sohia mutta nyt sekin toimii moitteetta. Yhden takaisinkutsun olen hoitanut BikeTeamilla eli takajarrujen ABS saattaa sisältää vähän ilmaa ja heikentää jarrutehoa. En itse ole huomannut mitään mutta hoidatin kuntoon kun ei siinä mennyt kuin tunti Biketeamissa. Laukkuihin en ole kovinkaan tyytyväinen edelleenkään ja odottelen että markkinoille tulisi jotkut kovat laukut tms... Corbinilla taitaa GT malliin jo ollakkin. En ole aktiivisesti seurannut. Kiva pyörä on ollut ja tänä kesänä on suunnittelilla vähän pidempiä reissuja niin voi katsoa kuinka pyörä toimii pidemmillä matkoilla. Vanhalla Rocketilla tuli kierrettyä eurooppaa yms...Vaimo toivoi kyllä, että pidemmälle matkalle lähdettäessä pitää ostaa kyyditettävälle Airhawk pehmuste...

    PEIPÄK TAIM!
    T:Head of Gotka
    Liv to Raid! Raid to liv!
  19. #19
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Itse ostin tuon uuden vähän ajettuna 9tkm, nyt kesän aikana tuli ajettua semmoinen 7 tkm tällä uudella ja vanhalla reilu 1tkm.
    Pyörissähän ei ole mitään saamaa muuta kuin nimi, uusi on helkutin paljon parempi ajaa varsinkin mutkateillä.

    Tuli heitettyä semmoinen 3tkm pohjoisen reissu kesällä ja ostin molemmille 1,5cm paksut geelipäälliset niin ei mitään ongelmaa koko matkalla, ei väsynyt paikat ja puutunut hanuri. Kruiseri aivan ehdoton maantie siirtymillä, ja sifteri kanssa minulle uusi tuttavuus mutta on hyvä sekin.

    Jarrut kanssa ihan eri luokkaa kuin vanhassa, samanlaisiin olin tottunut aikanaan KTM supermotoa ajaessa

    En kyllä löydä mitään huonoa sanottavaa pyörästä näin 7 tkm ajettuani, jos pienien laukkujen kokoa ei lasketa mukaan.

    Ajomukavuutta kyllä parantaa selvästi edellisen asentama säädettävä etupleksi.

    Olen ollut tyytyväinen ostokseeni, ja matka jatkuu niin kauan kuin kelejä piisaa
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  20. #20
    Onko kenelläkään slipareita kiinni pyörissään? Zardilla olisi tyylikäs, mutta onko tästä kokemuksia?
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  21. #21
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa Midas kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään slipareita kiinni pyörissään? Zardilla olisi tyylikäs, mutta onko tästä kokemuksia?
    Tämä ? https://shop.officineitalianezard.it...20-21-exhaust/ auts mikä hinta
    Viimeksi muokannut: Huntter; 29.11.2021 klo 15:13.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  22. #22
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Ihan tyylikäs, mutta ei tosiaan ihan ilmainen.

    Mustalla pinnoituksella, Euro5 tyyppihyväksynnällä ja hiilikuituisilla lämpösuojilla vaatimattomat 2319,20€, hinnassa vielä olevinaan joku 20% alennus.

    No ei mulla onneksi ole rockettiakaan, tosin viime kesänä melkein tuli moinen hommattua enkä nyt vieläkään ole ihan täysin luopunut ajatuksesta. Parin viime kesän kilsoilla ei tosin ole paljon viitsinyt vaivautua pyöränvaihtohommiin.

    Kuulostaa kyllä omaan korvaan ihan hyvältä.

    https://youtu.be/GzSiklaQJ4I?t=39
  23. #23
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Tuota juurikin katsellut. Aika vähän on vaihtoehtoja.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  24. #24
    Lainaa Midas kirjoitti Katso viesti
    Tuota juurikin katsellut. Aika vähän on vaihtoehtoja.
    Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
    SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT

    Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  25. #25
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa jukkamv kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
    SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT

    Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.
    Tosiaan tulee sen verran ylös toi putki ettei vakio laukku taida mahtua, no en kyllä ole valmis maksamaan yli 2k€ pelkistä äänistä/keveydestä lisää, kun vakio putkikin on ihan siisti vaikka aika painava taitaa olla.

    Thaimaassa kanssa tekevät ihan siistejä änkkäreitä, mikä mahtaa vaan olla kestävyys/hinta.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  26. #26
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  27. #27
    Lainaa jukkamv kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa huomioida tämä: OEM SIDE BAGS ARE NOT COMPATIBLE WITH THIS
    SLIP-ON DUE TO THE HEAT OF THE GASES EMITTED FROM IT

    Tuosta on ollut kansainvälisillä foorumeilla juttua.
    Tuota en huomannutkaan. Tuumataanpa uusiksi. Tuo Thaikkulan änkkäri näyttää myös ihan hyvältä. Pitää googlailla sitäkin.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  28. #28
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Onko kukaan vielä vaihtanut vakioputkea pois?
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  29. #29
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti

    Ajomukavuutta kyllä parantaa selvästi edellisen asentama säädettävä etupleksi.

    Olen ollut tyytyväinen ostokseeni, ja matka jatkuu niin kauan kuin kelejä piisaa
    Onko tämä ihan se vakio pleksi vai joku muu tarvikepleksi. Olen itse miettinyt vähän samaa jätin valitettavasti pyörää ostaessa tuon etuplexin hommaamatta ja nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin.

    PUIG:ilta löytyy ainakin jonkinlaiset pleksit en tiedä onko näistä kenelläkään kokemusta:
    https://puig.tv/en/tuning-motos/wind...rence=&colour=
    Viimeksi muokannut: jukkamv; 30.01.2022 klo 11:08.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  30.  
  31. #30
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa jukkamv kirjoitti Katso viesti
    Onko tämä ihan se vakio pleksi vai joku muu tarvikepleksi. Olen itse miettinyt vähän samaa jätin valitettavasti pyörää ostaessa tuon etuplexin hommaamatta ja nyt olen tullut vähän toisiin aatoksiin.

    PUIG:ilta löytyy ainakin jonkinlaiset pleksit en tiedä onko näistä kenelläkään kokemusta:
    https://puig.tv/en/tuning-motos/wind...rence=&colour=
    Ei ole vakio vaan tämä:
    https://www.powerbronze.co.uk/triump...-480-t107.html
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen