Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oon uhkaillut tällaista järjestää, niin lähdetään sit.

    Kokonaisreitti on noin 200 km riippuen eksymisistä. Muutama kyseenalainen kohta näyttäis olevan menomatkalla, mutta ne pääsee kyllä kiertämään. Se on vain toi navigointi noilla rekkuloilla allekirjoittaneelle vaikeeta ja aikaa vievää tuolla maastossa.

    Tankilla pitäis päästä sen 140 kilsaa noin. Vasta paluumatkalla saa bensaa.

    Laavu on todella pieni ja karmeassa kunnossa, jos edellisvuosiin on uskominen. Marko, ota kirves tai jotain messiin.

    Näillä myyntipuheilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kirves ja normi selviytymis pakkaus pakattu. Eli mukana
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  3. #3
    Minnepäin olette menossa, mulla vähä rajoitetusti aikaa niin vois joutua lähteä jossain kohtaa oikopolkua kotiin.
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Kivihovin tebbarilla käydään tankilla. Sieltä valutaan takaspäin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Onko reitti polku/hiekkatie linjaa vai umpimetsää? Lähinnä siksi että pärjääkö isolla adventurella vai pitäisikö olla tuo pienempi, mikä juuri osina...
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Onko reitti polku/hiekkatie linjaa vai umpimetsää? Lähinnä siksi että pärjääkö isolla adventurella vai pitäisikö olla tuo pienempi, mikä juuri osina...
    Kyl pärjää... soraa toi on.

    Siin on pari kyssäriä, mutta katellaan ne lennosta. Mä koitan oikasta , mut jos menee hankalaks, niin kierretään. Paikan päällä näkee.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
  8. #8
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Mukana, jos vaan on sekä pyörä että kuski kunnossa.
    Pyörän korkkaamisen tiiän, mut mikäs miehessä? Pärjääkö tiivistesilikonilla?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #9
    Pitäskö lähtee suorittaan sisäänajo loppuun, vaikka vielä pitäis välttää kuraamista? No lähen, kun ei malta olla lähtemättäkää.
  10. #10
    Mä joudun passaamaan. Sukulaisia tulossa, ei pysty millään tekosyyllä olemaan pois kotoa...
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  11. #11
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Mä joudun passaamaan. Sukulaisia tulossa, ei pysty millään tekosyyllä olemaan pois kotoa...
    Ahdistus ja työstressi toimii ainakin meillä ootko kokeillut
    On jopa joskus sanottu että viitsisitkö käydä ajelemassa itsesi mukavaksi.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  12. #12
    Toimii kyllä ja on tässä monena päivänä käytykin itseäni mukavaksi muuttamassa, huonolla menestyksellä tosin. Pulmana on tuo sukulaisten invaasio juuri lauantaina ja koko päiväksi... Toisella kertaa sitten.

    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Ahdistus ja työstressi toimii ainakin meillä ootko kokeillut
    On jopa joskus sanottu että viitsisitkö käydä ajelemassa itsesi mukavaksi.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  13. #13
    Vain muutos on pysyvää. Mukana ollaan että saatte tekin olla pitkästä aikaa hyvässä seurassa.

    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  14. #14
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Vain muutos on pysyvää. Mukana ollaan että saatte tekin olla pitkästä aikaa hyvässä seurassa.

    Onko ne sukulaisetkin mukana, vai jääkö ne kotiin?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #15
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Navi ei ainakaan osaa piirtää koko reittiä. Ei mennen eikä tullen, mut katotaan voiko reittipisteille ajaa. Jotain polkuja siellä pitäis mennä, ja kuten sanoin, noissa kohdissa ei tuu mahotonta humppaa, jos joudutaan vetämään ns. ison tien kautta pieni pätkä.

    Hyvältä näyttää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #16
    Ymmärsivät olla tulematta...

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Onko ne sukulaisetkin mukana, vai jääkö ne kotiin?
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  17. #17
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ei se oikaisu ottanut onnistuakseen. No, päästiin perille ja takaisin kumminkin.

    Ensi kertaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #18
    Voi v...u, mä olin tulossa huomenna, pitäis varmaan opetella lukemaan ja ymmärtämään mitä lukee
  19. #19
    Moi. Näittekö mua missään
    Olen ollut jo 6 h liikkeellä ja olen yhä
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  20. #20
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smurffis kirjoitti Katso viesti
    Moi. Näittekö mua missään
    Olen ollut jo 6 h liikkeellä ja olen yhä
    Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt.

    Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #21
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sukke kirjoitti Katso viesti
    Voi v...u, mä olin tulossa huomenna, pitäis varmaan opetella lukemaan ja ymmärtämään mitä lukee
    Haha... on ne tiet siellä huomennakin. Ite en pääse veturoimaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #22
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt.

    Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan.
    Oukki
    Kyl määki soral, mut naatiskellen joka kivest
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  23.  
  24. #23
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt.

    Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan.
    Me oikein kierrettiin toiseen suuntaan asfaltilla ettei jouduttais kohtaamaan
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..