Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 74:een 74:sta
  1. #61
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Nuo linkit ei oikeen toimi! Tai sieltä ei ainakaan mitään kuvaa tule
    Täällä näkyy kuvat firefoxilla oikein hyvin
  2. #62
    Android/Tapatalkilla näkyy myös.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  3. #63
    Jos klikkaa tekstiä "järeämpi" -> Sivustoon ei saada yhteyttä.

    Jos klikkaa "isompi" -> menee ko. kuvapalvelun etusivulle.

    Mutta jos jollain toimii, niin hienoa. Itse yritän testailla kuvan liittämistä google photosta. testaus on vaikeaa.


    Käykääs kokeilee: http://www.moottoripyora.org/keskust...63#post6626263

    Jos toi toimii, niin "JIPPII". Facebookin kauta on hankala linkata, kun ne kuvalinkit vanhenee ja sen myötä linkatut kuvat ei näy jonkun ajan päästä (ainakin mun kuvat katos kuvajahdista).
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  4. #64
    Tässä vähän videon tynkää tykkijutauksesta. Osa 1. Musiikin kanssa vähän vaikeuksia ollut, mutta nyt löytyi googlen äänikirjasto. Kotikoneella on videokin parempilaatuista. Pääasia, että näkyy ja kuuluu.

    https://www.youtube.com/watch?v=FO5cQRHLWQU
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  5. #65
    Jahas. Kaippa se tämäkin täytyy jo viimein laittaa tuubiin....

  6. #66
  7. #67
    Osa 3: "Tööväilyä ennen Highlight:ia"

  8. #68
    No nyt oli kyllä tykkimuseossa porukka niin tarkkana, että harvoin näkee. Voipi olla seuraavalle tykkijutaukselle tunkua, jos museossa sama opas.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  9. #69
    Tulipa rainat kokonaisuudessaan katsottua. Oli taas hieno reissu todella loistavan porukan kanssa! Joka kerta Huurrus-Matkojen jälkeen tulee pohdittua, miksi aina paras A-ryhmä osallistuu näille reissuille. Seuraavaa ajokautta odotellessa. Jukka
    Juke

    - - - - - -
    BMW R1250 GS 2019 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
  10. #70
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    Tulipa rainat kokonaisuudessaan katsottua. Oli taas hieno reissu todella loistavan porukan kanssa! Joka kerta Huurrus-Matkojen jälkeen tulee pohdittua, miksi aina paras A-ryhmä osallistuu näille reissuille. Seuraavaa ajokautta odotellessa. Jukka
    Jovvain! Juurikin tätä samaa itekkin pohdiskelen, että miten osuukin "A-Ryhmän"- Jutaajat aina samalla kertaa!


    Tubeen tulee kyllä loputkin, eli ne jatko-osat Utvårdan linnakkeilta, siellä missä on ne tykitkin vielä paikoillaan....
  11. #71


    Ja vihdoinkin siirrytään sinne tykeille! Kello kun tulee pian jo yksitoista!
  12. #72
  13. #73
    Jutaus sitten päättyi? ....Ei sentään, vaan suuntana seuraavaksi Utvårdan linnoitus tiätenkin....

  14.  
  15. #74
    Väliaikatietoja tähän, elikkäs heinäkuussa järjestettävään "3 TykkiJutauksen" hotellivaraukset on tehty ennakkoon, ja Vaasan hotellina toimii edelleen, erinomaiseksi havaittu Hotelli Vallonia, jonka majoitushintaan sisältyy RUNSAS ILLALLINEN, sekä tiätty aamiainen. Yritän saada aamiaisen katetuksi pöytään, jo klo 06:30, koska Vaasanlaiva lähtee klo 08:00.

    Trondheimin hotellina meitä palvelee: Hotel Scandic Hell, josta löytyy mm. kattoterassilla sijaitseva sauna, uima-allas, ja aamiaista on myös kehuttu reiluksi!


    Itse "Jutauskäsky" ilmestyy tuonnempana, mutta kalenterit jo tässä vaiheessa esille, ken tykeille Jutaa...


    Ja tänään, (08.02.2020) Hotelli Vallonialta tulikin iloinen vastaus aamiaistoiveeseeni:
    "Hei, pyrimme toteuttamaan toiveenne.
    Aamupalan voimme järjestää klo 6.30.
    Ystävällisin terveisin
    Hotel Vallonia"

    ..että laivalle pääsemme vatsat täynnä sitten!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123