Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Mikäs juttu tämä on?

    https://huutokaupat.com/1279379

    Arwidson Moto Oy konkurssipesä Y-tunnus 0627061-8 Ajovarusteita, tarvikkeita ym koko loppuvarasto
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  2. #2
  3. #3
    Arwidsonin ytj-tiedoissa on allright.eu-osoite. Se ei sitten ilmeisesti ole ajan tasalla. Tuollaisesta voi tietenkin olla haittaa, jos kerran homma toimii täysin normaalisti.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #4
    Biketeam hakee Vantaalle ajovarustemyyjää. Jotain ajovarustepuolta sinne on siis tulossa. En tiedä sitten alkavatko pyörittää omaa varustekauppaa vai mikä on homman nimi.

    Pari viikkoa sitten Allrightin sivulla luki vielä seuraavaa:¨

    "Vantaan Retail Parkissa sijaitseva AllRight myymälä on jälleenmyyjämme Arwidson Moto Oy:n omistama myymälä. Kauppa on suljettu syksyksi ja talveksi 2018-2019 (Biketeamin huoltoremontin johdosta).
    Talven ajan Palvelu ja Noutopiste: SGN Service, Juurakkokuja 4, Vantaa"

    Nyt samoilla sivuilla on ainoastaan maininta noutopisteestä.

    Nähtäväksi jää mitä tulee ja millä edustuksella.
    Arwidsonin tarina näyttää ainakin olevan loppusuoralla. Verovelkaa ja velkomustuomioita löytyy kyseiseltä firmalta. Viime syksyn "remonttiale" taisi olla todellinen konkurssimyynti.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  5. #5
    Jännä että kukaan ei tarjonnut tuosta mitään. Isolle liikkeelle tuossa on aika paljon yliylivuotista ja "krääsää" tms. Toisaalta paljon huolto-osia ja muuta mille on kysyntää. Yksittäin ja yksityiset jos voisi ostaa niin saisivat kaupaksi mutta oma vaivansa siinäkin järjestävälle taholle.
  6. #6
    Tuommosta on facessa
    Kevät 2019 tuo uusia tuulia varuste-, tarvike- ja varaosakauppaan pääkaupunkiseudulla.

    Antaksentiellä toiminut Arwidsson Moton All Right Store on lopettanut toimintansa.

    Rakennamme parasta aikaa SGN Serviceen Vantaan Juurakkokujalle All Rightin palvelupistettä, jossa on esillä ajankohtaisia tuotteitamme.

    Myymälätila on entiseen verrattuna pieni, mutta suuri etu on se että
    samassa rakennuksessa toimii All Rightin varasto, joka on alallaan Suomen suurin.

    Tämä tarkoittaa sitä että kaikki www.allright.eu sivuilla olevat tuotteet on varastoituna samaan rakennukseen. Eli käytännössä koko valikoimamme on käden ulottuvilla!

    Tervetuloa ostoksille tai toki voit tutustua tuotteisiimme verkkosivuillamme silloin kun sinulle sopii vaikka kotisohvalla 24/7 ja tehdä tilauksen samantien. Parhaimmillaan voit noutaa ostokset jo saman päivän aikana.

    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  7. #7
    All Rightilla takana mahtava historia, aikanaan lähettivät jokaiselle mp:n omistajalle mahtavan luettelon, josta pystyi sitten selvittämään melkoisella tarkkuudella rengaskoot ja rattaiden hampaat. Ja joka vuosi todella laadukas sarjakuva. Ekoja kertoja oli vielä Kalliossa josta sitten kai siihen Teollisuuskadulle.
    FJR -17
  8. #8
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Tuommosta on facessa
    Tuosta facepäivityksestä päätellen Biketeam ja Allright eivät siis enää tee yhteistyötä. Biketeamin tiloihin on tällöin tulossa joko uusi myymäläsetti tai etsivät edustajaa Bemarivarusteiden myynnille.

    Odotellaan mitä kevät tuo tullessaan.

    BTW
    Jo toinen suomalainen kivijalka tuo Arwidson, joka on samalla kaavalla lopettanut. Viime kesänähän Superbikers lopetti toimintansa "kesävaraston tyhjennykseen". En osaa sanoa onko normaali kaava jokaisella alalla vai onko nämä jostain kummansyystä vaan itselle osunut silmään.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  9. #9
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    All Rightilla takana mahtava historia.......Teollisuuskadulle.

    Teollisuuskadulla kun oli niin siellä oli kyllä aina hyvä ja rento meininki. Usein tuli piipahdettua ihan vain huvikseenkin.
    04 Buell xb12s

  10. #10
    4. linjaa oli siihen aikaan, tommonen luettelo löytyi kirjahyllystä. Tohon aikaan pyöriä oli jotain 60 000. Jossain vaiheessa luetteloa ei lähetetty kuin uudempien pyörien omistajille.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    FJR -17
  11. #11
    Jep, tuolla 4. linjan liikkeessä muistan asioineeni useasti 80-luvun lopulta alkaen. Myyjistä mieleen on jääneet Visa (tais olla omistajia / perustaja) ja Hara /Harri joka nykyään vaikuttaa Black Seven:in taustalla.
    Mutta oliko tuo em firman ensimmäinen liiketila / sijanti? Itse firmahan taitaa olla perustettu 1986.
    Ja yksi kevään kohokohta oli aina kataloogin ilmestyminen, sitä sitten selattiin ja suunniteltiin kesän hankintoja. Oli se aikaa ennen interveppiä sun muuta nykyhömppää...

    Täytyykin käydä vintillä penkomassa että vieläkö noita vanhoja kataloogeja olis tallessa...
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  12. #12
    Lainaa Hsippe kirjoitti Katso viesti
    Mutta oliko tuo em firman ensimmäinen liiketila / sijanti?
    Ensimmäinen paikka jossa olen Allrightilla asioinut oli Takomotiellä Pitäjämäessä.
    Mulla olla vieläkin kevyt silkkihuppu joka oli heidän teettämä (logo lapusta hävinnyt :-).
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  13. #13
    Lainaa Hsippe kirjoitti Katso viesti
    Jep, tuolla 4. linjan liikkeessä muistan asioineeni useasti 80-luvun lopulta alkaen. Myyjistä mieleen on jääneet Visa (tais olla omistajia / perustaja) ja Hara /Harri joka nykyään vaikuttaa Black Seven:in taustalla.
    Mutta oliko tuo em firman ensimmäinen liiketila / sijanti? Itse firmahan taitaa olla perustettu 1986.
    Ja yksi kevään kohokohta oli aina kataloogin ilmestyminen, sitä sitten selattiin ja suunniteltiin kesän hankintoja. Oli se aikaa ennen interveppiä sun muuta nykyhömppää...
    Veljekset Visa ja Ile perusti puljun ja -89 muuttivat Pitskusta Neljännelle linjalle.
    allright.jpgallright1.jpg
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  14. #14
    Heh, itse asunut opiskeluaikoina 2004-2009 samaisessa Neljännen linjan taloyhtiössä ja sillon alkoi kaikki alakerran liiketilat olemaan "hieromalaitoksia"
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  15. #15
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Veljekset Visa ja Ile perusti puljun ja -89 muuttivat Pitskusta Neljännelle linjalle.
    allright.jpgallright1.jpg
    Jopas sattui. Aikanaan tuolta ostettu Prexportin ajosaappaat. Pitskussa ei tullut käytyä.
    FJR -17
  16. #16
    Kuka muistaa Helsingin linja-autoaseman takana Tavastian vieressä olleen Jarmo Jämerin?

    Heillä oli aikoinaan hieno värillinen kuvasto, jonka rinnalla Storm Motorin mustavalkokuvasto näytti tosi köyhältä. Ainakin kevari-ikäisen mielestä.
  17. #17
    Olen joskus -83 ostanut Jämeriltä uuden Katanan, niihin aikoihin legendaarinen Jokisen Hanski teki Jämerin huoltoja Pursimiehenkadulla.
  18. #18
    Menikö Jämerin touhut sykkyrään juuri pyöräkaupan aloittamisen kautta?
  19. #19
    Hesassa oli aikoinaan myös Finnpyörä, Penttilän Maukka taisi olla siellä hommissa ennen MP-Racingiä
  20. #20
    Se on tainnut olla aika kauan sitten. Eikö Maukka pyörittänyt omaa liikettään jo 70/80-lukukujen taitteen tienoilla?
  21. #21
    MP-Racing taitaa olla perustettu 1975 ja olisko se Maukka jo vähän ennen tehnyt omaankin piikkiin.
    Finnmoto oli mun mielestä ennen Jämeriä.
    Jämeri taas keikahti 80-luvun puolivälin jälkeen, tais ensin vaihtaa omistajaa ja uus vetäjä veti karikkoon.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  22. #22
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Olen joskus -83 ostanut Jämeriltä uuden Katanan, niihin aikoihin legendaarinen Jokisen Hanski teki Jämerin huoltoja Pursimiehenkadulla.
    Ostin myös ensimmäisen pyöräni Jämeriltä. Pursimiehenkadulla oli vaihtarit, Kawa Z750, kiikuttivat sen talvisäilöön Sammattiin. Kaupantekijäisiksi tuli punainen T-Paita Jarmo Jämeri logolla.

    All-Rightin tulo mullisti pikkuhiljaa koko varustepuolen tarjonnan. Veljesten palvelualttius oli kokonaan toiselta vuosikymmeneltä. Kuvasto oli huumorilla väritetty, ote oli rennompi kaikinpuolin. Lopullinen läpimurto oli se Teollisuuskadun myymälä. Olihan Storm ollut jo vastaavalla konseptilla liikkeellä paljon aikaisemmin, mutta heillä ei ollut tietääkseni kuin se Kallion komeron kokoinen myymälä postimyynnin lisäksi.

    Alkaa nuo kivijalkakaupat olla omissa silmissäni arvossaan. Tilasin saksasta 15.3 tavaraa ja vieläkään ei ole paketti tullut. Dhl hukkasi paketin syövereihinsä.

    edit. Paketti saapui 25.4 40päivää tilauksesta
    Viimeksi muokannut: Tsc; 04.05.2019 klo 10:34.
  23. #23
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Jopas sattui. Aikanaan tuolta ostettu Prexportin ajosaappaat. Pitskussa ei tullut käytyä.
    Jämerille kerkisin konkurssiloppuunmyyntiin. Löytyi muuten tuo Prexportin saapas. Ollut viimeiset 15 vuotta pannuhuoneen oven kiilana
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    FJR -17
  24. #24
    Hiko toimi monta vuotta eri liikkeissään, mutta sitten koitti loppuunmyynti Kalevankadulla.
    Loppuunmyynnissä ajokamat olivat niin halpoja, että olisi pitänyt ostaa enemmänkin.
  25. #25
    Off topic, VMPKn foorumilta löytyy Hikon itsensä kirjoittamia juttuja mp-kaupan vaiheista Suomessa, Hikon näkökulmasta. Jonkun Hikon tunteneen pitäisi kirjoittaa siitä kirja. On siinä vähintään saman verran aineksia kuin Brandtin historiassa, josta on jo kaksikin kirjaa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  26. #26
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Hiko toimi monta vuotta eri liikkeissään, mutta sitten koitti loppuunmyynti Kalevankadulla.
    Loppuunmyynnissä ajokamat olivat niin halpoja, että olisi pitänyt ostaa enemmänkin.
    HIKOn kataloogi
    hiko.jpghiko_1.jpg
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  27. #27
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Kuka muistaa Helsingin linja-autoaseman takana Tavastian vieressä olleen Jarmo Jämerin?

    Heillä oli aikoinaan hieno värillinen kuvasto, jonka rinnalla Storm Motorin mustavalkokuvasto näytti tosi köyhältä. Ainakin kevari-ikäisen mielestä.
    Jarmon muistan hyvinkin ja varsinkin hänen tyttärensä
    Eiköhän se Jämerän yrityksen myynti tapahtunut terveydellisistä syistä. Uusi omistaja ei oikein ollut kauppamiehiä.
    Ducati Diavel
  28. #28
    Konkurssiloppuunmyyntivaiheessa Jämerin myymälä oli Malminrinteenkadulla siinä mäessä.

    https://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=76941.0

    Tuolla Hikon muisteluita Jämeristä vuosien takaa.
    FJR -17
  29. #29
    Hikon muisteluita oli mukava lukea. Mitä hän touhuaa nykyään?
    Lopettamisvaiheessa oli menossa Thaikkuihin, liekö siellä vielä?
  30.  
  31. #30
    Lainaa vstrom kirjoitti Katso viesti
    Hikon muisteluita oli mukava lukea. Mitä hän touhuaa nykyään?
    Lopettamisvaiheessa oli menossa Thaikkuihin, liekö siellä vielä?
    R.I.P. Parisen vuotta sitten.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen