Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 186:sta
  1. #91
    Kaveri ei pääse paikalle. Hitaan ryhmän liput lauantaille ja sunnuntaille myynnissä. Kysyä voi: 045- kasi ysi 46094
  2. #92
    Lainaa jkkk kirjoitti Katso viesti
    Kaveri ei pääse paikalle. Hitaan ryhmän liput lauantaille ja sunnuntaille myynnissä. Kysyä voi: 045- kasi ysi 46094
    Lauantain lippu hankittu, kiitti vinkistä
  3. #93
    Hitaan tai Keskiryhmän lippu Lauantaille hakusessa, jos jollain ylimääräisenä?
    040 41054yhdeksän yhdeksän
  4. #94
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Annetaan liputusvuoro Sunnuntaille 11.8. Vastaukset YV:llä.
    Edelleen löytyy.
  5. #95
    Kai joku natotutka sanoo, ettei sunnuntaina sada koko päivän ajan?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  6. #96
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lipusvuorot lisätty aloitusviestiin.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  7. #97
    Lainaa Jape79 kirjoitti Katso viesti
    Tuntuma paranee jo noillakin, Brembon tai Nissinin satulat tohon vielä päälle niin avot
    Siis herra isä mikä ero jarruissa!!

    Eli täysin stock jarrujen tilalle tuli ensin racing jarrupalat. Ero ei ollut hirveän merkittävä, lähinnä ero oli jarrun pureminen lämpimänä.

    Äsken tuli kiinni teräspunosletkut ja Brembon pääsylinteri... Sanattomaksi vetää. Nyt saa eturenkaan lukkoon niin halutessaan etusormen jarrulla ku ennen sitä ei saanu lukkoon puristamallakaan.

    Vielä on vakiot Tokicon satulat mutta ei kyllä parempia satuloita todellakaan tarvitse ku nyt ongelmana on jarrujen puolesta eturenkaan pito
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #98
    :wazaap:
    Lainaa privateer kirjoitti Katso viesti
    siis herra isä mikä ero jarruissa!!

    Eli täysin stock jarrujen tilalle tuli ensin racing jarrupalat. Ero ei ollut hirveän merkittävä, lähinnä ero oli jarrun pureminen lämpimänä.

    äsken tuli kiinni teräspunosletkut ja brembon pääsylinteri... Sanattomaksi vetää. Nyt saa eturenkaan lukkoon niin halutessaan etusormen jarrulla ku ennen sitä ei saanu lukkoon puristamallakaan.

    Vielä on vakiot tokicon satulat mutta ei kyllä parempia satuloita todellakaan tarvitse ku nyt ongelmana on jarrujen puolesta eturenkaan pito
    It’s not so easy if you don’t know what you are doing.
    Ex.Suzuki GSX1475R Hayabusa
    Suzuki Hayabusa GSX1300R Turbo
  9. #99
    Onko kellään myydä polvipaloja Botnialla? Käytetytkin kelpaa kun revin vanhat puvusta viime ratapäivällä enkä sit muistanut ottaa uusia mukaan...

    Edit. Löyty jo!
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  10. #100
    Keskiryhmään lippu tälle päivää (la) ylimääräisenä, yv tai txt o5o-54375seitsemänkuusi

    Hinnan katson kohdilleen kun näinkin lyhyt varoaika.
    "I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
  11. #101
    Ei kellään ole ylimääräistä selkäpanssaria lainata? Oma jäi kotiin. 176cm pitkälle eli kai joku m-kokonen. 5 pilttuussa kyselen.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  12. #102
    Motorg ry, Hallituksen jäsen. Kauppavastaava, Toinen tapahtumavastaava, Toinen Kilpailuvastaava tilastotappio:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2018
    Kobe-härkä
    MotOrg ry jäsen
    Onko kenelläkään täällä botnialla 08 vuotiseen 600 gixeriin bensansuodatinta tai koko benapumppua.
  13. #103
    Ja sit mä repesin...
    Mitähän tuolle vois tehdä. Dunlop GP Racer takanakki. Paineita tiputtelin pikkasen 1,55-->1,4bar. Meniköhän väärään suuntaa kun pahenee vaan?
    Muutama ruuvi löysällä
  14. #104
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Ja sit mä repesin...
    Mitähän tuolle vois tehdä. Dunlop GP Racer takanakki. Paineita tiputtelin pikkasen 1,55-->1,4bar. Meniköhän väärään suuntaa kun pahenee vaan?
    Mikä seos?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #105
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mikä seos?
    Endurance
    Muutama ruuvi löysällä
  16. #106
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Ja sit mä repesin...
    Mitähän tuolle vois tehdä. Dunlop GP Racer takanakki. Paineita tiputtelin pikkasen 1,55-->1,4bar. Meniköhän väärään suuntaa kun pahenee vaan?
    Viime vuonna täällä mulla oli käytössä sama rengas joka myös repesi juuri tuollain. Silloin oli paineet 1.7-1.8bar. Alastarolla vähän parani pinta mutta oli jo loppu.
  17. #107
    Lainaa hlco kirjoitti Katso viesti
    Viime vuonna täällä mulla oli käytössä sama rengas joka myös repesi juuri tuollain. Silloin oli paineet 1.7-1.8bar. Alastarolla vähän parani pinta mutta oli jo loppu.
    Mulla oli edellinenkin takarengas GP Racer ja ei se revenny ollenkaan Alastarossa tai Motoparkis. Tää kuvassa oleva on päivän vanha. Edellises renkaas paineet oli 1,6 ja toimi hienosti. Tällehän on lämppäripaineeksi suositus 1,35-1,45. Onko Botnia jotengi erityisen raaka näille..
    Muutama ruuvi löysällä
  18. #108
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli edellinenkin takarengas GP Racer ja ei se revenny ollenkaan Alastarossa tai Motoparkis. Tää kuvassa oleva on päivän vanha. Edellises renkaas paineet oli 1,6 ja toimi hienosti. Tällehän on lämppäripaineeksi suositus 1,35-1,45. Onko Botnia jotengi erityisen raaka näille..


    Tulin myös tulokseen että alastarossa se toimi kun lähti pinta paranee mutta botnia antaa runtua. Viisaammat voisi kertoa tälle syyn.
  19. #109
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Endurance
    Pistä paineet takas, ja pari naksua riparia lisää, ja jos paranee niin naksu riparia lisää, jne.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #110
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Pistä paineet takas, ja pari naksua riparia lisää, ja jos paranee niin naksu riparia lisää, jne.
    Näin täytyy tehdä. Kiitoksia.
    Muutama ruuvi löysällä
  21. #111
    Ajot loppui sitten ennen kun sain renkaan ja alustan säädöt kuntoon . Ajelin tänään hissukseen ja hain rengaspaineita ja perän säätöjä.

    Mulla ei ole mitään hajua miten tässä näin kävi. Kerkesinköhän edes koskea jarruun...

    https://youtu.be/kLldPlCUrj8
    Muutama ruuvi löysällä
  22. #112
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Mulla ei ole mitään hajua miten tässä näin kävi. Kerkesinköhän edes koskea jarruun..
    Onko kuski kunnossa? Vauhtia kuitenkin oli kun lähti...
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  23. #113
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Onko kuski kunnossa? Vauhtia kuitenkin oli kun lähti...
    Ei mulle käynyt mitään. Yllättävän paljon kerkee miettiä asioita kun liukuu asfaltilla.

    Saadaan varmaan sama tapahtuma kuvattuna tuosta pyörästä jonka ohitin.
    Muutama ruuvi löysällä
  24. #114
    Oli kyllä omituinen kaato waiskilla. 75 vauhtia ja ei kiihdytystä. Jos et tappojarrua tuohon iskenyt niin ei tuossa ole voinut olla syynä kuin vesi / öljyläikkä tiessä tai sitten se epätodennäköisin eli vikaa jarruissa,jos olis vaikka laahannut ja nesteet keittänyt tai jotain..
    Gsx-r 1000 k8
  25. #115
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Ajot loppui sitten ennen kun sain renkaan ja alustan säädöt kuntoon . Ajelin tänään hissukseen ja hain rengaspaineita ja perän säätöjä.

    Mulla ei ole mitään hajua miten tässä näin kävi. Kerkesinköhän edes koskea jarruun...

    https://youtu.be/kLldPlCUrj8
    Kuulostaa siltä että avaat ja heti perään taitat vasemmalle ellei peräti samaan aikaan. Keula lähtee alta kun kevenee avauksessa. Tälläisen johtopäätöksen mä tekisin?
    K8-1000
  26. #116
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa siltä että avaat ja heti perään taitat vasemmalle ellei peräti samaan aikaan. Keula lähtee alta kun kevenee avauksessa. Tälläisen johtopäätöksen mä tekisin?
    Ai veto päällä keula alta?

    Tossa kaadossa on jotain outoa. Lähtee pystystä.

    Kandee tutkia sitä mopoa, ellei joku velho nyt pysty osoittamaan tuosta niin raakaa ajovirhettä, joka kaatumisen aiheutti, ja jota omat silmäni eivät näe.

    Edit: rundimittari tekee jotain outoa kaadon yhteydessä... jarru kaasua vasten?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #117
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa siltä että avaat ja heti perään taitat vasemmalle ellei peräti samaan aikaan. Keula lähtee alta kun kevenee avauksessa. Tälläisen johtopäätöksen mä tekisin?
    Nopeusmittarin mukaan ei avannut juurikaan(+2kmh), ja kiekkoja kun katsoo niin näyttäisi vaihdolta kun kiekat nousee ja tippuu nopeasti.
    Gsx-r 1000 k8
  28. #118
    Ei se kyllä vaihtokaan voi olla, mutta jotain hassua tuossa kiekoissa on. N. 500 keikkaa hyppää ja heti kaato. Olisko kytkintä painettu hetki ja meinattu vaihtaa ja sen vapautus keventänyt keulan josta jarrun aloitus kaataa?
    Gsx-r 1000 k8
  29. #119
    Ei ole vaihtoa tossa, eikä kytkimen painamista. Ja sitäkin mietin, että kerkesinkihän hipaista jarrua ja heti nurin, vai kerkesinkö jarruttaa ollenkaan. Tuossa vauhdissa riittää kyllä moottorijarrulla valuttelu mutkaan, joten en kyllä ainakaan tarkoituksella ole jarruttanut. Täytyy tutkia pyörä, vaihdoin jarrupalat ennen Botniaviikonloppua, mutta en kyllä huomannut mitään outoa jarrujen toiminnassa viikonlopun aikana.
    Muutama ruuvi löysällä
  30.  
  31. #120
    En tiedä onko tästä RaceChronon nopeus ja G-voima graafista mitään iloa. Näyttäis, että lähtee laakista.
    Muutama ruuvi löysällä
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen