Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 218:sta
  1. #91
    Lainaa mp-raakis kirjoitti Katso viesti
    Lauantaina löytyy 20 litran kannu 98:a.
    Joo sori, Sunnuntaina nimenomaan Lauantaina en pääse paikalle.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #92
    Edit: Meni Midelle.

    Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...
    Suzuki GSX 750 F 2003
    Honda CB 750 K 1977
  3. #93
    Lainaa tnuutine kirjoitti Katso viesti
    Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...
    Mulle kelpaa. Soitatko tai tekstaat nollaneljänolla354618nel
  4. #94
    Lainaa Mide kirjoitti Katso viesti
    Mulle kelpaa. Soitatko tai tekstaat nollaneljänolla354618nel
    Done.
    Suzuki GSX 750 F 2003
    Honda CB 750 K 1977
  5. #95
    Lainaa tnuutine kirjoitti Katso viesti
    Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...

    Otan. Laita viestiä
  6. #96
    Lainaa karri.lahtinen@gmail.com kirjoitti Katso viesti
    Otan. Laita viestiä
    Meni jo Midelle.
    Suzuki GSX 750 F 2003
    Honda CB 750 K 1977
  7. #97
    Lauantaille hitaaseen lippu hakusessa. Ja mikäli joku haluaa vaihtaa lauantain lippunsa sunnuntaille, niin yhtä hyvä.
  8. #98
    Jos jollakulla on ylimääräinen suora GoPro mount palanen myydä parilla eurolla, ni voisko ottaa Sunnuntaiksi mukaan? Mulla on itsellä vain niitä kaarevia mount paloja jäljellä joka ei sovi keulan muotoon.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #99
    la 17.8. eli huomiselle hidas tai keskihidas lippu tavoitteena ostaa..
    0S0 604292
  10. #100
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jos jollakulla on ylimääräinen suora GoPro mount palanen myydä parilla eurolla, ni voisko ottaa Sunnuntaiksi mukaan? Mulla on itsellä vain niitä kaarevia mount paloja jäljellä joka ei sovi keulan muotoon.
    Mulla on sellanen suora kiinnike mallia kiinalainen, saat sen jos on passeli. En tosin tiiä miten toi kiinalainen tarra pysyy kiinni. Kannattaa ottaa sitä tarraa mukaan jos on.
    Suzuki GSX-R600 2011
  11. #101
    Lainaa Gixxeriina kirjoitti Katso viesti
    Mulla on sellanen suora kiinnike mallia kiinalainen, saat sen jos on passeli. En tosin tiiä miten toi kiinalainen tarra pysyy kiinni. Kannattaa ottaa sitä tarraa mukaan jos on.
    No mulla on kiinasta tilattu paketti jossa on tarra mattoja kyllä joten veikkaan että ihan samalla kuralla mun omat kamerat on kii

    Kiitoksia!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #102
    Lauantaille keskihitaalle kelpaisi lippu

    Nollaviisnolla 3247840
  13. #103
    Lauantain nopeeta jouten ??
    Blaablaa
  14. #104
    Ratavastaava sipi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2008
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lauantain liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
    Yamaha R6R -06
    ex. Suzuki GSX-R 750 -93
  15. #105
    Lauantaille olisi hitaaseen lipppu hakusessa.


    nollaneljäneljä 3432344
  16. #106
    No jos niitä ylimääräsiä hitaan tikettejä löytyy sunnuntaille niin voi tarjota Yv tavoittaa.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  17. #107
    Esso.k
    jos ei enne ajanusateisilla ni ei kannata nyttenkää se ei nyt vaan olemitää alottelijotte hommaa. on vaa iha varikkokeijona kute enneki sateella
  18. #108
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    jos ei enne ajanusateisilla ni ei kannata nyttenkää se ei nyt vaan olemitää alottelijotte hommaa. on vaa iha varikkokeijona kute enneki sateella
    Mitäs ihmeellistä siinä sateella ajamisessa on? Ku et vaa mee millää tappojarruilla mutkiin ja ajat pyöreämpää linjaa ni ei oo mitää hätiä.

    Ajaa ihmiset sateella töihinki eikä siellä mitään käy.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #109
    Esso.k
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Mitäs ihmeellistä siinä sateella ajamisessa on? Ku et vaa mee millää tappojarruilla mutkiin ja ajat pyöreämpää linjaa ni ei oo mitää hätiä.

    Ajaa ihmiset sateella töihinki eikä siellä mitään käy.
    no sitä minäki! ihmettelin vaa ku sanot et toivotaa ettei sada kai sä nyt tourinkikumeilla alle 1.40 menet pitää sateella ku tauti?
  20. #110
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    no sitä minäki! ihmettelin vaa ku sanot et toivotaa ettei sada kai sä nyt tourinkikumeilla alle 1.40 menet pitää sateella ku tauti?
    No jos mä nopeen ryhmän marginaaliin meinaan mennä busalla touring kumeilla ni ei siihe kyllä vesisadetta saa sotkea.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  21. #111
    Lainaa MotoHörhö kirjoitti Katso viesti
    Lauantain nopeeta jouten ??
    Moi,
    Onko vielä lipulle tarvetta lauantaille nopeaan ryhmään?
    Olisi myynnissä p.0407369955
    Esa
  22. #112
    Sitä minä vaan, että onko Soikkelin takuu voimassa, vai menikö rikki Botnialla?
    Muutama ruuvi löysällä
  23. #113
    Suunnitelmien muutoksesta johtuen myyntiin paikka AT3:lle 17.8. Itse keskihitaan lippu jo myyty, eli vain AT3 kaupan.

    EDIT: MYYTY
  24. #114
    Myydään lippu nopeaan sunnuntaille.

    /Jari
    0505399164

    MYYTY!
  25. #115
    Ostetaan lippu keskinopeaan tai keskihitaaseen sunnuntaille. Olen radalla lauantaina. Nollaneljänolla 3546184

    Edit: lippu plakkarissa, kiitos Sverist
  26. #116
    Annetaan liputusvuoro sunnuntaille.
    Yhteydenotot 0400316592.

    Edit:
    Meni Harmaselle
    GSX-R750 -07, SV650S -06 (ex)
  27. #117
    Tais porukan sokerointi pettää
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #118
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Myydän keskinopean ryhmän lippu sunnuntaille 18.8.
    yv tai nol4yks5474672
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  29. #119
    Myydään nopeen lippu sunnuntaille.
    Näyttää keliki paranevan.
    0408486718
  30.  
  31. #120
    Myydään keskinopean lippu sunnuntaille. O4o 5o7I88o.
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen