Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 246:een 246:sta
  1. #241
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Taisin vahingossa heittää vähäse sun pikkareihin

    Sori...


    Ei saatana
  2. #242
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jotkut jutut ovat todellakin ollut täysin virheellisiä, olen niistä useita jo maininnutki aiemmin.

    Vaarallisia? En missään nimessä sanoisi noin ainakaan tähän asti.

    Vahingollisia/haitallisia? Henkilön oppimiskaaren kannalta kyllä todellakin, JOS esität asiat absoluutteina etkä jätä siihen minkään sortin tulkinnanvaraa, kuten olet monesti tehnyt. Plus vielä muutamalta paljon sinua fiksummalta/nopeammalta olen kuullut, että kiinnostus foorumeilla opastamiseen loppui kun rupesit kritisoimaan muiden opetuksia (joissa ei ollut mikään kritisoimastasi väärin).

    Äläkä ymmärrä tätä vastausta väärin. Olet vastannut helvetin paljoon asioita todella hyviäkin vastauksia (joita oon muunmuassa itse siteerannut), mutta siinä vaiheessa kun olet viskonut analyysit ja vastaukset täyteen noita absoluuttisia totuuksia (jotka ei oo totta nähnykään) ni asiasta tulee haitallista.
    Eli pitäisikö minunkin nyt heilauttaa prinsessakutrejani, ja todeta että kiinnostukseni foorumeilla opastamiseen loppui koska minun opetuksiani on kritisoitu?
    Vai eikö minulla ole sitä oikeutta koska en ole tarpeeksi fiksu/nopea?

    Olen 13 vuoden ajan kuullut tuota ihan samaa diiba daabaa, ja lähtökohtaisesti sen ajava voima on ollut moraalinen närkästys, eikä mikään muu.
    Jos haluaa tehdä vaikutuksen, tarvitsee vain analyyttisesti ja rationaalisesti keskittyä keskustelemaan asiasta. Ei se sen vaikeampaa ole.
    Ja noi 30-50 vuotiaiden miesten prinsessa-diivailut on aika kaukana siitä analyyttisestä ja rationaalisesta keskustelusta. Yllättävän paljon noita kitiseviä pikku prinsessoja löytyy tästä lajista joka kuitenkin mielletään tosi äijä touhuksi...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #243
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Eli pitäisikö minunkin nyt heilauttaa prinsessakutrejani, ja todeta että kiinnostukseni foorumeilla opastamiseen loppui koska minun opetuksiani on kritisoitu?
    Kuule ihan vapaasti jos täysin virheellisten argumenttien siivoaminen sun vastauksistasi saa aikaan sen mun heittämän hiekan hankaamisen pikkareissa... Mulla ei ole mitään opettamista vastaan, mutta väärien datojen puskemista ihmisten silmille "totuuksina" mä en ikinä tule sulattamaan, en sinulta enkä mistään muustakaan tahosta. Niin paljon oon joutunu omassa ammattissanikin korjailemaan älyttömiä ohjeistuksia vain siksi, että ohjeistaja on ollut asiasta täysin tietämätön ja silti se on viskottu silmille totuutena.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jos haluaa tehdä vaikutuksen, tarvitsee vain analyyttisesti ja rationaalisesti keskittyä keskustelemaan asiasta. Ei se sen vaikeampaa ole.
    Jep, ja monet sun replyt on ollu hyvin analyyttiseltä vaikuttavia, mutta kaukana rationaalisesta ja totuudenarvoisuudesta. Otetaan iha esimerkiksi se ihana lause että "KAIKKI ihmiset huijaa itseään 100-0 KOKO AJAN" joka ei voisi olla paljoa kauempana totuudesta. Tai mites se että "vanhalla renkaalla tulee samaa kierrosaikaa ku uudellaki renkaalla, se ero on vaa kuskin pään sisällä"?

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja noi 30-50 vuotiaiden miesten prinsessa-diivailut on aika kaukana siitä analyyttisestä ja rationaalisesta keskustelusta. Yllättävän paljon noita kitiseviä pikku prinsessoja löytyy tästä lajista joka kuitenkin mielletään tosi äijä touhuksi...
    Mä uskallan sanoa että olen käyny rationaalisia ja analyyttisiä keskusteluja elämäni aikana moninkertaisesti sinuun verrattuna, ja tiedän kyllä miten sellaisia käydään tiedolla ja taidolla jos vastapuhuja on samaa tasoa. Mutta esim. toistaiseksi sinun käsitys rationaalisesta keskustelusta esim. foorumeilla on ollut aika heikolla tasolla. Tämä ei luonnollisesti tarkoita sitä ettet osaisi sitä tehdä, saattaa olla esim. että havainnoija on vain tulkinnut viestit täysin metsään.

    Jos joskus törmäät samoille ratapäiville, ni voin kuule ilomielin viettää sun kanssa vaikka 6 tuntia putkeen saunassa/varikolla/muualla keskustellen vaikka telemetriasta tai säädöistä tai uskonnoista tai ihan mistä tahansa... mutta edellyttää sitte sitä että sun verbaalinen ulosanti on sillä tasolla että sitä viitsii edes harkita.

    Ihan siis haaste sinulle positiivisessa mielessä. Ihan suoraan sanoen odotan innolla jos joskus pääsis sun kanssa keskustelemaan ihan kasvotusten rakentavaa keskustelua.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #244
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ihan siis haaste sinulle positiivisessa mielessä.
    Unohda tuo haaste. Sovitaan vaikka niin että verbaalinen ulosantini ei ole sillä tasolla mitä tuo edellyttäisi.

    Mulla ei ole mitään opettamista vastaan, mutta väärien datojen puskemista ihmisten silmille "totuuksina" mä en ikinä tule sulattamaan, en sinulta enkä mistään muustakaan tahosta.
    Ja jatka taisteluasi totuuden puolesta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #245
    JATKAKAA!
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory '20
    BMW R45 '82
    Vespa LX150 '08
  6.  
  7. #246
    Lauantain valokuviini linkki löytyy tuolta => http://www.moottoripyora.org/keskust...73#post6629273
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789