Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tonninen yamaha kyseessä ja talven aikana kypsynyt idea turbotuksesta. Koittanut etsiä tietoa mutta hirveästi sitä ei ole suomeksi saatavilla. Onko kellään kokemuksia, vinkkejä tai mielipiteitä kyseisestä prokkiksesta?

    Eniten kiinnostaa kuitenkin linkit että minkälainen ”valmis” setti ja mistä sellasen saisi tilattua.
    Tällä hetkellä on yoshimiran kokoränni ja pc. Penkkilappu 170hv löytyy, mutta enemmän olisi aina kivemmin.
  2. #2
    R1 turbo kit haulla tulee melko monta osumaa....
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #3
    Joo niin tulee, kyllä on katseltu niitä mutta kokemuksesta on helpompi neuvoa ja suositella jotain tiettyä...
  4. #4
    Nitrolla pahimpaan puutteeseen?

    https://store.schnitzracing.com/nx-e...y-nitrous-kit/


    No mut neuvoja vois yrittää kysyä esim. Any10 -tiimin miehiltä tai Samin Autopajalta.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  5. #5
    Hiljaista näyttää mun mielestä olevan ton ikästen turbosettien kanssa, tämä Holeshotin setti näyttäisi olevan ainoa minkä internet tuntee. Toi paja on kaiketi ihan hyvämaineinen, eli lienee ihan soiva setti kyseessä. Mun mielestä tosta saa valikoitua aika lailla kaiken tarpeellisen, lockup-kytkin on ainoa mitä ei tosta listalta löydy. Liekköhän kukaan semmoista edes valmistaa tohon mopoon, eli lockuppi menee koneistamohommiksi, jos sellaisen haluaa.

    Tossa setissä on soppapuolta hoitelemassa PC3 ja siihen lisähubi, liekkö sulla toi olemassa oleva on toi kolmonen? PC vitoseen saa suoraan kytkettyä ulkoisen mapin jotta se ymmärtää ahtopainetta, eli sen kanssa pääsee yhtä purkkia vähemmällä. Muutoin varmaan aika samanlaisia toiminnaltaan ja säädettävyydeltään kumpikin Commanderi, eli vehkeen saa toimimaan kummallakin.

    Koneen kun käyttää auki mäntien ja veivien vaihtamiseksi, niin siinä samassa rytäkässä kannattaa tietysti laittaa kampuran ja veivien laakerit, nokkaketju, vaihteiston laakerit jne. uusiksi, eli varmaankin semmosen toimintatonnin saa varata tohon setin päälle rakennusrahaa. Säätö vielä siihen kylkeen, niin jotakuinkin 7 tonnia menee rahaa koko hupiin.

    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Nitrolla pahimpaan puutteeseen?
    Toi on ilokaasusetti. Nitro on sitä paukkupensaa, mistä alkaa silmät kirvelemään
    1835
  6. #6
    Eipä noihin oo juuri valmissettejä. Aika paha tehdä pöydällä sopivaksi. Kukaan kun ei viitsi joka malliin tekeen kasaa jigejä hyllyyn.

    Mä oon nyt 4 R1 ahtanut. 02 vuoden pelin joskus 8 vuotta sitten, joten ihan ei ulkomuistista syntyis
    Blaablaa
  7.  
  8. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MotoHörhö kirjoitti Katso viesti
    Eipä noihin oo juuri valmissettejä. Aika paha tehdä pöydällä sopivaksi. Kukaan kun ei viitsi joka malliin tekeen kasaa jigejä hyllyyn.

    Mä oon nyt 4 R1 ahtanut. 02 vuoden pelin joskus 8 vuotta sitten, joten ihan ei ulkomuistista syntyis
    Jos Hörhöllä on aikaa askarrella niin vahva suositus. Varmuudella se osaa ainakin kaks asiaa: heittää Suzukin tööttiä ja rakentaa turbomopoja. ;)
    Superbike #7