Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tämä tosin F1 auton laatikko, mutta ymmärtääkseni ihan samanlainen on prätkänkin laatikko.

    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  2. #2
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tämä tosin F1 auton laatikko, mutta ymmärtääkseni ihan samanlainen on prätkänkin laatikko.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #3
  4. #4
    Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on?
    Taivas saa odottaa
  5. #5
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on?
    Tarviiko siinä olla jotain ihmeellistä jos täällä jonkun asian haluaa esille tuoda? Eikai tuokaan kaikille itsestäänselvyys ole.


    Esittele meille jotain ihmeellistä?
  6. #6
    Lainaa TheArska kirjoitti Katso viesti
    Tarviiko siinä olla jotain ihmeellistä jos täällä jonkun asian haluaa esille tuoda? Eikai tuokaan kaikille itsestäänselvyys ole.


    Esittele meille jotain ihmeellistä?
    Mie voin esitellä jotain todella ihmeellistä ja tuntematonta.
  7. #7
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mie voin esitellä jotain todella ihmeellistä ja tuntematonta.
    Okei, en tunne, onneksi. Kuka hän on? ? ..tuskin ketään mitä täällä tarvitaan..?

    Vaikka Toivonkin ettei niin kai tää on jotain poliittista paskaa mitä ei todellakaan kiinnostaisi lukea mp-foorumilla.
    Viimeksi muokannut: TheArska; 12.03.2019 klo 03:08.
  8. #8
  9. #9
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Se on NAINEN.
    mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
  10. #10
    Sinänsä mitää ihmeellistä, mutta mulla on pari tuollaisen nykyaikaisen F1:n laatikon hammaspyöriä. On muuten jännän tuntuisia käsissä. Pinta on mikrokiillotettu ja hampainen käynti on äärimmäisen pehmeää.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  11. #11
    Lainaa jjjjj kirjoitti Katso viesti
    mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
    Hetkonen, nyt päästään asiaan. Kertokaa nyt hitossa
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  12. #12
    Lainaa jjjjj kirjoitti Katso viesti
    mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
    Olen koittanut muutamaa eri vuosimallia ja mallisarjaa, eikä niistä mikään ole toiminut kunnolla, tai ainakaan niin miten itse olen halunnut.
    Jotkut on kyllä ollut aika paljon käytettyjä, että sekin varmaan on vaikuttanut.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  13. #13
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Sinänsä mitää ihmeellistä, mutta mulla on pari tuollaisen nykyaikaisen F1:n laatikon hammaspyöriä. On muuten jännän tuntuisia käsissä. Pinta on mikrokiillotettu ja hampainen käynti on äärimmäisen pehmeää.
    Onko titaania vai terästä? Minulla on matkamuistona Felipe Massan vanhasta formulan koneesta titaaninen kiertokanki. Se on juuri tuollainen äärimmäisen sileän ja pehmeän tuntuinen, vaikka tietysti kovuusmittarilla mitattuna ei häviä muille metalleille.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  14. #14
    Lainaa jjjjj kirjoitti Katso viesti
    mjoo, mutta olisko videota, mikä esittelee miten se toimii ? tai miten sen saa toimimaan niinku ite haluaa ?
    Ei kannata esittää epärealistisia toivomuksia. Ja sitä paitsi sehän toimii juuri niin kuin se ite haluaa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  15. #15
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Onko titaania vai terästä? Minulla on matkamuistona Felipe Massan vanhasta formulan koneesta titaaninen kiertokanki. Se on juuri tuollainen äärimmäisen sileän ja pehmeän tuntuinen, vaikka tietysti kovuusmittarilla mitattuna ei häviä muille metalleille.
    Jotain teräksen sukua ne on. Ei ole kuitenkaan titaanin keveyttä. En muista noiden kovuusmittausten tuloksia. Mittauskohdat näkyvät kyllä pinnassa. Alle kymmenen vuotiaita ovat nämä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  16. #16
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Nää vanhat opetusvideot on kyllä ihan huikeita!
    Superbike #7
  17. #17
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Ja sitä paitsi sehän toimii juuri niin kuin se ite haluaa.
    Eikä toimi. Se toimii täsmälleen miten sattuu.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  18. #18
    Lainaa TA kirjoitti Katso viesti
    Eikä toimi. Se toimii täsmälleen miten sattuu.
    No just tästä aiheesta en tiedä mitään, mutta sen verran voin sanoa että :

    Jos sekventiaaliboksi olis NAINEN niin
    - Vaihteiden sekvenssi vaihtelee päivästä riippuen, on kuitenkin monesti jonkin aikaa sama.
    - Vaihteiden välitykset eivät aina vastaa hammasrattaiden hampaiden suhteita, vaikka sille ei ole luonnollista selitystä miten se on mahdollista.
    * Voi löytyä myös ylimääräisiä vaihteita tai sekvenssi pyörii "ympäri"
    - Välivapaita löytyy satunnaisesti joka välistä, mutta aina vähän samanlaisissa olosuhteissa.
    - Välillä jumittaa sama vaihde päälle ja vaatii hetken(tai pidemmän) jäähdyttelyn, että alkaa taas vaihtamaan.
    - Jos haluaa, että boksi toimii moitteetta, niin pitää kullata siirtäjät ja/tai upottaa timantteja rattaisiin.
    * Menetelmä toimii rajoitetun ajan, jonka jälkeen pitää lisätä kullan/timanttien määrää jotta taas toimii.
  19.  
  20. #19
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nää vanhat opetusvideot on kyllä ihan huikeita!
    Joo, ja tuolta lisää kiehtovia opetusvideoita auton toiminnasta. Varsinkin tuo perän toiminta ja iskunvaimennus ovat hienosti esitetty.
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N