Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Terve, tuollainen otsikon mukainen valkokilpi husse olis kiikarissa kakkospyöräksi, ihan yleiseen pyörittelyyn ja ympärivuotiseen käyttöön (kadulle, metsään, sorateille, jäälle) millaisia kokemuksia porukalla kyseisestä pyörästä? Ensimmäinen tuon tyypin pyörä itselle ja tarkoitus huoltaa ja tehdä muutenkin kaikki mahdollinen itse, löytyykö helposti vielä varaosia ja onko "helppo" huollettava? Tyyppivikoja mitkä olis hyvä tarkistaa jo osto vaiheessa?
  2. #2
    mulla oli tollanen parivuotta vanhempi muutaman vuoden kuntopyöränä..

    ei sille mitään isompaa tarvinnu koskaan tehdä normi kulumien lisäksi ja kun sen oppii potkaisemaan oikein niin lähtee tosi nätisti tulille.

    mulla oli lopussa takahaarukan laakerointi melkoisen väljä , se ois ollu seuraavaksi huoltolistalla.
    iskarit on ihan peruskauraa ja erijäykkyisiä jousia oli hyvin saatavilla.
    myös jarruosia sai helposti
    muovien saatavuus alkaa olla tohon malliin aika heikkoa.

    hyvä ja väännökäs moottori möyriä lumessa ja poluilla sekä siirtymäkuutonen pidemmille maantieosuuksille.
    onhan se kokonaisuutena tosi karu ja raaka mutta siinä on kaikki mitä tarvii
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  3. #3
    Kiitos nopeasta vastauksesta. Nyt kävi niin et pyörä myytiin ennen kuin ehdin edes soittaa pyörästä
  4. #4
    mulla kävi tänään ihan samat..
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5.  
  6. #5
    Lainaa Toni-k8 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos nopeasta vastauksesta. Nyt kävi niin et pyörä myytiin ennen kuin ehdin edes soittaa pyörästä
    Myytävät pyörät myydään aika vikkelään, siis myytäväksi hinnoittellut.
    Näytillä olevat kestää palstalla paljon pidempään.