Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Moro!

    Mikä malli Bemarilta soveltuu parhaiten talviajoon ?
    <p>R 1200 RT</p>
  2. #2
    Tuossa alempana ketjussa mchuurre kertoi tarinaa F650GS pyörästä talvipyöränä.
    Semmoinen.
    Pekka
  3. #3
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    BMW 450 GX
    BMW 650 X

    Tulee äkkisältään mieleen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #4
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Tuossa alempana ketjussa mchuurre kertoi tarinaa F650GS pyörästä talvipyöränä.
    Semmoinen.
    Tais Huurus lähteä reissuun ilman alikessua.
    <p>R 1200 RT</p>
  5. #5
    Ja tuon F650GSn voi valita myös kevyempänä 1-pyttyisenäkin jos painavampi 2-sylinterinen ei olekaan oma juttu.
    <p>X-ADV + LC4-400MIL</p>
  6. #6
    eiköhän se ole äijästä kiinni mikä on sopiva talveen Huurushan vetää kaikilla LT tai gessu kumit ja vauhti kelin mukaan....... ja matka taittuu......
  7. #7
    G650 GS: ei sudi jäälläkään ja kuluttaa vähän. Ainoa millä itse voisin kuvitella ajavani talvella olisi 450 kunnon nastoilla. Sillä ei jäädykään niin helposti, kun pyörä pakottaa viettämään tallissa vähintään saman ajan kuin tien päällä - siinä on saatu kisapyörän luotettavuus katulaitteeseen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #8
    Terseys.

    BMW R100Gs:llä tuli ajettua muistaakseni 6 talvea. G650 Xchallengella on nyt työstetty 7 talvea. Tuo bokseri-bemu oli talvikäyttöön niin kauan hyvä, kun ei paremmasta tiennyt.

    Xchallenge on kaikin puolin parempi talviprätkä. Kevyempi, ennenkaikkea parempi maavara ja lähtee kylmällä paremmin käyntiin. Käyttö on ollut sekalaista keskipitkän matkan tourinkia ja sekalaista enskacrossia metsässä, maastossa yms.

    Muista Bemuista ei kokemusta talvikäytössä.P1120007.jpg
  9. #9
    Tossa vielä kuva "challengerista"

    20180304_152329_1024x768.jpg

    Monesti kelkkareitit kantaa tuon xchallengen, joskus taasen ei....
  10. #10
    Minulla on aiempaa kokemusta KTM:stä ja WR Yamahasta, mutta viime talven ajoin 800 GS:llä. Paljon mukavampi matka-ajoon telttavehkeiden kanssa. Pikku-uralle liian painava minun taidoille.
  11. #11
    GS 310? Jos snadimpaa haluaa??
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  12.  
  13. #12
    Hyvin pitkälti makuasioita, mutta onhan se keveys huonolla alustalla etu...

    Pääasia, että jollain aloittaa, niin tiätää...!