Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
  1. #31
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Onnistuisikohan tuo kaulaliinalla...
    Joskus voi muutamaksi minuutiksi onnistua. Joskus ei. Jos onnistuu, eikä sitten tarvitse koko matkan aikana liikuttaa päätä tai ajaa kuoppaan, niin voi mennä koko reissukin. Kannattaa kokeilla.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  2. #32
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Itselläkin uusi kypärä kiireettömällä ostolistalla. Motonetissä sovittelin ja totesin etten saa vedettyä XL-kokoja kuin puoliväliin. Nenää alemmas ei mene. Oikea koko olisi arviolta 3XL ja mulla ei ole enää tukkaa paljoa jäljellä. En tykkää että kypärä on liian tiukka ja tiivis. Vähän täytyy meteliä olla, mutta ei liikaa. Semmoinen täysin maailmasta eristynyt tunne ei ole kiva. Kypärien värivalikoima on todella huono, jos ei halua mustaa eikä valkoista. Roihupellon Motonetissä oli kaikki kypärät nyt punalappuisia, todella halpoja. Toinen juttu mistä tykkään on ettei suu ole ihan kiinni siinä etuosassa, vaan siinä on vähän rentoa tyhjää tilaa. Nykyisessä ikälopussa kypärässä on paljon.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  3.  
  4. #33
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Itselläkin uusi kypärä kiireettömällä ostolistalla. Motonetissä sovittelin ja totesin etten saa vedettyä XL-kokoja kuin puoliväliin. Nenää alemmas ei mene. Oikea koko olisi arviolta 3XL ja mulla ei ole enää tukkaa paljoa jäljellä. En tykkää että kypärä on liian tiukka ja tiivis. Vähän täytyy meteliä olla, mutta ei liikaa. Semmoinen täysin maailmasta eristynyt tunne ei ole kiva. Kypärien värivalikoima on todella huono, jos ei halua mustaa eikä valkoista. Roihupellon Motonetissä oli kaikki kypärät nyt punalappuisia, todella halpoja. Toinen juttu mistä tykkään on ettei suu ole ihan kiinni siinä etuosassa, vaan siinä on vähän rentoa tyhjää tilaa. Nykyisessä ikälopussa kypärässä on paljon.
    Jos väreistä puhutaan, niin itse en taas pidä näistä mattakypäristä yhtään, ei sinänsä värin takia mutta huomattavan paljon vittumaisempi pitää puhtaana. Itsellä entinen kypärä on mattamusta ja en kyllä seuraavasta mattaa halua.

    Ps. Paksu puffi löytyy kaulalle, mikä todetusti tiivistää kypärän alaosaa ja näin tekee kypärästä hiljaisemman.
    Se maksaa kuka nauttii!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12