Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Olen myös harkinnut suojapaidan hankkimista ja Leatt tuntuu muutoin hyvältä vaihtoehdolta, mutta tuo selkäpanssari näyttää jäävän hieman lyhyeksi niskaa kohden.

Onko kellään kokemusta Rukkan suojapaidoista, esim. Rukka D3O Air RPS Protector?
    Lainaa pistepirkko kirjoitti Katso viesti
    Olen myös harkinnut suojapaidan hankkimista ja Leatt tuntuu muutoin hyvältä vaihtoehdolta, mutta tuo selkäpanssari näyttää jäävän hieman lyhyeksi niskaa kohden.

Onko kellään kokemusta Rukkan suojapaidoista, esim. Rukka D3O Air RPS Protector?

Tätä samaa laitosta ja Leattia olen tässä puntaroinut, onko kokemuksia Rukkaihmisillä? Lisäksi, minkälaisia takkeja porukka tuossa päällä pitää? Jos siis nyt suomi-ilmastosta puhutaan, Espanjan t-paitapuuhat on sitten erikseen.
    Motorg ry, Hallituksen jäsen. Tapahtumavastaava Koulutusvastaava marko.fzs:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa MoottoriKeisari kirjoitti Katso viesti
    Tätä samaa laitosta ja Leattia olen tässä puntaroinut, onko kokemuksia Rukkaihmisillä? Lisäksi, minkälaisia takkeja porukka tuossa päällä pitää? Jos siis nyt suomi-ilmastosta puhutaan, Espanjan t-paitapuuhat on sitten erikseen.
    Viimekesänä toimi suojapaidan päällä hyvin huppari ja airbagliivi. Täksi kesäksi oon kattellut jotain kevlarhupparia =pakosta joutuu ajelemaan myös kaupungissa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Menin ja tilasin tuon Leattin 3DF AirFit Liten, mutta oli se selkäpanssari niin auttamattoman lyhkänen että pakko oli lähettää takaisin. Alapuolikas selästä oli täysin suojatta, samoin ylimmät nikamat. Ehkä se on tuo minun pitkä selkä, kuten kerran työterveyslääkäri asian ilmaisi.

Edelleen mietityttää Rukkan vermeet. Oliskohan ne enemmän meidän suomalaisten mitoissa.
    Viimeksi muokannut: pistepirkko; 18.03.2019 klo 17:47.
    Menin ja tilasin tuon Leattin 3DF AirFit Liten, mutta oli se selkäpanssari niin auttamattoman lyhkänen että pakko oli lähettää takaisin. Alapuolikas selästä oli täysin suojatta, samoin ylimmät nikamat. Ehkä se on tuo minun pitkä selkä, kuten kerran työterveyslääkäri asian ilmaisi.

Edelleen mietityttää Rukkan vermeet. Oliskohan ne enemmän meidän suomalaisten mitoissa.
    On, ainakin selän osalta.
    "Are motorcycles dangerous? No. Dangerous is getting off the couch on a Sunday and finding out we were sitting there for years."

Missäs pistepirkko vaikuttaa, mulla on Scott 450 joka jää käyttämättä crossiin liika pitkän selkäpanssarin vuoksi. Crossissa kun jumppaa ni välillä selkäpanssarin alaosa koskettaa satulaan ja se ei tunnu hyvältä. 180/85 suomalaiselle istuisi muuten hyvin. Oon harkinnu että sataan panssaria lyhemmäksi, mutta jotenkin se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Tota saisi ainakin kokeilla ja varm,aan sen myyn alle 10krt käytettynä sopivasti pois.

Tollane: https://www.fc-moto.de/en/Scott-Purs...otector-Jacket
    https://miikasalo.blogspot.fi/
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Missäs pistepirkko vaikuttaa, mulla on Scott 450 joka jää käyttämättä crossiin liika pitkän selkäpanssarin vuoksi. Crossissa kun jumppaa ni välillä selkäpanssarin alaosa koskettaa satulaan ja se ei tunnu hyvältä. 180/85 suomalaiselle istuisi muuten hyvin. Oon harkinnu että sataan panssaria lyhemmäksi, mutta jotenkin se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Tota saisi ainakin kokeilla ja varm,aan sen myyn alle 10krt käytettynä sopivasti pois.

Tollane: https://www.fc-moto.de/en/Scott-Purs...otector-Jacket
    Näyttää mielenkiintoselta, mutta asun tätä nykyä täällä Genevessä, Sveitsissä joten hiukan käy pitkäksi tuo matka kokeilemaan.
    Kiitos kuitenkin tarjouksesta.
  8.  
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on tommonen
    https://www.24mx.fi/suojaliivi-raven-torso#?p
    Tai ainakin saman näköinen ja samasta paikasta tilattu.
    Reilu 2 vuotta ollut käytössä. Oikeen mukava päällä.
    Kerran murtunut olkapää ja viimeksi murtui kylkiluu. Mutta oikeen mukava on päällä. Testaus jatkuu
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 350 JA SAASTAMOINEN
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12