Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 63:een 63:sta
  1. #61
    Hyvin sopii leatin S/M koko näinkin pienellä kaverille. Ja menee mulla kaikkien omistamieni takkien ja perus hupparien alle ihan ilman mitään ongelmaa. Eli ei ainakaan minun tarvitse miettiä vaikka uutta takkia yms ostaessa että meneeköhän päälle suojapaidan kanssa. Ajossa en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta näin ensikokeilulta ihan paras ajovaruste ostos mitä on tullut tehtyä.
    Suzuki GSX-R750 1986
    Honda CBR 900RR 1996
    Kawasaki KX 125 1991
    Kawasaki KMX 125 1992
  2. #62
    Lainaa GizzerG kirjoitti Katso viesti
    Hyvin sopii leatin S/M koko näinkin pienellä kaverille. Ja menee mulla kaikkien omistamieni takkien ja perus hupparien alle ihan ilman mitään ongelmaa. Eli ei ainakaan minun tarvitse miettiä vaikka uutta takkia yms ostaessa että meneeköhän päälle suojapaidan kanssa. Ajossa en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta näin ensikokeilulta ihan paras ajovaruste ostos mitä on tullut tehtyä.
    Tätä meinasinkin kysyä. Mulla on tuo ajotakki sen verran nihkeä, ettei kyllä siltikään uskalla kokeilematta ostaa. Hartiasuojat eivät jostain syystä tunnu istuvan millään (koittanut jo kahta eri mallia). Tiedä sitten olisiko kuitenkin pitänyt ostaa M-koko S:n sijaan vai eikö 4000km ole vielä venyttänyt takkia tarpeeksi.

    Leatt ja Forcefield lienevät ihan hyviä moelmmat.
  3.  
  4. #63
    Onko tietoa onko sellaista suojapaitaa olemassa jossa on:
    -Suojaus kyljille
    -Yksiosainen rintasuoja
    -Yhtä pitkä selkäsuoja kuin erillisissä selkäsuojissa?

    Leatt Body Protector 5.5 on aika lähellä mutta siinäkin selkäsuoja on lyhyempi kuin omassa erillisessä Dainesessa.
    https://www.leatt.com/shop/moto/uppe...ector-5-5.html

    Thor Impact Rig ollut käytössä mutta tuo kylkien suojaus puuttuu ja selkäsuojakin on vähän lyhyt.
    -
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123