Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Oheisessa videossa arvosteluni ko. hanskoista:
    https://youtu.be/KMup29EvYr8

    T:Vesku
  2. #2
    Taitaa olla joissain muissakin Rukan ja muidenkin valmistajien hanskoissa tuo liukupalikka suojaamassa kämmentä mahdollisen kaatumisen varalta? Itse en myöskään saa kunnollista ja vaivatonta otetta kahvoista, jos tuossa kohtaa on tuommoinen koroke.

    149 euron hinta oli varsin maltillinen! Varsinkin Rukan varusteista...
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3. #3
    Samoin itse olen noilla 50+ tuhatta ajanut ja erittäin hyvät. Ainoastaan vikana kuten kaikissa muissakin vuorellisissa, irtoaa vuori sormenpäistä. Nykyinen koko 10, ostan uudet isommat. Siis niin hyvät että ostan uudet. Vaimo ei tykkää, mieluummin käyttää ohkasempia. On yllättävän lämpöiset ja pitää hyvin veden ulkopuolella. Itselle tuo kämmenen pahka on ihan pakollinen, helvetillinen särky alaranteeseen muilla hanskoilla. Helteillä käytän Richan ohkasia ja pakkasen lähestyessä Rukan Marsia. Kahvalämppärit siis näiden käytön laajentaa 5-20 asteeseen. Ja ajokkeina bläkkäri ja pannari, kuski 56v nivelvammainen.
  4. #4
    Lainaa heppi kirjoitti Katso viesti
    Samoin itse olen noilla 50+ tuhatta ajanut ja erittäin hyvät. Ainoastaan vikana kuten kaikissa muissakin vuorellisissa, irtoaa vuori sormenpäistä. Nykyinen koko 10, ostan uudet isommat. Siis niin hyvät että ostan uudet. Vaimo ei tykkää, mieluummin käyttää ohkasempia. On yllättävän lämpöiset ja pitää hyvin veden ulkopuolella. Itselle tuo kämmenen pahka on ihan pakollinen, helvetillinen särky alaranteeseen muilla hanskoilla. Helteillä käytän Richan ohkasia ja pakkasen lähestyessä Rukan Marsia. Kahvalämppärit siis näiden käytön laajentaa 5-20 asteeseen. Ja ajokkeina bläkkäri ja pannari, kuski 56v nivelvammainen.

    Olen kanssasi kaikessa samaa mieltä. Nyt kun sanoit, niin munkin sormen vuoret on lähtenyt irti. Voisin ostaa toiset ja tosiaan hyvät välikelin hanskat. Ei hyvät ihan kuumalla tai ihan kylmällä

    T: Vesku
  5. #5
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla joissain muissakin Rukan ja muidenkin valmistajien hanskoissa tuo liukupalikka suojaamassa kämmentä mahdollisen kaatumisen varalta? Itse en myöskään saa kunnollista ja vaivatonta otetta kahvoista, jos tuossa kohtaa on tuommoinen koroke.

    149 euron hinta oli varsin maltillinen! Varsinkin Rukan varusteista...
    Ehkä se mötikkä on tosiaan ajateltu maassa liukumista varten, ehkä se siihen on ihan asiallinen vehje. Munkaan ergonomiaan ei kyllä sovi.

    Joo ja juu 149 e on ihan edukas Rukan varusteeksi, mutta siitä huolimatta ainakin Stormin kuvaston kalleimmat hanskat, joten pidän hintaa pikkaisen pitkänä.

    T: Vesku
  6. #6
    Voi taivas noita puitteita ja testaajan vaatetusta...ei pystynyt katsomaan.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  7. #7
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Voi taivas noita puitteita ja testaajan vaatetusta...ei pystynyt katsomaan.
    Onneksi voi aina jättää katsomatta. Mä en yritä videoilla rikastua, vaan ideani on estää muita lyömästä päätään Karjalan mäntyyn:
    https://youtu.be/7hCitGGQnYc

    Peace love & understanding

    Vesku
  8. #8
    Ei pidä vettä, kylmät kylmällä ja kuumat kuumalla, mutta muuten ihan hyvät hanskat...
  9. #9
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Ei pidä vettä, kylmät kylmällä ja kuumat kuumalla, mutta muuten ihan hyvät hanskat...
    Siinäpä se hyvin tiivistettynä. En ymmärrä miksi porukat tykkää hypettää omia vehkeitään. Mulla ei oo ikinä ollu yhtään täydellistä ajovarustetta. Enkä usko että muillakaan
  10.  
  11. #10
    Lariolle, pitää vettä. Ostaessa olin hieman skeptinen, mutta käytännössä on kaikista kokemistani hanskoista parhaiten vedenpitävät. En siis ikinä käytä kumi- tms rukkasia. Todellakin kastuu pienessä 5h monsuunissa, mutta ei liene hanskan vika.