Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Pyörän runko meni vaihtoon, joten uuteen runkoon pitäisi meistää vanhan rungon sarjanumero. Missä tämän voisi teettää Uudellamaalla/pääkaupunkiseudulla?
  2. #2
    Muutaman kerran olen aivan itse meistänyt numerot runkoon
    Ei kiinnosta pätkääkään
  3. #3
    Toki tiedän, että meistoksen voisi tehdä ihan itse. Mutta nyt on haussa siistiä jälkeä. Minusta ei ole sellaisen tekijäksi, hyvä että sinä osaat homman.
  4. #4
    Mönkkärin kanssa mentiin papereiden ja uuden rungon kanssa katsastuskonttorille missä tietokantaan muutettiin uuden rungon runkonumero.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #5
    Jos mennään asetusten mukaan, niin vanhan rungon numeron meistäminen runkoon on pakollista.

    Olen tehnyt tämä koko prosessin kaksi kertaa aikaisemminkin, joten tiedän mitä konttorilla vaaditaan. Lisäksi vanha numero pitää naputella piiloon, mutta niin että se on vielä luettavissa. Runkoon konttorilla sitten napautetaan ”leima”, että homma on hyväksytty.

    Yllä oleva tapa oli se ainoa oikea vielä muutama vuosi sitten. Tuskin näitä asetuksia on järkeistetty sen jälkeen. En usko.
  6. #6
    Kelpaako konttorilla erillinen pieni kilpi, joka sitten niitataan runkoon kiinni pysyvästi? Jos kelpaa, kilpipajat noita stanssaavat suht. pikkurahalla.

    Itse kirjoittelin Dremelillä numerot, ja se kelpasi hyvin katsastajalle. Jälki kyllä oli ihan kauheaa, mutta tuli tekijänsä näköinen.
    .
  7. #7
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Kelpaako konttorilla erillinen pieni kilpi, joka sitten niitataan runkoon kiinni pysyvästi? Jos kelpaa, kilpipajat noita stanssaavat suht. pikkurahalla.

    Itse kirjoittelin Dremelillä numerot, ja se kelpasi hyvin katsastajalle. Jälki kyllä oli ihan kauheaa, mutta tuli tekijänsä näköinen.
    Ei kelpaa erillinen kilpi
    Ei kiinnosta pätkääkään
  8. #8
    Kelpaiskohan muuten hiekkapuhaltamalla sapluunan läpi?
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  9.  
  10. #9