Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Kärpänen puri viime kesänä ja kortti hoidettiin ennen syksyn pimeitä. Kunnolliset ajokamat alkaa olla kasassa ja itse pyörää varten budjetoituna 3000-3500€. Sietämättömän määrän tunteja m, youtubevideoita ja arvosteluja myöhemmin olen kallistumassa otsikon mukaisiin laitteisiin ABSeilla varustettuna. Hintakin täsmää ja koeajoakin käyty. Nyt kiinnostaa hondailijoiden kokemukset kilsamääristä, kovin pienillä numeroilla seepras ei tunnu saavan, onko 50k ylittänyt laite ylipäätään toivoton ostos kun omat mekaanikkotaidot ja työkalut ovat hyvin rajalliset. Minkä verran noilla vehkeillä kansa on päästellyt ja minkälaisia ongelmia ilmennyt?

    Syvästi arvostaen (toivottavasti) ensi kesänä teitä halkova Hondaaja
  2. #2
    Meillä on paremmalla puoliskolla CBF1000 vm.2008 ja todella hyvä ajaa. Mitään suurempaa vikaa ei ole ollut, ainoastaan akkua joutuu latailee jos ei ole paljoa ajossa, mutta sehän ei ole iso ongelma kun laitoin latauspistokkeen penkin alle. Omilla laukuilla varustettuna vallan mainio matkapyörä.Mutkassa.jpg
  3. #3
    Etsi laite josta löytyy luotettava huoltohistoria/-kirja, ja joka on mahdollisimman alkuperäiskunnossa. Kertomillasi kilometreillä CBF on vasta matkansa alkutaipaleella.
    .
  4. #4
    Onko ihmisillö mielipiteitä noihin vuosikerta-asioihin. Ilmeisesti tuo päivitetty 2008 jälkeinen versio on ruiskulla ja hieman kevyemmällä rungolla. Huoltokustannusten ja muiden osalta kuitenkaan ei ilmeisen merkitsevä asia jos huomtohistora luotettava ja kunnossa?
  5.  
  6. #5
    Mikäli hyvä ruisku- versio löytyy, itse valkkaisin semmoisen. Kaasaripelit ovat ihan yhtä soivia, mutta itse arvostan ruiskun helppoutta/nykyaikaisuutta.

    Huoltokustannukset ovat molemmissa versioissa samoilla tonteilla.
    .