Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Vähä mä olen pettynyt ettei erektiovaikeudet ja skootteri aiheuttanut jatkokeskustelua. Joko kaikilla on nahka paksuuntunut tai itse olen aiheuttanut itselleni provosoijan maineen, eikä kukaan enää noita lue.
    Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää 👌👈
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #32
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää 
    vuoristoatleetti
  3. #33
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Voin mä sen verta paljastaa että säikähdin siinä määrin tuota erektioseikkaa että tarkistin asian kohdaltani heti, enkä löytänyt (vielä) syytä provosoitua siitä sen enempää 
    Entä jos toi kiikku aiheuttaa sitä? Ookko aatellu?

    Itsehän olen iloinen, että joku muu uhraa tieteelle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #34
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Entä jos toi kiikku aiheuttaa sitä? Ookko aatellu?

    Itsehän olen iloinen, että joku muu uhraa tieteelle.
    no vtu jos ei SDR aiheuttanu sitä, niin siihen ei pysty mikään moottoroitu kikotin 😆😆😆

    mutta lupaan antaa raportin jahka olen aikani tuolla vispannut (toki tekis jo mieli uudempaa 530cc versiota)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #35
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Sulla on ilmiselvästi D-kuume:

    Mut en viitsi tässä arvuuttajan lälläripyörälangassa enempää sun kaa hippasille, kuin että älä edes harkitse:
    - se on ihan liian kallis sulle, ei hankkia mutta ylläpitää; rengassarjalla ei aja 15tkm niin kuin japanianihmeellä, oli ne paineet sitten mitkä tahansa...
    - siinä on ihan liikaa "riskialtista" elektroniikkaa ja apurattaita jotta vanhanliiton ukkeli osais ajaa & hyödyntää...
    - siihen ei oikein sovi muut kuin ne D:n orkkislaukut, että saisit riittävästi varakalsareita mukaan euroturneillesi...
    - Sen tvinikoneessa on luonnetta - toisin kuin (R4-) ompelukonemoottoreissa.
    - Alustan ominaisuuksista ei kannata varmaan edes mainita...
    No mut hei... Joku aamu joku koiranleuka on vaihtanu sun tyylikkääseen Italialaiseen homosohvaan
    Vespan merkit..... ja tarpeeks Diavelia etsittyäsi talsit tekemään ilmoitusta luvattomasta käyttöönotosta

    Eihän niitä muutoin toisistaan erota... paitsi tarkkasilmäinen ehkä siitä 240 takasesta.... siis ehkä.

    Toisaalta.... sama se millä, kunhan vejetään niin pejkeleesti .



    Kyyllä se kevät sieltä vielä tulee tännekin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6.  
  7. #36
    Hyi hemmetti. Häpeä.

    Kait noita ajetaankin kuin uusia paska-autoja, eli käännetään sinne minne ollaan menossa. Aivan luonnotonta...
    Supermoto
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12