Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12
Tulokset 31:st 36:een 36:sta
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Vh m olen pettynyt ettei erektiovaikeudet ja skootteri aiheuttanut jatkokeskustelua. Joko kaikilla on nahka paksuuntunut tai itse olen aiheuttanut itselleni provosoijan maineen, eik kukaan en noita lue.
    Voin m sen verta paljastaa ett sikhdin siin mrin tuota erektioseikkaa ett tarkistin asian kohdaltani heti, enk lytnyt (viel) syyt provosoitua siit sen enemp 👌👈
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 500 maxiscooter :D
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Voin m sen verta paljastaa ett sikhdin siin mrin tuota erektioseikkaa ett tarkistin asian kohdaltani heti, enk lytnyt (viel) syyt provosoitua siit sen enemp 
    https://miikasalo.blogspot.fi/
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Voin m sen verta paljastaa ett sikhdin siin mrin tuota erektioseikkaa ett tarkistin asian kohdaltani heti, enk lytnyt (viel) syyt provosoitua siit sen enemp 
    Ent jos toi kiikku aiheuttaa sit? Ookko aatellu?

Itsehn olen iloinen, ett joku muu uhraa tieteelle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ent jos toi kiikku aiheuttaa sit? Ookko aatellu?

Itsehn olen iloinen, ett joku muu uhraa tieteelle.
    no vtu jos ei SDR aiheuttanu sit, niin siihen ei pysty mikn moottoroitu kikotin 😆😆😆

mutta lupaan antaa raportin jahka olen aikani tuolla vispannut (toki tekis jo mieli uudempaa 530cc versiota)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 500 maxiscooter :D
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Sulla on ilmiselvsti D-kuume:

Mut en viitsi tss arvuuttajan lllripyrlangassa enemp sun kaa hippasille, kuin ett l edes harkitse:
    - se on ihan liian kallis sulle, ei hankkia mutta yllpit; rengassarjalla ei aja 15tkm niin kuin japanianihmeell, oli ne paineet sitten mitk tahansa...
    - siin on ihan liikaa "riskialtista" elektroniikkaa ja apurattaita jotta vanhanliiton ukkeli osais ajaa & hydynt...
    - siihen ei oikein sovi muut kuin ne D:n orkkislaukut, ett saisit riittvsti varakalsareita mukaan euroturneillesi...
    - Sen tvinikoneessa on luonnetta - toisin kuin (R4-) ompelukonemoottoreissa.
    - Alustan ominaisuuksista ei kannata varmaan edes mainita...
    No mut hei... Joku aamu joku koiranleuka on vaihtanu sun tyylikkseen Italialaiseen homosohvaan
    Vespan merkit..... ja tarpeeks Diavelia etsittysi talsit tekemn ilmoitusta luvattomasta kyttnotosta

Eihn niit muutoin toisistaan erota... paitsi tarkkasilminen ehk siit 240 takasesta.... siis ehk.

Toisaalta.... sama se mill, kunhan vejetn niin pejkeleesti .

Kyyll se kevt sielt viel tulee tnnekin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6.  
    Hyi hemmetti. Hpe.

Kait noita ajetaankin kuin uusia paska-autoja, eli knnetn sinne minne ollaan menossa. Aivan luonnotonta...
    Hayabusa-Touringbike
Sivu: 2 / 2:sta EnsimminenEnsimminen 12