Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
  2. #2
    Minkälainen reitti tuossa oikein oli? Ja mikä ajankohta kun noin hyvä keli?
    Se maksaa kuka nauttii!
  3. #3
    Lainaa Jebbe kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen reitti tuossa oikein oli? Ja mikä ajankohta kun noin hyvä keli?
    Reitti on helppo katsoa google mapsista, kun hakee paikkoja jota on videolla niin siitä se tulee on suunnilleen suurimat maisema tiet. 9.7 lähdetiin Turkuun ja siitä Norjaan, sää oli Norjassa helteinen niin kuin täälläkin Stavangerista lähtiessä sumua 22 C oli kylmin aamu muuten 26-31 astetta. Lumet oli sulanut aika tyystin pois ja muutenkin oli tosi kuivaa, nurmikot oli palanut ja vesistöjen pinnat oli tosi alhaalla.

    VTX kysyi kameran kiinityksestä, mulla oli vanha kamera Rolley Bullet jossa oli pyörivä auto kiinitys ja siihen on sovitettu gopron kamera sovitteet. Sopii mulle aika hyvin on helppo käyttää kameraa ja siihen saa virtaa suoraa pyörästä, ei tarvi akkujen kanssa pelata. Kotelloon reikä johtoa varten ja tupakin sytyttäjästä virtaa.
  4. #4
  5.  
  6. #5
    Hienoa katsella matkaanne, itse aikas samoilla huudeilla 2014. Ja ainoa matkoillani tapahtuneet "liikenne" onnettomuudet on sattuneet juuri videon kohdassa 32.10 atlantic roadilla kun laukku hipaisi pysäköityyn matkaautoon jolla oli iso peräkärry ja viilsi vähän etupuskurista kun ajelin siihen 2014-atlanticroad2.jpg
    KTM - Ready To Go