Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Näköjään taas on uutta ajankohtaa ilmoilla. http://www.gpuutiset.fi/uutiset/imat...-16-kesakuuta/ Kait se pitää taas mobilisoitua.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jaaha...

    Ajankohta meinaa, että tulee mehureisssu, jos tulee ollenkaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Motorg ry jälleen sankoin joukoin mukana menossa.
    Palaamme yksityiskohtiin myöhemmin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaaha...

    Ajankohta meinaa, että tulee mehureisssu, jos tulee ollenkaan.
    Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta.
    Superbike #7
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta.
    Siinä tapauksessa pitää yrittää isku vaikka autolla päiväseltään. Varmaan lauantaiks
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6.  
  7. #6
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mulle taas mehureissu, koska tarkotus olis seurata kisoja ensi kesänä aidan oikealta puolelta.
    No nyt! Täältä peukut pystyyn että onnistuu. Ja vielä yksi hyvä syy tulla Suomeen tuossa viikonvaihteessa!
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)