Paljon ajettu moottori pienin puuttein halvalla. 96 tkm rullattu ja rungosta irrotettu, koska söi öljyä hiukan ja savutti eritoten moottorijarrutuksissa (takana ajavat kertoi). Koneen läpikäynti eteni siihen saakka, että mylly on 5:ssä banaanilaatikossa varastoituna. Sylinterit ja männät on täysin kunnossa, kannet vielä purkamatta ja venttiilivarren kumeissa lienee öljyn reitti sylinteriin. Eli näiltä osin uusilla tiivisteillä kasattavissa täysin soivaksi peliksi.

Mutta sitten ne puutteet (ne on jossain listattuna, mutten juuri nyt löydä listaa, joten koitetaan ulkomuistista):
- alternaattorin staattori (saattaa staattorikoppakin puuttua, en nyt millään muista)
- kytkinkori
- etummainen venttiilikoppa
- vesipumppu (on mukana, mutta vähän rikki, sen saattaisi saada korjattua)

Kaikki sellainen on tallella ja ehjää, mikä yleensä rikkoutuu veturin tyyppivian nokkaketjunkiristäjän pettäessä. Tämä olisi moiseen katastrofiin oivallinen korjaussarja. Esim. tuolta saa tiivisteet: New Honda VTR 1000 F5 05 1000cc Complete Full Gasket Set

Hinta 200€, sijainti Turku.

Lisäksi sielä on kaikenlaista muuta sälää aiheeseen liittyen, kuten K&N vapaavirtaussuodatin ja suutinsarja, takaiskari noilla samoilla kilometreillä (sen saa kuulemma modattua täysin huollettavaksi, sellainen oli joskus suunnitelmissa, mutta jäi...), PAIR-järjestelmän osat, alkuperäiset vilkut, joista vasemmanpuoleiset ehjät ja ehkä jotain muutakin. Niistä saa tingata, jos haluaa.