Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Nykyään varsinkin ulkomaalaiset nettikaupat yms.myy kuulemma ihan aidon näköistä mp-tavaraa jossa kiinni kaikki lippulaput ja logot. Oletko törmännyt tälläsiin?
  2. #2
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    En ole, mutta ostin kyllä netistä tosi halvalla uuden Dainesen reisilaukun, olikohan 9€ yhteensä!!!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Tori.fi:ssä myi joku jamppa kiinankopio-Akrapovic vaimentimia aitoina. Nytkin näyttää nettivaraosassa olevan kopioita myynnissä, mutta ilmoituksesta mainitaan ohimennen, että ei ole aito.
  4. #4
    Henkilökohtaisesti en ole moiseen törmännyt, mutta näin livenä kyllä yhden feikki Shoein GT-Airin. Kauempaa menisi kyllä läpi aidosta, mutta käsikopelolla kun pottaa alkaa tutkia niin vähänkään enemmän MP-kamoja käsitellyt kaveri tunnistaa feikiksi.
  5. #5
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Tori.fi:ssä myi joku jamppa kiinankopio-Akrapovic vaimentimia aitoina. Nytkin näyttää nettivaraosassa olevan kopioita myynnissä, mutta ilmoituksesta mainitaan ohimennen, että ei ole aito.
    Mitä se laki sanoo oikean tuotenimen käytöstä väärennöksen yhteydessä...
  6. #6
    Itse tilasin sellaisen kiinalaisen pakoputken pään (josta teurastin osia tuohon mun bobberi projektiin) niin sai itse valita Ebayssa tuleeko akran tekstillä vai ilman....valitsin ilman..... oli teksti silti .....maalasin yli.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #7
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mitä se laki sanoo oikean tuotenimen käytöstä väärennöksen yhteydessä...
    Taitaa olla kiellettyä
    Kaveri hommas ebayn kautta tollasen akra-kopion.
    Myyntilmoituksessa oli aidon tuotteen logo, mutta tuotteessa itsessään sitä ei ollut, ehkä se sit riittää tuotesuojan kiertämiseen.
    Noihan on aivan tolkutonta paskaa äänien puolesta, tarvis tulpat ja peltorit laittaa päähän, mutta kun sit ei enää kypärä mahdu...
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  8. #8
    Se, että joku ostaa jonkun kiinalaisen äänenvaimentimen on ihan ok, mutta en kyllä ymmärrä kuka kehtaa pitää jotain Akran tarraa sellaisessa " "
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  9. #9
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Se, että joku ostaa jonkun kiinalaisen äänenvaimentimen on ihan ok, mutta en kyllä ymmärrä kuka kehtaa pitää jotain Akran tarraa sellaisessa " "
    Laitan peremmaksi. Originaali Yamahan vaimennin johon hetken mielijohteesta tyrkkäsin kiinasta tilatun Akran tarran.

    40ED0C90-F1E8-4765-BF2E-748909CAC1E1.jpg

    Joku moitti kiinanvaimentimia. Kahteen rakennelmaan olen tyrkänny. Molempiin tuli aivan sairaan hieno saundi. Eikä toisessa ongelmaa 3 kesän käytöllä, toisella ajettu vasta 1 kesä.
    vuoristoatleetti
  10. #10
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Laitan peremmaksi. Originaali Yamahan vaimennin johon hetken mielijohteesta tyrkkäsin kiinasta tilatun Akran tarran.

    40ED0C90-F1E8-4765-BF2E-748909CAC1E1.jpg

    Joku moitti kiinanvaimentimia. Kahteen rakennelmaan olen tyrkänny. Molempiin tuli aivan sairaan hieno saundi. Eikä toisessa ongelmaa 3 kesän käytöllä, toisella ajettu vasta 1 kesä.
    Oonkin aina ihmetellyt sitä, että miten johonkin pieneen pakoputkenpätkään saadaan niin järkyttävä hinta? Esimerkkinä vaikka just markkinoiden kalleimpia merkkejä, Akrapovic. Toki joo R&D on maksanut joskus, mutta slipari eli pelkkä pönttö putkea rosterista on esim yli 850€ ??
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  11.  
  12. #11