Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    F 800 GT:n vakiotuulilasi vaikuttaa ihan hyvältä, mutta lienee näissä parantamisen varaakin. Onko kokemuksia lisälipasta (aika kallis kokoisekseen), Givin 62x58 pleksistä tai muista tähän Bemariin sopivista?
  2. #2
    Omani ostin, kun peruslasi aiheutti kypärämelua. Tämä lienee kuitenkin kuskin pituudesta kiinni. Itse olen sieltä lyhyemmästä päästä ja ongelma ratkesi asentamalla lisälasi korkeimmalle tasolleen. Siitä välistä tulee visiirille aika sopivasti ilmavirtaa. Kuvia löytyy tuolta Hesan kuvajahtialueelta.

    Nyt kesän kuumilla ilmoilla käänsin lasin vaakasuoraan, jolloin rintaan kohdistui oikein mukavasti viilentävä virtaus eikä kypärämelu siitä kasvanut.

    Kokeilemalla asia selviää. Tuossa versiossa on aika paljon säätömahdollisuuksia.

    Miksi arvelet tarvitsevasi?
    BMW F800GT -13


  3. #3
    Noo..ostin pyörän käytettynä. Lisälippa oli paikallaan vielä ostopaikalta lähtiessäni, mutta kotiin tullessa se oli kadonnut. Oma vika, koska totesin lipan olevan löysällä - ajattelin kiristäväni sen sitten kotona.
    Nyt pleksin päällä on alumiininen pidike (KBA 30896) ilman lippaa. Tuli vain mieleen olisiko lippa ollut hyvä.
    Itse olen 185, eikä kypärän kohdalla melu ole kova (alempana vaikuttaa olevan), joten sinänsä en kaipaa muutosta.

    Givillä on tähän kasisataseen GT:hen alkuperäistä hieman korkeampia tuulilaseja, mutta ilman kokemusta ei niistä osaa sanoa. Edellisessä pyörässäni vaihto tarvikelasiin kannatti.
  4.  
  5. #4
    Pleksin korkeuden lisäys ei aina ole vastaus kypärämeluun. Itselläni oli -08 F800S ja siinä oli matalampi visiiri kuin ST:ssä ja jotkut vaihtoivat niihin matalammat ässän visiirit ja melu väheni. Hyvä pleksi on vähintään yhtä monimutkainen asia kuin hyvä penkki! Päitä ja /-seitä on niin monenlaisia.