Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    Sain IF:stä ihan hyväksyttävän vuosivakuutustarjouksen. Syntyi ongelma, koska minun pitäisi ottaa se heti päälle, vaikka pyörä seisoo vielä myyjän varastossa ja seisoo tarvittaessa huhtikuule asti. Ajoonkaan sitä ei kannata enää tälle kaudelle ottaa, koska lisävarusteiden hankinta ja asennus vie myyjältä kuukauden. Myyjäliike ehdotti, että ei tehdä omistajanvaihtoa ennenkuin keväällä käyttöönoton yhteydessä. Hieno idea, mutta haluaisin vakuutuksen kaiken varalta omiin nimiin, koska myyjän varastovakuutus korvaa vain myyjälle. Yritin IF:n kanssa vääntää seisontavakuutusta, jolloin voisin ottaa pyörän nimiini heti maksamalla loppuerän. Eihän siitä tullut lasta ei p:kaa, kun ne älykääpiöt eivät suostu vastaamaan kysymykseen voinko ottaa maaliskuun loppuun seisontavakuutuksen ja vaihtaa sen huhtikuun alusta koko vuoden kattavaksi vakuutukseksi, joka on edullisempi, jos ajat yli 6kk. Kysymys: saako muista yhtiöistä pelkkää seisontavakuutusta eli seisontaliikennevakuutus plus osakasko?

    Pitkä juttu, jos jaksatte lukea ja vastata. Kiitos.
    Viimeksi muokannut: maurimy; 12.10.2018 klo 18:19.
  2. #2
    Kun ajoneuvo on poistettu liikennekäytöstä, niin mikään vakuutus ei ole pakollinen.
    Jos haluaa, niin rätkään voi hommata säilytyksen ajaksi pelkän palo-varkausvakuutuksen.
    Sitten keväällä kun rätkä otetaan takaisin liikennekäyttöön, niin sitä ennen hommaa siihen haluamat vakuutukset haluamastaan yhtiöstä.
    Ei se ole sen vaikeampaa.
  3. #3
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kun ajoneuvo on poistettu liikennekäytöstä, niin mikään vakuutus ei ole pakollinen.
    Jos haluaa, niin rätkään voi hommata säilytyksen ajaksi pelkän palo-varkausvakuutuksen.
    Sitten keväällä kun rätkä otetaan takaisin liikennekäyttöön, niin sitä ennen hommaa siihen haluamat vakuutukset haluamastaan yhtiöstä.
    Ei se ole sen vaikeampaa.
    Omistajanvaihdos ei onnistu ilman vakuutusta. Toki voin ottaa liikennevakuutuksen päiväksi, jos se on yleensä mahdollista.
  4. #4
    Lainaa maurimy kirjoitti Katso viesti
    Sain IF:stä ihan hyväksyttävän vuosivakuutustarjouksen. Syntyi ongelma, koska minun pitäisi ottaa se heti päälle, vaikka pyörä seisoo vielä myyjän varastossa ja seisoo tarvittaessa huhtikuule asti. Ajoonkaan sitä ei kannata enää tälle kaudelle ottaa, koska lisävarusteiden hankinta ja asennus vie myyjältä kuukauden. Myyjäliike ehdotti, että ei tehdä omistajanvaihtoa ennenkuin keväällä käyttöönoton yhteydessä. Hieno idea, mutta haluaisin vakuutuksen kaiken varalta omiin nimiin, koska myyjän varastovakuutus korvaa vain myyjälle. Yritin IF:n kanssa vääntää seisontavakuutusta, jolloin voisin ottaa pyörän nimiini heti maksamalla loppuerän. Eihän siitä tullut lasta ei p:kaa, kun ne älykääpiöt eivät suostu vastaamaan kysymykseen voinko ottaa maaliskuun loppuun seisontavakuutuksen ja vaihtaa sen huhtikuun alusta koko vuoden kattavaksi vakuutukseksi, joka on edullisempi, jos ajat yli 6kk. Kysymys: saako muista yhtiöistä pelkkää seisontavakuutusta eli seisontaliikennevakuutus plus osakasko?

    Pitkä juttu, jos jaksatte lukea ja vastata. Kiitos.
    Jos pyörä on myyjän nimissä varastossa, eikö myyjän vakuutus silloin korvaa mahdolliset vahingot myyjälle? Ts. jos se pyörä vaikka palaa, maksaa vakuutusyhtiö myyjälle, joka hommaa sillä rahalla sulle uuden, maksat loppuerän keväällä ja pyörä sun nimiin normaalisti. Vai ymmärsinkö jotain väärin?

    T. Antti
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  5. #5
    Lainaa maurimy kirjoitti Katso viesti
    Omistajanvaihdos ei onnistu ilman vakuutusta. Toki voin ottaa liikennevakuutuksen päiväksi, jos se on yleensä mahdollista.
    Onnistuu ainakin silloin kun on liikennekäytöstä poistettuna . Trafin sivulla kysytään että jatketaanko liikennekäytöstä poistoa. Kun ruksaa kyllä niin omistaja vaihtuu ilman vakuutusta. Tämä on n kuukausi sitten koettua.
  6. #6
    Lainaa Urpox kirjoitti Katso viesti
    Onnistuu ainakin silloin kun on liikennekäytöstä poistettuna . Trafin sivulla kysytään että jatketaanko liikennekäytöstä poistoa. Kun ruksaa kyllä niin omistaja vaihtuu ilman vakuutusta. Tämä on n kuukausi sitten koettua.
    Mie oon ihan samaa mieltä, että omistajavaihdos onnistuu liikennekäytöstä poistettuna ja ilman mitään vakuutusta.
  7. #7
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Jos pyörä on myyjän nimissä varastossa, eikö myyjän vakuutus silloin korvaa mahdolliset vahingot myyjälle? Ts. jos se pyörä vaikka palaa, maksaa vakuutusyhtiö myyjälle, joka hommaa sillä rahalla sulle uuden, maksat loppuerän keväällä ja pyörä sun nimiin normaalisti. Vai ymmärsinkö jotain väärin?

    T. Antti

    Noin se varmaankin menee. Lakiasiat ovat kuitenkin aina resursseja syöviä ja aina olisi parempi, jos vakuutus korvaisi suoraan minulle.
  8. #8
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mie oon ihan samaa mieltä, että omistajavaihdos onnistuu liikennekäytöstä poistettuna ja ilman mitään vakuutusta.
    Kiitos, selvittelen ensi viikolla. Noin se varmastikin onnistuu.
  9. #9
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa maurimy kirjoitti Katso viesti
    Sain IF:stä ihan hyväksyttävän vuosivakuutustarjouksen. Syntyi ongelma, koska minun pitäisi ottaa se heti päälle, vaikka pyörä seisoo vielä myyjän varastossa ja seisoo tarvittaessa huhtikuule asti. Ajoonkaan sitä ei kannata enää tälle kaudelle ottaa, koska lisävarusteiden hankinta ja asennus vie myyjältä kuukauden. Myyjäliike ehdotti, että ei tehdä omistajanvaihtoa ennenkuin keväällä käyttöönoton yhteydessä. Hieno idea, mutta haluaisin vakuutuksen kaiken varalta omiin nimiin, koska myyjän varastovakuutus korvaa vain myyjälle. Yritin IF:n kanssa vääntää seisontavakuutusta, jolloin voisin ottaa pyörän nimiini heti maksamalla loppuerän. Eihän siitä tullut lasta ei p:kaa, kun ne älykääpiöt eivät suostu vastaamaan kysymykseen voinko ottaa maaliskuun loppuun seisontavakuutuksen ja vaihtaa sen huhtikuun alusta koko vuoden kattavaksi vakuutukseksi, joka on edullisempi, jos ajat yli 6kk. Kysymys: saako muista yhtiöistä pelkkää seisontavakuutusta eli seisontaliikennevakuutus plus osakasko?

    Pitkä juttu, jos jaksatte lukea ja vastata. Kiitos.
    Ota tämän sivun If edustajaan yhteyttä. Nimimerkki: "JarLai". Tietää myydä sulle vakuutuksen jonka voi vaikka pv kohtaisesti katkaista.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #10
    Kiitos, nämä IF:n kaverit, joiden kanssa juttelin eivät oikein osanneet asettua asiakkaan saappaisiin. En viitsi avata enempää. Ratkaisumallit olivat kuitenkin optimoitu IF:n kannalta, ei asiakkaan.
  11. #11
    Vakuutus on otettava kun pyörä siirretään omiin nimiin.
    Vuodenaikahinnoitellussa vakuutuksessa ei palauteta mitään, vaikka pyörä otettaisiin pois liikennekäytöstä.
    Jos pyörä on poistettu liikennekäytöstä, se voi jatkua niin ja maksut alkaa juoksee vasta kun ottaa liikenteeseen.
    Jos haluaa vielä tänä vuonna ajella, niin ottaa seisonta-ajallisen vakuutuksen josta katkeaa maksut kun ottaa pois liikenteestä.

    Sitten toi säilyttäminen muualla kuin kotiosoitteessa joko onnistuu tai ei.
    Mulla on riittänyt aiempina vuosina kun on ilmoittanut missä osoitteessa pyörä on, tarkoittaen siis sitä, että vakuutus korvaa jos jotain käy. Pääsääntöisesti tykkäävät että laitteet on kotiosoitteessa.
    Nämä esimerkit IF-vakuutuksella ja kuudella eripyörällä, sijaintina Kouvola.
    Variaatioita voi tietysti olla.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  12. #12
    Kiitos kaikille. J@ck ja Marweck selittivät asian tyhjentävästi. Pyörä on vuoden vanha, siis käytetty, mutta takuuta vielä useampi vuosi. Vakuutusyhtiöden välillä on näyttää olevan isoja hinta- ja käytäntöeroja. IF:stä saan kuukauden liikennemaksulla pyörän nimiini, jos haluan vielä marraskuulla kokeilla. Ei maksa paljoa. Voin sitten muuttaa vakuutuksen ensi vuonna muuksi. Myyntiliikkeen talvisäilytyksellä on sitten omat varasto- tms. vakuutuksensa, joiden luulisi kattavan tuhot asiakkaan omaisuudelle.
  13. #13
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marwec kirjoitti Katso viesti

    Sitten toi säilyttäminen muualla kuin kotiosoitteessa joko onnistuu tai ei.
    Mulla on riittänyt aiempina vuosina kun on ilmoittanut missä osoitteessa pyörä on, tarkoittaen siis sitä, että vakuutus korvaa jos jotain käy.
    Ei ole enään moneen vuoteen tarvinnu ilmoittaa/selvittää, missä sitä pyöräänsä säilyttää...
    Tämä muinainen velvoite, tais lakata jo viime vuosituhanteella

    Eipä sitä tarvi muuta tehdä, ku liikenteestä poisto ilmoitus Trafille, sieltä menee sit tästä tieto v-yhtiölle.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  14. #14
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Omistajanvaihto onnistuu ilman vakuutuksen ottamista. Ainakin mulla onnistui vuosi sitten OPeen kanssa.
    Ostettaessa pyörä oli poistettu liikennekäytöstä. Kävin konttorilla rekisteröimässä sen omiin nimiini, ja sanoin että vakuutukseen laitan sitten keväällä jos sopii. Sopi. Jos pyörä ostetaan liikennekäytöstä poistettuna, niin vakuutusta ei tarvitse ottaa omiin nimiin ottamista varten.

    OPeella ei taida seisontavakuutusta edes olla tarjolla, ympärivuotinen on halpa muihin verrattuna ja vanhaan pyöräänhän kaskoja ei edes saa vaikka haluaisi. Ainoa vaihtoehto on ympärivuotinen pelkkä liikenne.
    OPeella ympärivuotinen 370e, Iffilllä 620e.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  15. #15
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Ei ole enään moneen vuoteen tarvinnu ilmoittaa/selvittää, missä sitä pyöräänsä säilyttää...
    Tämä muinainen velvoite, tais lakata jo viime vuosituhanteella

    Eipä sitä tarvi muuta tehdä, ku liikenteestä poisto ilmoitus Trafille, sieltä menee sit tästä tieto v-yhtiölle.
    Mun piti muutama vuosi sitten ilmoittaa kun pidin tuöpaikalla pyöriä talvet.
    Tähän vaikutti se kun kyseiseen rakennukseen oli pääsy useammalla henkilöllä.
    Ja siis itsehän kysyin ennakkoon, että onko merkitystä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  16. #16
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Omistajanvaihto onnistuu ilman vakuutuksen ottamista. Ainakin mulla onnistui vuosi sitten OPeen kanssa.
    Ostettaessa pyörä oli poistettu liikennekäytöstä. Kävin konttorilla rekisteröimässä sen omiin nimiini, ja sanoin että vakuutukseen laitan sitten keväällä jos sopii. Sopi. Jos pyörä ostetaan liikennekäytöstä poistettuna, niin vakuutusta ei tarvitse ottaa omiin nimiin ottamista varten.

    OPeella ei taida seisontavakuutusta edes olla tarjolla, ympärivuotinen on halpa muihin verrattuna ja vanhaan pyöräänhän kaskoja ei edes saa vaikka haluaisi. Ainoa vaihtoehto on ympärivuotinen pelkkä liikenne.
    OPeella ympärivuotinen 370e, Iffilllä 620e.
    Kesällä kun hommasin ton CB:n niin kyllä se vakuutus piti ottaa.
    Maksut lähti käyntiin vasta kun otti takas liikenteeseen.
    Noi vakuutusmaksutkin on mennyt mulla just toisin päin, eli IF:llä huomattavasti halvemmat.

    Mutta kuten tuolla aiemmin sanoin, niin poikkeuksia varmasti on.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  17. #17
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Tuota... Uusi pyöräkö? Jos, niin kannattaako edes rekisteröidä tänä vuonna? Takuuaika alkaa juosta rekisteröintipäivästä ja toisekseen keväällä sulla on jo viimevuotinen pyörä.
    Ei sillä rekisteröintipäivällä ole mitään vaikutusta vuosimalliin, vuosimalli määräytyy silloin kun VIN-koodi nakutetaan runkoon tehtaalla. Keväällä rekisteröity olisi vaan uusi ylivuotinen, mikä ei nyt tämän tapauksen pyörää näemmä koskenutkaan.
    1835
  18. #18
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Ei sillä rekisteröintipäivällä ole mitään vaikutusta vuosimalliin, vuosimalli määräytyy silloin kun VIN-koodi nakutetaan runkoon tehtaalla. Keväällä rekisteröity olisi vaan uusi ylivuotinen, mikä ei nyt tämän tapauksen pyörää näemmä koskenutkaan.
    kyllä se vain vaikuttaa. Viranomaistahot ja v-yhtiöt ja "kattoo" vain vuosimallia, rekisteröinnin perusteella....
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  19. #19
    Yllättävän moni haksahtaa ympärivuotisiin, laiskuuttaanko?
    Iffin seisonta-ajallinen ylivoimaisesti edullisin tapa vakuuttaa, turhasta en halua maksaa.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  20. #20
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Yllättävän moni haksahtaa ympärivuotisiin, laiskuuttaanko?
    Iffin seisonta-ajallinen ylivoimaisesti edullisin tapa vakuuttaa, turhasta en halua maksaa.
    Harrikassa 93€/vuosi. Ei viitti puljata.
    Honda taas lähtee seisontaan kuukauden päästä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  21. #21
    IFfin halpuus voi olla yhdessä pyörässä, mutta toisessa pyörässä ryöstö.

    XT 350 jamaha vuosivakuutus 80€ ja jotain, joten ei jaksa vekslata, vaikka siinä on piikkipyörät alla...
  22. #22
    Vuonna 2005 IF ei ollut millään muotoa kilpailukykyinen ja palvelu ihan perseestä, kun ostin uuden speed triplen. Kaveri oli ifillä takastajana ja sanoi ihan rehellisesti, että IF ei halua moottoripyöriä...

    Sittemmin on meininki muuttunut ja aina halvin hinta on ollut ifillä kaikissa pyörissä, mitä minulla ollut. Tämmöinen viittäkymppiä lähestyvä gubbe periferiasta.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  23. #23
    Rätkän vakuutus pitää katsoa joka kerta seitsemästä vakuutusayhtiöstä, kun sen ottaa liikennekäyttöön.
    Se mikä ole eilen edullinen voi olla tänään ryöstä.

    Ps. Unohtakaa jo se teho/painosuhde. Se on vähiten vakuutuksen hintaan vaikuttava tekijä.
  24. #24
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    En saa mitään tolkkua, vaikka kolmeen kertaan luin..
    Osittain jo selvensin tota aiemmin.
    Eli rahaa ei palauteta vuodenaikahinnoitellussa vakuutuksessa, vaikka pyörän ottaa pois liikennekäytöstä.
    Jos pyörää ostettaessa pyörä on poistettuna liikennekäytöstä, niin se jatkuu samalla tavalla niin kauan, kunnes se otetaan taas liikennekäyttöön.
    Itse olen säilyttänyt pyöriäni tiloissa, joihin on pääsy useammalla henkilöllä ja ehkä juuri sen takia on pitänyt ilmoittaa säilytysosoite, tai sitten se johtuu minusta.
    Selvensikö tuo, vai yritänkö vielä?
    Ei toi suomen kieli aina onnistu niin selkeästi kun oon niin vähän aikaa sitä puhunut.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  25. #25
    Lainaa marwec kirjoitti Katso viesti
    Osittain jo selvensin tota aiemmin.
    Eli rahaa ei palauteta vuodenaikahinnoitellussa vakuutuksessa, vaikka pyörän ottaa pois liikennekäytöstä.
    Jos pyörää ostettaessa pyörä on poistettuna liikennekäytöstä, niin se jatkuu samalla tavalla niin kauan, kunnes se otetaan taas liikennekäyttöön.
    Itse olen säilyttänyt pyöriäni tiloissa, joihin on pääsy useammalla henkilöllä ja ehkä juuri sen takia on pitänyt ilmoittaa säilytysosoite, tai sitten se johtuu minusta.
    Selvensikö tuo, vai yritänkö vielä?
    Ei toi suomen kieli aina onnistu niin selkeästi kun oon niin vähän aikaa sitä puhunut.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pohjolalla saa mopon seisontaan vaikka on ympärivuotinen vakuutus. Kuukausille on eri %-osuudet vuosimaksusta.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  26. #26
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    No vaan kun palautetaan, ota selvää.. On 100 % eri käytäntöjä, oma on "palautuksessa" parhaillaan ja oli sitä myös elo-syyskuussa kuukauden päivät.
    Niin eli ymmärsit kuitenkin. Olen puhunut omasta kokemuksesta ja maininnut itsekin tuon että on eri käytäntöjä.
    Ja hei, jos on tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen(maksut omasta mielestä ok), niin miksi pitäisi kysellä muita yhtiöitä...
    Oliko muuta?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  27. #27
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Yllättävän moni haksahtaa ympärivuotisiin, laiskuuttaanko?
    Iffin seisonta-ajallinen ylivoimaisesti edullisin tapa vakuuttaa, turhasta en halua maksaa.
    Mulla Victory Ifissä ja vakuutuksen hinnat kaskon kanssa, ympärivuotinen 384€, 6 kk 386€ ja 5 kk 350€. Joo tosiaan 6 kk kalliimpi kun ympärivuotinen???
    Victory Hammer 8-Ball -11
    Suzuki B-King -08
    Suzuki 750 gsx -84
  28. #28
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    kyllä se vain vaikuttaa. Viranomaistahot ja v-yhtiöt ja "kattoo" vain vuosimallia, rekisteröinnin perusteella....
    Niissä hommissa on kyse käyttöönottopäivästä, ei vuosimallista Vuosimalli on se minkä valmistaja on ilmoittanut sen olevan, riippumatta siitä rekisteröidäänkö mopoa edes ikinä. Mutta joo, offtopikin puolelle lipsuu...
    1835
  29. #29
    Lainaa Tuke kirjoitti Katso viesti
    Mulla Victory Ifissä ja vakuutuksen hinnat kaskon kanssa, ympärivuotinen 384€, 6 kk 386€ ja 5 kk 350€. Joo tosiaan 6 kk kalliimpi kun ympärivuotinen???
    Monenakos kuukautena ajelit, taikka viikkona, tai vielä tarkemmin, montako ajopäivää sulla oli?
    Laske sitten siitä mikä olisi ollut edullisinta.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  30.  
  31. #30
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Monenakos kuukautena ajelit, taikka viikkona, tai vielä tarkemmin, montako ajopäivää sulla oli?
    Laske sitten siitä mikä olisi ollut edullisinta.
    Joka viikko ajelin ja ajan vieläkin. En kehtaa puljata noitten ilmotusten kanssa vaikka saattashan tossa vaikka satasen säästää. Kilvettömän krossin kanssa on eri asia kun sille tulee harvemmin ajoa.
    Victory Hammer 8-Ball -11
    Suzuki B-King -08
    Suzuki 750 gsx -84
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen