Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Pyörä cbr600 f4i -03. Käydessä pakokaasu haisee bensalle ja sammutuksen jälkeen myös putken päässä. Liikennevaloissakin seistessä huomaa käryn. Ei pätki ja vetää koko kierrosalueen puhtaasti. Kulutus reilu 5 l/100km. Pyörä seissyt edellisellä omistajalla pari vuotta lämpimässä tallissa, itse olen ajanut 1500 kilsaa, mittarissa vaan reilu 27tkm. Tulpat vaihdettu 2 vuotta sitten ennen seisontaa. Tulpat näyttää normaaleilta. Olen pariin tankilliseen laittanut injector cleaneria mut ei vaikutusta. Onko ehdotuksia missä vika? Merkkikohtaista keskustelua ketjussa ei oo asiasta kirjoitettu
    Viimeksi muokannut: jerex; 30.09.2018 klo 13:15.
  2. #2
    Vaimolla on hiukan samaa vikaa, että se haistaa jos vaikka mitä hajua vaikka minä en haista mitään. Kuvattujen oireiden valossa en vielä näe muuta vikaa kuin yliherkkä nenä. Voin toki olla väärässäkin, niin ainakin vaimo ajoittain toteaa.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  3.  
  4. #3
    Mulla oli sama ominaisuus 954:n kanssa, kun pyörä oli sliparia lukuun ottamatta vakiokunnossa. Vaihdoin toistaiseksi paikalleen vakiovaimentimen ja bensantuoksut katosivat. Säätämättömänä tekee sliparin kanssa noin.
    Honda CBR 954 RR '02