Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
  2. #2
    Kirjaudu sisään ... luo uusi tili.....
    Paljonpa nuo paskakirjan linkit auttaa...............
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  3. #3
    Hyvin näkyy kuvat vaikka en ole kirjautuneena tai edes omaa tunnuksia moiseen palveluun.
  4. #4
    Hoi! Kuvien pyörä rekisterinumero UK-856 varastettu Tekniikankatu 10 parkkipaikalta Tampereen Hervannasta torstain 23.8. klo 21:00 - perjantain 24.8. klo 10:00 välisenä aikana. Näköhavainnot pyörästä voi ilmoittaa minulle (puh 0456392496) tai suoraan poliisille. Löytöpalkkio! Saa jakaa!
    40000891_2059344910750749_8940383655402930176_n.jpg
    40046997_2059344874084086_2352637794595110912_n.jpg

    Jos FB:stä allergisia oireita saavien olo vähän helpottuisi...
  5. #5
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Hyvin näkyy kuvat vaikka en ole kirjautuneena tai edes omaa tunnuksia moiseen palveluun.
    Sieppaa.jpg
    Juu-u... tosi hyvin näkyy...
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  6. #6
    Lainaa Pave. kirjoitti Katso viesti
    Sieppaa.jpg
    Juu-u... tosi hyvin näkyy...
    Et ole sitten koskaan tullut kokeilleeksi tuota ”ei nyt” -linkkiä...
  7. #7
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Et ole sitten koskaan tullut kokeilleeksi tuota ”ei nyt” -linkkiä...
    Olen joskus.. ja ei kerkiä sivua liikauttaa kun tuo sama paska on taas näkösällä.... enään en edes viitsi yrittää, enkä katsella jos se kerrankin tulee!
    En tiedä mitä paska asetuksia siellä tilinomistajan pitää tehdä, sillä ihan kaikilla sivuilla tuota ei tule????

    Onneksi Lario sai sen tännekin ihan selkokielellä!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  8. #8
    ^Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tuo koneesta, selaimesta, sivun julkaisijasta vai fb:n sumeasta logiikasta kiinni, milloin tuo kirjautumispyyntö pomppii esiin koko ajan. Tuolla yllämainitulla sivulla se ei minulla ainakaan temppuile yhtään tällä kertaa.
  9. #9
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ^Mulle ei ole koskaan selvinnyt, onko tuo koneesta, selaimesta, sivun julkaisijasta vai fb:n sumeasta logiikasta kiinni, milloin tuo kirjautumispyyntö pomppii esiin koko ajan. Tuolla yllämainitulla sivulla se ei minulla ainakaan temppuile yhtään tällä kertaa.
    Käsittääkseni noista kahdesta lihavoidusta.... jos olen oikein ymmärtänyt, niin sivun julkaisija pystyy määrittämään asetukset miten se näkyy..... no sata varma en ole, kun en siellä paskakirjassa ole enkä mene! Niin logiikka siellä käsittääkseni on täysin "sumea" kuten mainitsit...
    Silläpä olisikin suotavaa, että tällä, kuten muillakin foorumeilla, julkaistaa sen linkin lisäksi juttu kopioituna, varsinkin jos aihen on tärkeä, kuten tämä!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  10. #10
    Onneksi olkoon, pyörä on löytynyt näköjään!

    Miten se löydettiin? Auttoiko "paskakirja" (lol mikä nimitys)!?

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  11.  
  12. #11