Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tervehdys foorumille.

    Yksi kausi takana R850R:llä. Varsin mukava yleispyörä. Ongelmana varsinkin motarilla ajaessa öljyvuoto kannentiivisteen ohi. Pyörä on vm 1996 tiivisteen materiaali vissiin vaihtunut parempaan myöhemmissä pyörissä.

    Löytyykö suosituksia PK-seudulla tai Etelä-Suomessa pajasta, joka tallaisen hoitaa järkevin kustannuksin? Omalla tahdilla/taidoilla vaihtaessa menee loppukauden ajot ohi.
  2. #2
    Onko varmaa että vuoto on kannetiivisteessä eikä venttiilikopan tiivisteessä?
  3. #3
    Ei vuoda venttiilikopasta.
  4. #4
    Voi se vuotaa sieltä venttiilikopan sytytystulpan syvennyksen tiivisteestä kanssa.
    Jos se on mennyt lyttyyn ventttiilikopan asennuksessa.

    Soita mulle. Keksitään jotain.
    Puh 050 5768 480.
    Olen juuri palannut kuukauden Euroopan reissulta Vantaalle.
    Mulla on muuten muistaakseni tuollainen uuden versioinen kannentiiviste hylllyssä.
    Numero 10 tuossa kuvassa.
    https://shop.maxbmw.com/fiche/Diagra...png?v=07242017
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 02.09.2018 klo 22:20.
    Pekka
  5. #5
    Päivitystä tähän. PJP-Motorsport tarjosi tiivisteen vaihtoa 200€ per sylinteri + osat. BikeTeam:sta yritin saada tarjousta ilman tulosta. Nyt kansi kiristetty uudelleen katsotaan (toivotaan), että auttaisi.
  6. #6
    Voisiko sen pahvin vaihtaa siellä Pekan bokserikurssilla?
  7. #7
    Lainaa apajo kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö suosituksia PK-seudulla tai Etelä-Suomessa pajasta, joka tallaisen hoitaa järkevin kustannuksin?
    Kannattaa myös kysellä R.M.Heinolta Espoosta. Siellä on vielä hyvää bemariosaamista vuosien merkkihuoltona toimimisen ansiosta. Vaikka myyvät nykyään harrikoita, huollon osaaminen on edelleen tallella. Hinnatkin ovat mielestäni olleet kohtuullisia.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  8. #8
    Saattaapi olla niin, että ko. pyörässä on 1000 km huollossa jätetty kansien kiristäminen tekemättä.
    Sehän kuuluu 1000 km huoltoon.
    Aika vähän ajettu pyörä.

    No tehtiin se nyt apajon kanssa yhdessä.

    Saa nähdä auttoiko tuo mitään.
    Pekka
  9.  
  10. #9
    Noin 100km ajoa takana ja toistaiseksi öljyt pysyneet koneen sisällä. Kiitos Pekkavee:lle.