Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Pahoittelut uuden ketjun aukasusta, mutta pukkas hieman tilanteen päälle. Tuo uusi ostos 1995 XJR1200 pukkas öljyt pihalle takaiskareista ja vaimo lyö kaulimella jos ei pääse reissuun.

    Torista löysin SPn Öhlinssit: https://www.tori.fi/uusimaa/Ohlins_c....htm?ca=18&w=3

    Käykö tuo heittämällä pulttikoko, pituus jne tuohon mun XJR:ään? En löydä mistään oikein inttervepistä absoluuttista vastausta.

    Sillä Öhlinssit kun mulla on huolto noille 6km päässä :-)

    edit: jos tekee mieli laittaa mailia niin: harkonenpisteanttiätgmailpistecom
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
  2. #2
    Eikös sulla ole malli kotona mistä saat mitan
    Ducati streetfighter v4s , barracuda 397hemi
  3. #3
    Lainaa suska1100 kirjoitti Katso viesti
    Eikös sulla ole malli kotona mistä saat mitan
    Pituuden kanssa ei olla pahasti pielessä eli lähinnä tuo kiinnityspuoli. Mopo kotona ja tietäen Suomen Postin tilaus pitäs saada sisään hetikohta, että viikonloppuna pientäkään mahista reissuun.

    Lisäksi kun täällä pöndellä on aika turha lähtä ettimään puslaa jos semmosen tarvii.
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
  4. #4
    se pulttikoko lie pienin huoli, iskarin asetukset jos ne on jostain erityyppisestä pyörästä saattaa olla niin pielessä että se kyytiläinen ei paljoa kehu.
    Vie ne orkkisiskarit sinne huoltoon ja laitata sinne uudet öljyt,varren tiivisteet(jos ne vuotaa) ja typet sisälle.
    Siinän on se lisäsäiliöllinen iskari , lisäsäiliö kiinteä, helppo huoltaa ellei sitten ole jotain tyyppikohtaista.
    Iskariin ladukasta vaimenniöljyä esim. 2.5 WT RedLine tai sitten Öhlinsin vastaavaa.
    Vanha,niin on kuskikin...
  5. #5
    Lainaa äkkilähtö kirjoitti Katso viesti
    se pulttikoko lie pienin huoli, iskarin asetukset jos ne on jostain erityyppisestä pyörästä saattaa olla niin pielessä että se kyytiläinen ei paljoa kehu.
    Vie ne orkkisiskarit sinne huoltoon ja laitata sinne uudet öljyt,varren tiivisteet(jos ne vuotaa) ja typet sisälle.
    Siinän on se lisäsäiliöllinen iskari , lisäsäiliö kiinteä, helppo huoltaa ellei sitten ole jotain tyyppikohtaista.
    Iskariin ladukasta vaimenniöljyä esim. 2.5 WT RedLine tai sitten Öhlinsin vastaavaa.
    Valitettavasti tuo orkkisiskari (Made by Yamaha) ei ole enää oikein huoltokelpoinen. Varaosia ei enää ole ja pajojen itse tekemät tiivisteet kestää vuoden.

    Niin ja siis pyörähän on identtinen tuo SP on vaan se maaliversio, muttakun ei ole ihan varmuutta tuliko jo muita eroja tuossa early SPssä vs. edeltävät.
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
  6.  
  7. #6
    Itse itselleni vastaten, jos tähän joku muukin törmää. Käyvät heittämällä paikalleen ainakin siis nämä alkupään Öhlinssit.
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma