Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tää oli viime vuonna ihan huikee kokemus.
    Tarkkala neuvoo ja me räpelletään parhaamme mukaan
    Tähän tapahtumaan ei ole vuokra kalustoa tarjolla.
    89 Euroa maksaa.
    Minä tai org ei olla mukana järjestelyissä. Vaan ihan riviasiakkaana töhöilen jonossa.
    Ilmoittautumiset tuonne erland.kassari@lopenenduro.fi
    https://www.facebook.com/LopenEnduro...vLIHnA&fref=nf


    HUOM! PERUTTU METSÄPALOVAARAN TAKIA.
    Viimeksi muokannut: Bolt; 30.07.2018 klo 16:00.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Pitäisköhän sitä tulla näyttämään miten SXC 625 niittää koivikkoa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  3. #3
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tuu ihmeessä. Mä haluan nähdä miten se nousee suosta
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  4. #4
  5. #5
    ..jos olit Marko tosissasi niin täällä olis yksi raskassarjalainen lisää!?...alkaa oleen kinttu siinä kunnossa että voitais kiskoo vuoronperään yhdessä vehkeitä savesta!... Sit heitän haasteen viel JMH:lle!...vastaatko huutoon vai onko "Viron Hard Enduro" vielä liian tuoreena muistissa?
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Max972 kirjoitti Katso viesti
    ..jos olit Marko tosissasi niin täällä olis yksi raskassarjalainen lisää!?...alkaa oleen kinttu siinä kunnossa että voitais kiskoo vuoronperään yhdessä vehkeitä savesta!... Sit heitän haasteen viel JMH:lle!...vastaatko huutoon vai onko "Viron Hard Enduro" vielä liian tuoreena muistissa?
    Enpä muista, onko kalenterissa mitään. Eipä toi niin kovalta näytä. Saa vissiin juoda ja lopettaa leikin milloin vain.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
    Kiinnostaa, kiinnostaa. Viime vuonna ajokunto ei ollut ihan paras mahdollinen. Nyt täytyy ihmetellä että josko... Isohan toi Porokin (DR650) on!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mukaan vaan. Toi suohan oli aika märkää viime vuoden ennätys sateiden jälkeen. ne kuivatkin paikat oli semmosta liejua. nyt taitaa olla ojat kuivia.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  9. #9
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Max972 kirjoitti Katso viesti
    ..jos olit Marko tosissasi niin täällä olis yksi raskassarjalainen lisää!?...alkaa oleen kinttu siinä kunnossa että voitais kiskoo vuoronperään yhdessä vehkeitä savesta!... Sit heitän haasteen viel JMH:lle!...vastaatko huutoon vai onko "Viron Hard Enduro" vielä liian tuoreena muistissa?
    Mä olen aina tosissani kun jotain älytöntä pitäisi pyörällä touhuta.
    Mulla on tässä ollut taistelua kun olis noi kouluttajatestit samaan aikaan. Mutta onhan ne tietty ensi vuonnakin. Pyydänkö ison kärryn lainaan että päästään kaikki samalla kyydillä. Onko jmh messissä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  10. #10
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Ilmoittauduttu.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  11. #11
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mukana.

    Takanen pitäis saada vaihdettua, ja pyörä lyötyä kannonkiertokuosiin ennen tätä. Eiköhän just jaksa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    Mä en taida pystyä. Pyörä on särki eikä kerkee ehjätä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #13
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mä en taida pystyä. Pyörä on särki eikä kerkee ehjätä.
    Mikäs siitä porsi?
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  14. #14
    Mulla olis sit myynnissä ktm 250 excf (six days) vm 2013 jos joku innostuu
    T7
  15. #15
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tiedoksi kaikille ketkä osallistuu/ oli aikeissa osallistua lauantaina 4.8 extremepäivään niin valitettavasti joudutaan ensimmäisen kerran perumaan liian suuren metsäpaloriskin takia 😐

    Uusi päivä tälle extremelle on lauantaina 13.10.

    Se on jo aika epätodennäköistä, että silloin olisi tälläistä hellejaksoa kuin nyt 🤣 Nautitaan kuitekin tästä kesästä, kun se kerrankin on!
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  16. #16
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Tiedoksi kaikille ketkä osallistuu/ oli aikeissa osallistua lauantaina 4.8 extremepäivään niin valitettavasti joudutaan ensimmäisen kerran perumaan liian suuren metsäpaloriskin takia 

    Uusi päivä tälle extremelle on lauantaina 13.10.

    Se on jo aika epätodennäköistä, että silloin olisi tälläistä hellejaksoa kuin nyt 藍 Nautitaan kuitekin tästä kesästä, kun se kerrankin on!
    Nautitaan. Eilen yks lenkki Moisiota isolla pyssyllä ryömien ja kaks litraa vettä. Kuulemma olis helpompaa, jos vetäis kovempaa, mut kuskista loppuu ominaisuudet.

    Kattellaan kalenteria lokakuun osalta.

    Edit: Toisaalta pistää tää jalkatreenikin lihavan hikoilemaan 31-asteisessa ilmastoimattomassa salissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17.  
  18. #17
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Nautitaan. Eilen yks lenkki Moisiota isolla pyssyllä ryömien ja kaks litraa vettä. Kuulemma olis helpompaa, jos vetäis kovempaa, mut kuskista loppuu ominaisuudet.

    Kattellaan kalenteria lokakuun osalta.

    Edit: Toisaalta pistää tää jalkatreenikin lihavan hikoilemaan 31-asteisessa ilmastoimattomassa salissa.
    Mulle on nopeet sanonut että siinä ja siinä kohdassa reittiä tekee hyvää kun vetää kovaa ja ajoviima jäähdyttää. Ei kyllä mun vauhdeilla tuntunut minkäänlaista tuulen virettä
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri