Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Onko mopoiluun mitään parempaa appia/navigaattoria kuin Google Maps ? Muistelin, että tässäkin olisi saanut määritellä reittiehtoja tarkemmin, mutta ainut onkin valtateiden välttely ja senkin se tekee aika löyhästi.
  2. #2
    Tom tom riderissa on ainakin valittavissa mutkaiset reitit, mielestäni ihan kohtuullisesti valinnut silloin reittejä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #3
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Onko mopoiluun mitään parempaa appia/navigaattoria kuin Google Maps ? Muistelin, että tässäkin olisi saanut määritellä reittiehtoja tarkemmin, mutta ainut onkin valtateiden välttely ja senkin se tekee aika löyhästi.
    Laittanu goolmemapsista kävelijän... ja sit vedelly niitä pallukoita mieleisiin paikkoihin, siitä reitistä tekee gpx:n ja sen askartelee loppuun basecamp:lla.
    aina tullu mieleinen.
    SE
  4. #4
    Viamichelin antaa mahdollisuuden myös valita 'mielenkiintoinen/ nähtävyysreitti. Suomi ei ole hyvä kokeilukohde kun on varsin tylsä maa mutta jo Itämeren eteläpuolella vie paikkoihin joissa ei muuten tulisi käytyä.

    Valitettavasti ei osaa tehdä edes .gpx tiedostoa joten reitti pitää tökkiä kriittiisiltä osiltaan navigaattoriin käsin.

    -Josta tuli mieleen että pikkuisen alaan perehtynyt kätevä mies/nainen voisi tuossa tuokiossa vääntää 'parserin' (mitä v-tä se sitten onkaan suomeksi) joka viamichelinin reittikirjasta tekisi .gpx:n. -Älkäää katselko tänne päin, itse en ole se enempää alaan perehtynyt kuin käteväkään!
    ET
    fluctuat nec mergitur

    BMW R1250 GSA -19
    (BMW R1200 GSA -14, GS 650 Sertao)
    (BMW R1200 GSA -10)
    (BMW R1200 RT -05)
    (BMW R1100 RT -99)
  5. #5
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Tom tom riderissa on ainakin valittavissa mutkaiset reitit, mielestäni ihan kohtuullisesti valinnut silloin reittejä.
    Kerran olen tuota kokeillut ja ainakin silloin tosiaan löysi hienomman ja mutkaisemman reitin, kuin mitä itse olin katsonut mapsista.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  6.  
  7. #6
    Garmin näyttäisi välttelevän isompia teitä kun asettaa "vältä moottoriteitä". Niitähän ei suomessa juuri ole, joten navi yrittää sitten välttää pääväyliä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport