Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    FC-Moton ketjussa tästä mainitsinkin ja omat kokemukset tilauksesta. Hintataso netissä sama kuin FC-Motossa silmämääräisesti ja ainakin niiden tuotteiden osalta jotka itse tilasin. Molempiin laitoin sähköpostia ja kysyin pakettialennusta ja samalla tuli tsekattua saatavuuskin. Motolta ei totuttuun tapaan mitään vastausta, mutta motostorm lupasi 5% alennuksen kokonaispotista(tilaus yli tonnin luokkaa). Nahkapuvun osalta tarkistivat vielä saatavuuden Spidiltä ennen tilausta. Tilaus sisään ja FedEx toimitti kotiovelle. Vahvistukset ja seurantakoodit tulivat sähköpostiin jämptisti. Hanskojen osalta tuli vielä testattua palautuskin, koska koko liian pieni ja senkin osalta sähköposti toimi hyvin ja FedEx noukki kamat kotoa sovitusti ja uudet hanskat lähtivät Italiasta liikenteeseen.

    Yleiskokemus erittän hyvä ja tämän perusteella aiemmin Motolle menneet tilaukset siirtyvät tänne. Pelkästään tuo sähköpostikommunikoinnin sujuvuus ja seurantakoodit tärkeitä itselle. Plussaa toki alennuksestakin tietysti.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  2. #2
    Kerran tilannut myös täältä ja toimi hyvin. Oikeastaan kaikki italialaiset nettikaupat (joko suoraan heidän sivuilta tai ebayn kautta) on olleet tosi hyviä ja aivan älyttömän nopeat toimitukset. Pääsääntöisesti tavara kotiovella alle 24h tilauksesta. Olen usein tilannut ihan pieniäkin yksittäisiä tuotteita tyyliin Akrapovic-jouset pakoputkeen, tiivisteitä, joku spesiaali kiinnike, mutteri tms jos kesken pikku projektin tarttee jotain kun tietää että huomenna on se osa tallissa. Sekä tarjoavat pienille tilauksille järkevät postikulut (alle 10eur). Tiedän että moni vierastaa italialaisia kaupanteossa mutta mp-tavaran kanssa toimii kuin junan vessa. Ja aina voi kysellä ja neuvotella hinnoista jos on kyseessä joku isompi ostos (päälle tonnin jne) eivätkä ota siitä nokkiinsa, sekä vastailevat nopeasti.
  3. #3
    Jep, tilannut tuolta Sharkin potan ja Alpinestarsin hanskat. Putkeen meni..ei ongelmia. Väreissä laaja valikoima ja nopeasti tosiaan tulee.
    Viimeksi muokannut: W-P; 02.07.2018 klo 18:56.
    T7
  4. #4
    Minullakin positiivinen kokemus kyseisestä firmasta. Lähettivät mukisematta sellaisen tuotteen, mitä käytännössä kaikki muut firmat eivät myy kuin kivijalkakaupasta. Nopea toimitus oli fedexillä.
  5.  
  6. #5
    En ole netin kautta ostanut tuolta mitään, mutta pari kuukautta sitten ostin kivijalkaliikkeestä kypärän.

    Hyvät valikoimat tuntui olevan kun useita värejä oli hyllyssä haluamaani mallia ja hinnatkin noin suurinpiirtein edulliset.
    Kauppa sijaitsee lähes keskellä ei mitään ja itse myymälä ei ole ison iso, mutta Rukkaakin löytyi jos se nyt mikään lisäarvo on. Varaston puoli sitten näytti isohkolta jos nyt sieltä liikkeen puolelta oven kautta sitä varaston laajuutta pystyi havainnoimaan.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>