Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 45:sta
  1. #1
    Mietin tässä varikkotelttaa. Ruotsalaiset myyvät kohtuuhinnalla pikatelttaa joko teräksisenä (n. 43 kg) tai alumiinisena (n. 33 kg).

    www.sids.se

    Teräksinen 3,0 0m x 4,5 m olisi likimain 350 € ja alumiininen luokkaa 500 €...?

    Onko jollakulla kokemusta näistä? Jotain kiinalaisia ovat, mutta ovatko käyttökelpoisia?







  2. #2
    Ei ole kokemuksia, muuta kuin näistä
    Ei ole välttämättä yhtä nopea kasata, mutta laadukas on ollut ja näyttäisi olevan samoissa hintaluokissa.
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
  3. #3
    Itselläni käytössä Claes Ohlssonilta ostettu pikakatos, maksoi muistaakseni 79€ + seinät. Hyvin on toiminut, helppo ja nopea asentaa, eikä maksanutkaan paljon...

    Onhan se suht kevyt rakenteinen, mutta who cares, se toimii katoksena...
    <br />
  4. #4
    Olis myynnissä 3x3m joretuotten teltta.
  5. #5
    Pistäks hinnan!!?? olis tarvetta EDULLLISELLE teltalle
    Ei elämästä selviä hengissä
  6. #6
    Lainaa (jRRacing @ Maalis. 15 2007,23:23) kirjoitti
    Pistäks hinnan!!?? olis tarvetta EDULLLISELLE teltalle
    200€ löytyy halikon läheltä.



  7. #7
    Lainaa (ktk @ Maalis. 16 2007,12:34) kirjoitti
    Lainaa (jRRacing @ Maalis. 15 2007,23:23) kirjoitti
    Pistäks hinnan!!?? olis tarvetta EDULLLISELLE teltalle
    200€ löytyy halikon läheltä.
    Minkä värinen/kuntoinen laitos se on?
  8. #8
    Hopeat seinät ja valkonen katto.Kaikinpuolin ehjä.
  9. #9
    Haaralalla on 6x4m Joretuotteen teltta myynnissä hintaan E 350. Voin pistää yhteystietoja privana.



    - JAM Racing Team -
  10. #10
    Joretuotteen teltat on todella tukevia ja ne ei ole niitä jotka lentää leijan lailla kun tuuli kunnolla puhaltaa. Fakta on kuitenkin että niitä ei koota/pureta lähellekään samalla nopeudella kuin pikatelttaa.

    Tuon Jyrin esittämän pikateltan saa sateellakin pystyyn alle kahdessa minuutissa. itse ostin moisen laitoksen ison veden takaa. Sääli että tuli tästä juttua näin myöhään, sillä maksoin tuosta tuplahinnan ja kinukit sen "jenkiläisenkin" teltan on kasannu. Haittana tosiaan se että noita lisäpainoja todella tarvitaan mukana. Vesikannut vie paljon tilaa jotan en pidä kamalan hyvänä vaihtoehtona teräspainot on pieniä mutta niitä on sitten roudattava mukana.

    Sitten on vielä sellainen juttu, kun tuon teltan kuivaaminen. Tuo joren teltta ei ole kiva panna kuivumaan sateen jäljiltä, joten se jää helposti tekemättä. Pikateltta on helppo kuivattaa kun sen avaa kattoineen päivineen nopeasti ja seinät vaan nurkista kiinni.

    Yhden ajopäivän takia ei helpostikaan tule joren telttaa koottua vaikka aurinko paistaisi kuinka ja tekisi mieli olla varjossa.

    Tekstistä on varmasti havaittavissa että kirjoittaja on laiskempaa sorttia. Mikäli on vähän energisempi tyyppi niin tuo jore on ihan kohdallaan. Nämä on omakohtaisia kokemuksia ainakin tuon joren suhteen. Pikatelttaa olen vasta kahdesti avannut.
    <p>Terppa</p>
  11. #11
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 15 2007,15:01) kirjoitti
    Mietin tässä varikkotelttaa. Ruotsalaiset myyvät kohtuuhinnalla pikatelttaa joko teräksisenä (n. 43 kg) tai alumiinisena (n. 33 kg).

    www.sids.se
    Tollanen 3x3 alumiinisetti lähti tilaukseen.. Ei olis kyllä tullut muuten ostettua, mutta kun halvalla sai, ja vielä yllytettiin
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  12. #12
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 23 2007,12:10) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 15 2007,15:01) kirjoitti
    Mietin tässä varikkotelttaa. Ruotsalaiset myyvät kohtuuhinnalla pikatelttaa joko teräksisenä (n. 43 kg) tai alumiinisena (n. 33 kg).

    www.sids.se
    Tollanen 3x3 alumiinisetti lähti tilaukseen.. Ei olis kyllä tullut muuten ostettua, mutta kun halvalla sai, ja vielä yllytettiin
    sanos muuta, laittelin kans tilaukseen hopeisen ikkunallisen 3x4,5m kapistuksen ja myyn halavalla sen 3x3m teltan (200€)
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  13. #13
    Mää tilasin kans 3x3 metrisen teltan. Tietysti peltirunkoisena, koska Ducatissakin sellainen on.
  14. #14
    Jep jep...
    Itse kanssa tilasin pari kappaletta 3*3 metrin teräsrunkoista telttaa.
    Ja sitä itse asiassa lähinkin kyselemään, että onko kukaan saanut vielä rahoille vastinetta.
    Oon tässä viikon sisällä lähettänyt pari kyselyviestiä, että milloinkohan mahdollisesti tulee teltat, mutta ei oo paljon kuulunut.
    Rupee vaan kohta olemaan tarvetta...
  15. #15
    Myydään lähestulkoon käyttämätön Joretuotteen tekemä varikkoteltta.

    EDITOITU

    MYYTY !



  16. #16
    Lainaa (Henkka_J @ Touko. 01 2007,13:18) kirjoitti
    Ja sitä itse asiassa lähinkin kyselemään, että onko kukaan saanut vielä rahoille vastinetta.
    Oon tässä viikon sisällä lähettänyt pari kyselyviestiä, että milloinkohan mahdollisesti tulee teltat, mutta ei oo paljon kuulunut.
    Rupee vaan kohta olemaan tarvetta...
    Eikös siinä kimppatilauksessa sanottu että tämän kuun aikana tulevat. Pari viikkoa sitten Stig-Ove Swenson sidsiltä soitteli yhden teltan väristä, kun piti sitä vaihtaa ja sanoi että teltat oli juuri valmistusvaiheessa. Eiköhän ne sieltä ajallaan tule.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  17. #17
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 29 2007,10:04) kirjoitti
    Tietysti peltirunkoisena, koska Ducatissakin sellainen on.
    Ei kai sentään?

    Tietääkseni Pappa-Tunturissa ja jossain vanhoissa Hondissa on peltirunko, mutta ei kai sentään Ducatissa
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  18. #18
    Lainaa (Ekku @ Touko. 01 2007,23:32) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 29 2007,10:04) kirjoitti
    Tietysti peltirunkoisena, koska Ducatissakin sellainen on. *
    Ei kai sentään?

    Tietääkseni Pappa-Tunturissa ja jossain vanhoissa Hondissa on peltirunko, mutta ei kai sentään Ducatissa
    Kaikki alle 50mm materiaali on peltiä
  19. #19
    Karhukopla Tampereella myy noita samoja katoksia, hinta tietysti on suolaisempi.
    Same shit, different day.
  20. #20
    Lisää 24MX telttoja varikolle? Nyt joulukalenterissa 99,-. Tolla hinnalla vois oikeestaan ostaa toisen varalle ja kolmannen mökille.

    http://www.24mx.fi/xmas/?utm_source=...ampaign=233378
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  21. #21
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Lisää 24MX telttoja varikolle? Nyt joulukalenterissa 99,-. Tolla hinnalla vois oikeestaan ostaa toisen varalle ja kolmannen mökille.

    http://www.24mx.fi/xmas/?utm_source=...ampaign=233378
    Kiitti vinkistä
    Lähti heti tilaukseen varikkomaton kera.
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  22. #22
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Lisää 24MX telttoja varikolle?
    Eipä siellä kovin montaa mx24 telttaa viime kesänäkään ollu.
    Superbike #7
  23. #23
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vinkistä
    Lähti heti tilaukseen varikkomaton kera.

    Ilman matto tuli tilattua teltta. Onhan toi vaikka muksuille aurinkosuojana takapihalle kätevä
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  24. #24
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eipä siellä kovin montaa mx24 telttaa viime kesänäkään ollu.
    Pari ja oikealle jatkuvalla vaikolla oli tukku lisää. Kesäkuun Motopark-org -tapahtumasta kuva.
    Ehkä ne on hyviksi todettuja
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  25. #25
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Pari ja oikealle jatkuvalla vaikolla oli tukku lisää. Kesäkuun Motopark-org -tapahtumasta kuva.
    Ehkä ne on hyviksi todettuja
    Onneks sentäs oli toi mun teltta osunu kuvaan mukaan, muuten olis aika musta maisema.
    Superbike #7
  26. #26
    Onko kukaan vielä saanut telttaa? Itse tilasin 4.pv ja ketjulubrikantti + muu sälä tuli pikimmiten, mutta teltan 5 konttia on vielä jossakin matkalla. Ei ole edes kirjautunut postin järjestelmään kuin ennakkoilmoituksena.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  27. #27
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Teltta saapui jo viime viikolla.
    Maksoin telttani Paypal maksuna, joten se ainakin on nopea tapa.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  28. #28
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vielä saanut telttaa? Itse tilasin 4.pv ja ketjulubrikantti + muu sälä tuli pikimmiten, mutta teltan 5 konttia on vielä jossakin matkalla. Ei ole edes kirjautunut postin järjestelmään kuin ennakkoilmoituksena.
    5? Montas tilasit? Mulle tuli yksi pieni laatikko. Täytyykin avata ja kattoo mitä siinä on.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  29. #29
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    5? Montas tilasit? Mulle tuli yksi pieni laatikko. Täytyykin avata ja kattoo mitä siinä on.
    Mulle tuli pienempi laatikko R-kioskiin ja isompi laatikko Postiin, kun joskus aiemmin tilasin. Toki tuon huomasi vasta kun tallilla avasi postista haetun paketin, että jotain puuttuu.. Tilausvahvistuksessa olikin kaksi seurantakoodia, eli kannattaa olla tarkkana jos paketit hukassa.
  30.  
  31. #30
    Eli siis mulla on 7 eri seurantakoodia tuossa tilauksessa eli 7 kollia tulossa. kaksi näistä tuli jo viime viikolla, mutta sitten on ollut hiljaista. Ajattelin, että onko joulukiireet vetäny putkan tukkoon vai onko teltta hävinnyt matkalle. Jos joku on jo saanut tilauksen, niin kallistun viimeksi mainitun puoleen.

    Edittiä. Huomasin tuon järjettömän seurantakoodimäärän vasta kun kävin syöttämässä spostiin tulleen tilausnumeron mx24 sivuille: http://www.24mx.fi/tilausstatus
    Tuolta se totuus sitten paljastui. Niin ja yksi teltta tulossa
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen