Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 103:sta
  1. #31
    Joko tuo mahdollinen AT3 ehti täyttymään? Jollei, niin tulen mieluusti oppimaan!
    Yamaha FZ6-S '07 --> Yamaha R6R '07 --> Triumph Street Triple R '11
  2. #32
    Tikkariletka Ahvenistolle Helsingistä.

    Kun olin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla joku vuosi sitten, oli mukava ajella porukassa kun ei tarvinnut miettiä mistä mennä. Koska nyt luulen jo osaavani reitin, niin kutsunkin halukkaat mukaan letkaan.

    Lähdetään 7:30 Keimolan Nesteeltä. Ajetaan moottoritietä nopeusrajoitusten puitteissa muodostelmassa ja tankataan vielä ennen radalle menoa Hämeenlinnassa.

    Jos kiinnostuneita on, voisin ajella letkassa myös takaisin hieman mutkikkaampaa reittiä.

    T.Teppo
    Ducati XDiavel
    ex. Suzuki GSR600
  3. #33
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GKO kirjoitti Katso viesti
    Tikkariletka Ahvenistolle Helsingistä.

    Kun olin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla joku vuosi sitten, oli mukava ajella porukassa kun ei tarvinnut miettiä mistä mennä. Koska nyt luulen jo osaavani reitin, niin kutsunkin halukkaat mukaan letkaan.

    Lähdetään 7:30 Keimolan Nesteeltä. Ajetaan moottoritietä nopeusrajoitusten puitteissa muodostelmassa ja tankataan vielä ennen radalle menoa Hämeenlinnassa.

    Jos kiinnostuneita on, voisin ajella letkassa myös takaisin hieman mutkikkaampaa reittiä.

    T.Teppo
    Huippuidea tämä. Mä tuun pakettiautolla. Eli en osallistu letkaan. Mutta starttipaikalle keimolaan voisin tulla.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  4. #34
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Minä voin suorittaa aamusella ajolinjanäyttöä porukalle joka ei ole kurssilla. Pidätän täyden oikeuden omiin linjoihini ja ne saattavat poiketa varsinkin joidenkin kurssien linjoista tietyissä paikoissa. Olen koittanut nämä linjat kopioida sellaisilta kuskeilta jotka menevät tuolla kovaa.
    Itse en ole Ahvenistolla koskaan käynyt, niin tällainen olis hieno homma.

    Keimolan letkaankin voisin ilmestyä.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  5. #35
    Mites tuo sähkönkäyttömaksu radalla?
  6. #36
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Mites tuo sähkönkäyttömaksu radalla?
    Sähkö kuuluu Ahvenistolla ratamaksuun.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #37
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sähkö kuuluu Ahvenistolla ratamaksuun.
    Kaikilla orgin pöivillä radasta riippumatta sähkö kuuluu hintaan.
    Superbike #7
  8. #38
    Lainaa GKO kirjoitti Katso viesti
    Tikkariletka Ahvenistolle Helsingistä.

    Jos kiinnostuneita on, voisin ajella letkassa myös takaisin hieman mutkikkaampaa reittiä.

    T.Teppo
    Tää paluu kyllä kiinnostelis!
    (Jos suinkin vaan osuu aikataulut yksiin.)
    ZX-6R
    Triumph Speed Four
  9. #39
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa oikosulku kirjoitti Katso viesti
    Joko tuo mahdollinen AT3 ehti täyttymään? Jollei, niin tulen mieluusti oppimaan!
    Kouluttajat katsovat tilanteen paikan päällä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ATII työllistää kokonporukan, mutta varmuus selviää paikan päällä.
    Superbike #7
  10. #40
    Ei tarvetta lipulle, menen liputtajaksi.
    Viimeksi muokannut: teemuE; 02.08.2018 klo 12:10.
  11. #41
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa teemuE kirjoitti Katso viesti
    Ostaisin keskiryhmään (ei-jäsen) lipun huomiseksi.

    Nolla-viisi-nolla-4589549 tai yksityisviestillä saa kiinni.

    Toisena vaihtoehtona olisi tulla liputtajaksi, ja ajaa hitaassa, kaupassa liputtajia vielä jäljellä. Voiko ei-jäsen jo varata huomiseksi liputusvuoron?

    Teemu
    Pääset kyllä liputtamaan, mikäli liputuksia on vielä myynnissä.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #42
    Ja täällä vielä yksi halukas AT III -kandi. Kohtahan kolmoseen on enemmän tulijoita kuin kakkoseen...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  13. #43
    Ostetaan lippu nopeimpaan ryhmään.

    Nolnelnol-8427929
    -Daniel
  14. #44
    Mites se tankkaaminen radalla menikään? En nopealla haulla löytänyt aiheesta.....tankkaus osoitetulla paikalla tai nestettä läpäisemätön alusta varikkopaikalla?
  15. #45
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Varikolla tankkauspaikka. Tankkauspaikalla Pressu jonka päällä tankataan.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  16. #46
    Lainaa GKO kirjoitti Katso viesti
    Tikkariletka Ahvenistolle Helsingistä.
    Hei pysähtykää vaikka tupakille Hyvinkäällä niin mä liityn siinä sakkiin?! Tulossa myös radalle ja ekaa kertaa
  17. #47
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa _Dani_ kirjoitti Katso viesti
    Ostetaan lippu nopeimpaan ryhmään.

    Nolnelnol-8427929
    -Daniel
    Lippuja saa myös paikan päältä.
    Superbike #7
  18. #48
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Lippuja saa myös paikan päältä.
    Uskaltaako tuohon luottaa? Keskiryhmän liput oli jo eilen loppuunmyyty.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  19. #49
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Uskaltaako tuohon luottaa? Keskiryhmän liput oli jo eilen loppuunmyyty.
    Eikös se ole nopein ryhmä Ahvenistolla?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #50
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eikös se ole nopein ryhmä Ahvenistolla?
    Ahvenistolla on kolme ryhmää ja tarkoitin niistä keskimmäistä. Eli siis hidasta ryhmää, koska nopeaa ei ole.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  21. #51
    No PRKL!
    Sain just pyörän kuntoon ja tulin ostaan lippua. Ei ainuttakaan jäljellä.
    Taidanpa tulla kateellisena notkumaan varikolle ja potkiin renkaita.

    Jos joku hidasryhmäläinen ei saapuisikaan paikalle, niin onkohan tuolloin mahdollista ostaa vielä paikalata lippu?
    Epätodennäköistä, mutta onko mahdollista?

    Niin tosiaan jos joku vielä tässä vaiheessa keksii jättäytyä hitaasta pois niin ostan lipun mielellään.
    nollnellnoll kaheksan2kaheksan8409

    Hannu
  22. #52
    Onko HITAIMPAAN ryhmään vielä mahdollista ostaa paikanpäältä lippua? Verkkokaupassa lippuja ei enää ole..
  23. #53
    Lainaa Suzette kirjoitti Katso viesti
    Hei pysähtykää vaikka tupakille Hyvinkäällä niin mä liityn siinä sakkiin?! Tulossa myös radalle ja ekaa kertaa
    En polta ja tällä matkalla taukoja ei ehkä tarvita, mutta toki otetaan aina lisää väkeä mukaan. Eli letka ajaa vauhtimutkan motarin varressa olevan palaneen ABC:n kautta kahdeksan aikoihin (Kytäjän liittymä).

    Tervetuloa mukaan jos ehdit huomata viestin, muuten nähdään radalla.

    Teppo
    Ducati XDiavel
    ex. Suzuki GSR600
  24. #54
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Minä voin suorittaa aamusella ajolinjanäyttöä porukalle joka ei ole kurssilla. Pidätän täyden oikeuden omiin linjoihini ja ne saattavat poiketa varsinkin joidenkin kurssien linjoista tietyissä paikoissa. Olen koittanut nämä linjat kopioida sellaisilta kuskeilta jotka menevät tuolla kovaa.
    Tulisin mielelläni kopioimaan nopeat linjat.
  25. #55
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.

    Ja linjoja saa tulla kopsaamaan, lisäksi lippuja jäi vielä myytäväksi paikanpäälle joten mukaan vaan.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  26. #56
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.

    Ja linjoja saa tulla kopsaamaan, lisäksi lippuja jäi vielä myytäväksi paikanpäälle joten mukaan vaan.
    toki tullan, kopioimaan siis.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  27. #57
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HM kirjoitti Katso viesti
    No PRKL!
    Sain just pyörän kuntoon ja tulin ostaan lippua. Ei ainuttakaan jäljellä.
    Taidanpa tulla kateellisena notkumaan varikolle ja potkiin renkaita.

    Jos joku hidasryhmäläinen ei saapuisikaan paikalle, niin onkohan tuolloin mahdollista ostaa vielä paikalata lippu?
    Epätodennäköistä, mutta onko mahdollista?

    Niin tosiaan jos joku vielä tässä vaiheessa keksii jättäytyä hitaasta pois niin ostan lipun mielellään.
    nollnellnoll kaheksan2kaheksan8409

    Hannu
    Lippujen myynti kaupassa loppuu muistaakseni jokunen päivä ennen tapahtumaa, jotta järkkärit kerkee tekemään listat kuntoon jne.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #58
    Kiitokset taas hienosta päivästä, jos joku haluaa katsella videoita keskihitaasta missä olin suurimman osan ajasta niin laittakaa viestiä, niin voin omat videot linkata jos jotain auttaa oman ajon kehittämisessä (ja jos sattui niin että olin perässä tarpeeksi kauan)
    Gsx-r 1000 k8
  29. #59
    Kiitokset AT2:n asiantunteville ja mukaville ohjaajille Hyviä vinkkejä tuli...eipä ole paljoa tullut käytettyä veto-ohjausta työntöohjauksen kera ainakaan tietoisesti Siihen nähden olin ihan tyytyväinen omaan sompailuun ekaa kertaa radalla kun motoilua takana vasta yksi vuosi ja n. 15 000 km.
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  30.  
  31. #60
    Kiitosta at2 kouluttajille, tuli hyviä vinkkejä. Hyvä maku jäi hommasta. Kuski ja pikku dakar bimmeri kasvettiin paljon yhteen päivän aikana.

    Joku siellä kovasti heilui radan varressa kameran kanssa. Mahtaakohan fotoja tulla julkaisuun ja jos niin minne
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen